Bekijk volle/desktop versie : Aanval djinn met name s'nachts



25-11-2014, 10:41
salam alaikoem,

Een vraag; een zuster smst mij in het arabisch, terwijl ze geen arabisch spreekt. Rare dingen als 'laat mij met rust' of 'ik ga jou ook ziek maken'. Ik weet dat ze bezeten is en dat heeft ze zelf verteld. Zelf ook haar aanvallen meegemaakt tijdens koranrecitaties. Nu vroeg ik me af of de djinn in haar daadwerkelijk tot staat is zulke smsen te sturen?

Dit gebeurd elke nacht. Ze krijg dan die aanvallen ook.

25-11-2014, 11:47



Citaat door Hannifa:
salam alaikoem,

Een vraag; een zuster smst mij in het arabisch, terwijl ze geen arabisch spreekt. Rare dingen als 'laat mij met rust' of 'ik ga jou ook ziek maken'. Ik weet dat ze bezeten is en dat heeft ze zelf verteld. Zelf ook haar aanvallen meegemaakt tijdens koranrecitaties. Nu vroeg ik me af of de djinn in haar daadwerkelijk tot staat is zulke smsen te sturen?

Dit gebeurd elke nacht. Ze krijg dan die aanvallen ook.
eeeuw krijg er kriebels van.
ik zou een geleerde met haar laten praten. wellicht dat hij met de djin kan onderhandelen en ervoor zorgen dat hij haar lichaam verlaat.

heb het een keer van dichtbij meegemaakt. de persoon in kwestie is dan totaal niet zichzelf en is overal toe in staat.

25-11-2014, 12:01

Citaat door Hannifa:
salam alaikoem,

Een vraag; een zuster smst mij in het arabisch, terwijl ze geen arabisch spreekt. Rare dingen als 'laat mij met rust' of 'ik ga jou ook ziek maken'. Ik weet dat ze bezeten is en dat heeft ze zelf verteld. Zelf ook haar aanvallen meegemaakt tijdens koranrecitaties. Nu vroeg ik me af of de djinn in haar daadwerkelijk tot staat is zulke smsen te sturen?

Dit gebeurd elke nacht. Ze krijg dan die aanvallen ook.

Citaat:

Wa alikum assalam warahmatullah,

Dat is inderdaad mogelijk. De djinn of shaytan in haar neemt dan de controle over haar lichaam over. Dit doet diegene om jou te intimideren, omdat je haar kennelijk helpt en bijstaat. Bescherm jezelf dagelijks door de authentieke adhiya ter bescherming bi idni Allah te verrichten sis. Ga niet in op die smsjes en negeer ze. Ga niet in gesprek met diegene en al helemaal niet in onderhandeling! Daarmee vergroot je slechts diens hoogmoed en het is niet toegestaan aldus de dragers van kennis. Wa Allahu ahlem. Diegene doet haar groot onrecht aan en dient zelf vrijwillig te vertrekken dan wel middels het verrichten van ruqya asharhiya tot de dood er op volgt bi idni Allah. Weet en besef ook dat die djinn of shaytan in haar alles meeleest en ziet wat je haar toestuurt per sms of als je bij haar bent. Ik hoop dat ze dagelijks aan ruqya asharhiya doet om hiermee sabab te doen ter mogelijke genezing bi idni Allah.Moge Allah subhanahu watahala die zuster spoedig van haar beproeving doen genezen en jullie beschermen tegen elk kwaad. Allahuma ameen. Tawakkal alla Allah! Ghair insha Allah!


.