Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : export naar marokko

amerrabi
19-03-2005, 14:40

salaam allemaal Ik heb een vraagje aan jullie. Wat voor spullen is veel vraag naar in marokko. Denk aan bijv. auto's, auto onderdelen, mobiele telefoons( 2de hands), computers. ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Beslama :goedzo:

MiSsOuJDiA
19-03-2005, 15:26
uHh..Me Oom Die Had VoRigE ZomEr Heel Veel FaxEn En MoBieLe TeLeFoOnS MeeGeNomEn.. En Als Had Ie VerKoCht duss.. MayB HeB Je Er Wat Aan ;)

crazytetouani
20-03-2005, 00:43
er is genoeg vraag naar export busjes... moet je denken aan mercedessen en japanse suzuki busjes.. en is het ook nog toevallig dat ik ze verkoop.... PS de vraag naar dat soort busjes is enorm.... en een leuk zak centje uit te slaan voor meer info kun je een berichtje achter laten....

chipy
20-03-2005, 12:51
salaam allemaal Ik heb een vraagje aan jullie. Wat voor spullen is veel vraag naar in marokko. Denk aan bijv. auto's, auto onderdelen, mobiele telefoons( 2de hands), computers. ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Beslama :goedzo: auto's naar marokko is geen handel dat is zo oud man maar wat heb jij als handel als ik jouw mag vraggen?

crazytetouani
20-03-2005, 14:20

Whahahaha daarom verkopen wij er iedere week aan marokkanen die het zelf naar marokko brengen en zo een zakcentje verdienen maar goed als jij het zegt dat het geen handel is zal het wel zo zijn met vriendelijke groet de BetWetEr

sherine18
20-03-2005, 18:26
Whahahaha daarom verkopen wij er iedere week aan marokkanen die het zelf naar marokko brengen en zo een zakcentje verdienen maar goed als jij het zegt dat het geen handel is zal het wel zo zijn met vriendelijke groet de BetWetEr Crazytetouani, een paar vraagjes.... Heb je een soort exportbedrijf? Waar in Marokko verkoop je je handel? En wat is de hoogte van je "zakcentje"? :p

mimi_tangaouia
23-03-2005, 00:31
wta loopt in marokko zijn mobiele telefoons computers fax aparaten game consules ( nintendo, gameboy, playstation) dvd spelers mooie keukenaparaten en keukenaccesoires daar zijn de vrouwen helemaal dol op en bereid alles er voor te betalen

amerrabi
23-03-2005, 13:20
salaam allemaal, bedankt voor jullie reacties maar wat betreft mobiele telefoons hebben ze een voorkeur, moeten het wat nieuwere modellen? en computers hetzelfde moeten het nieuwere zijn of mag het ook pentium 2 zijn en hebben ze ook interesse in laptops. alvast bedankt allemaal :goedzo:

SCHULDIG
23-03-2005, 18:35
1.mercedes busjes (voornamelijk 207d etc) 2.motors en scooters (doe het zelf ook elke jaar) 3.gsm's 4.koelkasten, wasmachines enzv