Bekijk volle/desktop versie : schrijf allemaal mee...!!



18-02-2003, 15:55

Citaat door independent:
hallo peepz
schrijf mee en test je zelf uit !!
.

18-02-2003, 15:59


ja het is een leuke suggestie!!!

count me in!!!!!!!!

18-02-2003, 16:06
Zie het boek

Dat was mijn poging om zoiets op poten te zetten

Er waren toen maar enkele geintereseerden





Maar ik wil hier wel aan mee doen!

18-02-2003, 16:13
nog voor het boek is er ook zo'n verhaal geschreven ,was ooit begonnen met lezen maarheb niet verder gelezen .
Maar het begin wes in elk geval heeel goed .
kent iemand de titel van dit verhaal nog?
het ging over een meisje dis iets had met een getrouwde jongen,en ze grakµakte zwanger,hij liet haar vallen,ze deed abortus en dan wou hij haar terug en torn was ik gestopt.

PS=is wel een leuk idee,maar als er teveel mensen aan één en dezelfde verhaal werken kan het wel te zwaar worden.
wel leuk initiatief
kusjes

18-02-2003, 16:29


He ik begin.........................




Yasmina komt lachend thuis...ze denkt aan de leuke dag die ze op school had met haar vrienden. Ze opent de deur, ruikt de lekkere geur van eten, hoort haar familie babbelen, voel de warmte van thuis en denkt.....WAT BEN IK TOCH GELUKKIG!!!!

Ze loopt het huis binnen, zegt: sallamoe 3alaikoem kust haar ouders op hun voorhoofden, allah ie rda 3lik zegt haar vader. Ze hoort haar broertjes stoeien en loopt hun kamer in...."he kanjers" zegt ze. Ze kijken haar aan en rennen op haar af. "Yasminaaaaaaaaaaaaaaah" roepen ze in koor. Ze geeft ze beide een kus en ze vragen zo onschuldig mogelijk..."Yasmina, heb je 5 euro voor ons, we willen nieuwe voetbal kopen!!!! "Tuurlijk , jullie zijn toch mijn schatjes"zegt ze lachend en geeft ze het geld. "Soukran " roepen ze van blijdschap en ze renne wie het eerst bij de buitendeur is om hun bal te kopen .

Ik kijk ze na, wat hou ik toch van die 2 mormels.....

Ik loop naar me kamer, plof neer op het bed en denk na over me school dag... wat had ik toch gelachen met die Tarik, echt een gekkie is hij ook....Het is maar dat hij me beste vriend is en ik niet wil dat er iets tussen onze hechtte vriendschap komt anders had ik allang stappen ondernomen....Ik droom nog een beetje verder en sta dan op om te gaan bidden. Ik loop de douche in en zie dat ik net me maandelijkse probleempje heb (girlsss you know what I'm talking about he )

Shit denk ik, ik heb geen maandverband meer, effe snel naar de winkel lopen. Ik pak me jas en tas, loop de trap af naar beneden en hoor dan me pa hard schreeuwem......" A Mohammed, ked sme3ni??? Aloe Aloe (Mohammed hoor je me?? hallo hallo.) K ga verder in nederlands............................Labas hoe gaat het daar ??? ja el 7amdoellah met jou ??? en met je vrouw. Ja labas. Ioua waar is je zoon , ik wil effe met hem praten....hier heb je hem safi beslama thalla en ik spreek je binnen kort............Yasmina denkt wat moet me pa nou met me neefje??? ze begrijpt het niet maar besluit toch effe mee te luisteren.....wat haar een schock levert.................

A sallamoe 3alaikoem a 3ami....oua 3alaikoem a salam a oualdi...... alles goed daar ja met jou ook oom??......ja wel het gaat....ik wil je even zeggen dat we binnen kort naar MArokko komen om de bruiloft te regelen.....................BRUILOFT, denkt Yasmina...ik weet helemaal van nix, ze luisterd aandachtig verder

Zorg dat je alle papieren bij elkaar hebt a oualdi, over een maand heeft YASMINA vakantie en dan komen we alles regelen. Dan is ze je vrouw!!!!!

Yasmina laat haar tas vallen....al het bloed zakt uit haar gezicht, ze voelt zich duizelig en misselijk worden tegelijk.......Bruiloft??? van mij???met me neef???? DE woorden JE VROUW....JE VROUW.....JE VROUW galmen in haar hoofd. Ze pakt haar tas en rend met tranen het huis uit....NEEEEEEEE denkt ze , dit mag mij niet overkomen..............





He mensen k ben zo vrij geweest om te beginnen....is toch niet erg????

K hoor het wel en ben benieuwd hoe het verder gaat

18-02-2003, 19:20
slm mensen

Vind ik wel een leuk idee. Ik wil best ook een stukje schrijven. Als ik ff tijd heb zal ik schrijven. By the way goed begonnen miss glitter.

Wa salaam

xxx

18-02-2003, 19:35
goed begin hoor meid
misscvhien ga ik ook wel meedoen

18-02-2003, 19:41
TOEN TROUWDEN ZE KREGEN ZE KINDEREN AND THEY LIVED HAPPILY EVER AFTER
THE END

19-02-2003, 15:19
oke ik ga verder......



yasmina zag sarah al van de verte aan komen. Het begon zachtjes te regenen en de druppels mengde zich met de tranen van yasmina, toen sarah naderde zag yasmina dat ze niet alleen was, achter haar was een groot en breed gestalte die ze meteen herkende "tarik onmiskenbaar" allebei hadden ze een bezorgde blik op hun gezicht..en ze liepen alletwee naar yasmina toe die meteen weer begon te huilen...

hey meisje stil maar " vertel eens wat er aan de hand is met je " begon tarik zachtjes..tarik kwam naast mij zitten en sloeg zijn grote brede arm om mij heen en sarah kwam aan de andere kant van me zitten.
Ik voelde me nu weer veiliger dan daarnet en ik keek ze aan met behuilde ogen en vertelde ze wat ik die dag allemaal had gehoord en wat mijn vader van plan was met me te doen wanneer we dit jaar op vakantie zouden gaan....
ik zag de verbazing en woede in hun ogen toen ik het verhaal eindigde met dat ik zei dat dit was wat ik nooit had verwacht en helemaal niet meer wist waar ik heen moest, in iedergeval wilde ik niet meer terug naar huis , ik had geen behoefte om mijn ouders onder ogen te komen nu ik wist wat ze met mij van plan waren,

" o 'nee dat meen je niet !! zei sarah, dit kunnen ze niet maken ...wat een rotstreek dat had ik echt niet verwacht van je ouders....ik keek haar aan en zei" het is toch echt waar sarah , ik wou dat het niet waar was en ik begon weer te snikken.
Ik weet helemaal niet meer waar ik heen moet, het laatste waar ik heen wil is terug naar huis..ik ben bang, zo bang...dat mijn vader gaat merken dat ik het weet .
Tarik die al die tijd stil was geweest schraapte zijn keel en keek me diep bedroefd aan, ik voelde dat mijn beste vrienden er ook mee zaten en dat gaf me zo'n veilig gevoel dat ik daar een beetje om moest glimlachen....Yasmina ...begon tarik. ik weet niet of je het een goed idee vind maar ik wil graag dat je bij mij komt voor een tijdje ..totdat je weet waar je heen moet, o' tarik je weet dat mijn ouders dat nooit goed zullen vinden zei ik zacht..en ik keek naar de grond..alhoewel ik niets lliever zou willen dan met hem meegaan weet ik wat voor consequenties dat zal hebben, want tarik woont namelijk al opzichzelf en mijn ouders en famillie zullen dat never nooit toelaten...'yasmina' begon tarik weer het gaat om jou! om je toekomst, je leven en niet wat anderen ervan vinden..ik keek hem aan en dacht diep over zijn voorstel na...ten slotte keek ik sarah aan en ik zag in haar ogen dat ze hoopte dat ik zou toestemmen met het voorstel van tarik...
' oke ik doe het' hoorde ik mezelf zeggen...



oke wie volgt mij.....ik hoop dat jullie het goed vinden..

19-02-2003, 20:34
Zo zaten ze nog een tijdje in de regen...ze bespraken hoe ze het aan zouden pakken......."k geloof het nog steeds niet"zegt Yasmina. Ïk hoop dat k op sta en alles een boze droom is". "ja schat, dat wil ik ook maar helaas is dat niet zo"zegt Tarik terwijl hij zn armen om haar heen slaat. Hij geeft er een kus op haar voorhoofd en zegt"het komt allemaal goed insha allah, bij mij ben je veilig". Yasmina krijgt een warm en prettig gevoel, wat moet ik toch zonder hun, denkt ze. Ze zitten nog een tijdje stil voor zich uit te staren op deze sombere dag. Dan zegt Tarik "kom we gaan, voordat we ziek worden"....."Ja is goed", antwoord Yasmina en staat op....."Ok dit is gaan we doen", zegt haar vriendin. "Ik ga naar huis en bel je ouders Yasmina. Ik zeg dat je bij me blijft slapen omdat je je niet goed voelt en in slaap bent gevallen. Dan kan jij nu rustig bij komen bij Tarik thuis en dan zien we morgen wel hoe het verder gaat, ok lieverd?" Yasmina knikt zachtjes en zegt"ja het moet maar"

Samen lopen ze omarmd weg net als de drie musketiers, beste vrienden!!!

Ze stappen in bij Tarik en rijden weg......ze stoppen voor de deur van hun vriendin. "He Yasmina, morgen ochtend kom ik wel langs met wat kleren die je aan kan doen, heb je verder nog iets nodig??" Nee, ik red me wel dank je schat" Ze nemen afscheid en rijden weg. "Ok schat, wat wil je eten, k heb thuis nix dus we moeten effe wat halen"zegt Tarik.... "Ik weet het niet, ik heb geen trek, neem jij maar wat" Nee meid, jij hebt je energie nodig, we eten gezellig samen, voordat je een spillebeen wordt" Yasmina lacht "het lukt jou ook altijd om me op te vrolijken he" "ja" zegt Tarik, Ï'm the MAN" en geeft er een speels duwtje. Ze kijken elkaar even aan, en Yasmina voelt zich voor het eerst in jaren verlegen worden bij Tarik. O nee denkt ze, k wordt toch niet verliefd he, niet nu.....en ze kijkt snel weg


Ok dit was het voorlopig van mij....wie gaat er verder????

19-02-2003, 21:56
Ze kwamen aan bij het huis en ze staptte uit.....Ze was wel ooit eerder in zn huis geweest maar dat was toen met een hele groepje, was heel gezellig ze gingen koken en een dvdtje gecheckt......Maar nu waren ze alleen, ze voelde zich wel een beetje onprettig, maar dat zou snel veranderen. Tarik openede de voordeur en zei"Na u mevrouw!!!!"

Yasmina ging naar binnen en keek om zich heen....echt een jongens huis dacht ze lachend.......rommeltje, saai, berg afwas, kleren slingerde. "Doe of je thuis bent schat" zei hij.......Yasmina plofte neer op de bank en keek Tarik aan....hij legde het eten neer wat ze net hadden gehaald... ...Opeens voelde Yasmina iets warms in haar broek.....SHITTTTTTTTTTTTTTT dacht ze, k ben doorgelekt!!!!!" O MY GOD" riep ze uit en rende snel naar de wc. Tarik keek er verbaasd aan...... ze sloot de wc deur en ja hoor....rooie vlek.....Yasmina had zich nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld "Wat moet ik nu "dacht ze hard op. Ze dacht effe na en besloot dat ze toch naar Tarik moest gaan. Schijt zei een stem in haar hoofd, het is je beste vriend......Maar een andere stem zei hij gaat je uit lachen 3la actie......Voorzichtig liep ze naar de huiskamer... "Tarik"riep ze zacht....maar hij was er niet....Opeens hoorde ze hem achter haar zegge.................." yasmina, je hebt een vlek op je broek. Ze draaide zich geschrokken om en wist niet wat ze moest zeggen. Ze voelde zich warm worden en ze voelde het bloed naar haar gezicht stijgen.... Ze was zo rood als een tomaat....."ehh ja ,,,ehh daarom riep ik je....ikke ben... ja hoe moet ik het zegge..... je weet wel" ......"nee", zegt Tarik om haar te pesten meskiena denkt ie , ze schaamt zich dood, ik wil zien hoe ze het gaat aanpakken denkt ie en laat er stotteren en blozen......."zeg het maar schat, wat wil je zeggen"........Yasmina kijkt naar beneden en zegt op een zachte toon..."Ik ben....ehhh ik ben doorgelekt en heb geen maandverband bij me" Ze zijn allebei stil en Yasmina weet niet waar ze kijken moet....Opeens begint Tarik keihard te lachen.....Meskina, juist vandaag dat je bij mij bent moet het je over komen yek....kan toch gebeuren....It;s just me....."Yasmina kijkt m aan en antwoord opgelucht.."Ioua zo normaal is het niet...k schrok me dood..maarr k heb dus geen maandverband dusse....ehh........"of ik het voor je wil halen???" "ja graag" antwoord ze. "ok ik probeer het maar ik heb er geen verstand van" "haal maar gewoon Always" antwoord ze......."ik heb begrepen dat er vele soorten zijn.... small medium large king size...aan de vlek te zien heb je king size nodig of niet hahahaha,,, welke van de 100???" vraagt hij pestend....." Zomaar zeg je dat, ehh gewoon medium"......zegt ze verlegen.......ok schat...k ben zo terug zoek maar iets uit me kast ok???
Is goed antwoord ze.....bij de deur zegt hij nog lachend"He hou mij kleren schoon, wil je!!!! Ze gooit een kussen op hem en hij vertrekt lachend.......

Ze loopt zn kamer in en opent zn kast......wat is hij toch een schatje denkt ze..................


He mensen k weet dat k 2 stukjes achter elkaar heb geplaats en sorry als dat de bedoeling niet is maar k wilde dat stukje plaatsen van door lekken vond het wel grappig

Niet erg toch???
ok see ya.............kissssss

20-02-2003, 14:24
he independant.....

jou vervolg is ook leuk......ik w8 met mijn vervolg tot er iemand anders wat heeft bijgeschreven, want het is de bedoeling dat we met zn alle gaan schrijven toch???
maar als het te lang duurt ga ik verder, en jij ook ok??

Kiss

21-02-2003, 18:35


hey peepz..schrijf nou snel verder...t is echt een toppppppp verhaal moet k eerlijk zeggen..k kan beter alleen meelzezen want asl k een vervolg ga plaatsen dan ga k julie prachtig verhaal verpesten!en das echt zonde typen!!!!julie zijn echt Super!!

21-02-2003, 18:36
hey echt een leuk verhaal ,
goed dat jullie het met meerdere mensen willen schrijven
ik heb zelf geen fantasie om te schrijven,
maar wens jullie veel succes

beslmaaaaaaaaaaaaa

xxx-jes

21-02-2003, 19:16
Ik was even stil en kreeg weer een flash back van de gebeurtenissen......ik voelde weer een brok in me keel opkomen...."ehh dank je Sarah"zei ze met een trillende stem" Tarik hoorde dat en liep naar haar toe en sloeg een am om haar heen. "weet je wat k kom morgen langs ja, dan praten we verder, safi lieverd"? Ja, is goed sarah", zei Yasmina. Beslama en ze hingen op.
Yasmina keek Tarik aan met traantjes in haar ogen en toen zei hij..."schatje toch, je hebt het echt moeilijk...Hij ging voor haar staan en omhelsde haar stevig....Yasmina vond dat zo lief dat ze nog emotioneler werd en ze begon weer te snikken, in de armen van Tarik. "stil maar schatje, rustig het komt wel goed, je moet geduld hebbe"..zei hij terwijl hij haar haar streelde......en zo stonden ze een tijdje....Yasmina was een beetje op adem gekomen en maakte zich rustig los uit zijn armen....met tegenzin!!!!
"Ioua, gaat het weer met mijn engeltje"....."ja glimlachtte ze, sinds wanneer ben k jou engeltje Tarik", vroeg ze nieuwsgierig......Hij keek haar dit keer verlegen aan en zei äl een hele poos maar dat zie jij niet in".....met die woorden verliet hij de kamer.....Yasmina bleef verbluft achter...."heb k dat goed gehoord, heeft Tarik mij min of meer de liefde verklaard" Nee dat kan niet, zon kanjer als hij kan mij niet leuk vinden...hij kan veel beter en mooier krijgen.......

Yasmina was altijd al een meid die niet echt zelfverzekerd was, ze kleineerde zich zelf terwijl ze wel veel aandacht van jongens kreeg...maar dat verklaarde ze met....ze zijn hopeloos daarom kijken ze naar mij......Met deze bescheiden instelling had ze er ook voor gezorgd dat ze nog nooit een vriend heeft gehad....daarom kwam de klap extra hard toen ze hoorde dat er pa er had uitgehuwelijkt aan achterneef......zo lang gewacht op mij prins op het witte paard(of ezel), en dan krijg k een of andere gast uit marokko die alleen wilt profiteren en denkt dan Hollanda het paradijs is...NOT!!!!

Met deze gedachtte voelde ze de tranen weer prikken, maar ze hield zich groot en slikte ze weg....Nee dacht ze, morgen zie k wel hoe het verder gaat, nu moet k me effe ontspannen, samen met MIJN engel.....Tarik

Ze ging de gang in en keek in de keuken.....daar was hij niet.......hij moest dus in zn slaap kamer zijn ......zonder te kloppen kwam ze naar binnen...................Oeps, dacht ze..............................................


k ga zo verder......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46