Bekijk volle/desktop versie : zijn er dames die uitgehuwelijkt zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

22-11-2014, 23:45
maar ondanks dat toch gelukkig zijn .

22-11-2014, 23:55


Wat betekent uitgehuwelijkt?

23-11-2014, 00:16
Ja ken er 1 alhamdoellillah gelukkig.

Hero uitgehuwelijkt is gedwongen huwen
Gerangeerd huwelijk betekend een soort van geregeld huwelijk waarin beiden akkoord gaan.

23-11-2014, 00:23

Citaat door Hero_:
Ze doelt op gearrangeerde huwelijk.

Ik had zo'n huwelijk gehad en nooit meer.
Ben jij een man of een vrouw?

23-11-2014, 00:39


Rustig aan manieren heb je ook niet het is maar m.nl zit op iPad dus dit zal zeker niet de laatste typefout zijn.

23-11-2014, 01:08

Citaat door Hero_:
Gearrangeerd a zbal, dus mensen brengen jullie samen, omdat ze denken dat jullie bij elkaar passen.
Ik heb het niet over de topic. Ik vraag of je een man of vrouw bent.

23-11-2014, 01:17

Citaat door Hero_:
ik heb 't tegen Seldebiel
O mijn god nu schaam ik me echt waar sorry heb het verkeerd begrepen al zag ik dat je een ander lid citeerde ik dacht dat je mijn reactie erbij nam.

Nogmaals echt sorry!!!!

23-11-2014, 08:18
ik geloof daar niet in, waarom moet ik leven met iemand die ik niet wil, of erger nog ' leren houden ' van diegene

serieus krijg er koude rillingen van

23-11-2014, 08:23
Ja ken een paar in me familie. Alhamdullilaah gaat goed. Tenminste van wat ik zie en hoe die mannen met ze om gaan. Ach ja me nichten vertellen me alles en hadden gezegd dat ze niks beter gewild hadden. Alhamdullilaah.

23-11-2014, 11:27
Gearrangeerd of gedwongen?
Gearrangeerd huwelijken zullen beter uitpakken, dan huwelijken die met haram zijn begonnen.
Uitgehuwelijkt is gewoon een legale verkrachting.

23-11-2014, 11:30

Citaat door Lady_maysa:
Gearrangeerd of gedwongen?
Gearrangeerd huwelijken zullen beter uitpakken, dan huwelijken die met haram zijn begonnen.
Uitgehuwelijkt is gewoon een legale verkrachting.
Dat is niet zo. Weet wat je zegt. Veel gearrangeerde huwelijken pakken niet goed uit.

23-11-2014, 11:31
Ja ik ken wel meiden die zichzelf hebben uitgehuwelijkt. Ze wilden niet maar de omstandigheden dwongen hen ertoe. Van eentje weet ik dat ze nu in een ongelukkige huwelijk zit, paar keer bijna gescheiden enzo

23-11-2014, 14:18


binnekort, maar gelukkig worden verreweg. ik heb de middelbare school nog niet eens afgemaakt..wat ik hopelijk wel ga doen inshallah

23-11-2014, 14:39

Citaat door Lady_maysa:
Gearrangeerd of gedwongen?
Gearrangeerd huwelijken zullen beter uitpakken, dan huwelijken die met haram zijn begonnen.
Uitgehuwelijkt is gewoon een legale verkrachting.
gearrangeerde huwelijken zullen beter uitpakken? waarom laat je mensen niet gewoon zelf kiezen?
snap die bemoeizucht niet, als jij iemand geweldig vind dan trouw je maar lekker zelf met diegene?

23-11-2014, 15:27

Citaat door StreetChic:
gearrangeerde huwelijken zullen beter uitpakken? waarom laat je mensen niet gewoon zelf kiezen?
snap die bemoeizucht niet, als jij iemand geweldig vind dan trouw je maar lekker zelf met diegene?
Inderdaad... Maar besef dat het bij sommige ouders ook als straf gaat. Mijn moeder is een ander persoon als ze boos is. (Mijn vader volgt haar hierin) Ik word gedwongen om te trouwen met de persoon die ik gewoon het minst mag van alle mannen op deze wereld. Het is onzin, ik begrijp er niks van. Een maand geleden zouden wij nog praten over hoe erg we t vinden dat er meisjes worden uitgehuwelijkt etc. maar nu doen ze het zelf.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9