Bekijk volle/desktop versie : huismama's waar zijn jullie. (kletstopic)

20-11-2014, 19:51
Salam dames.

Leek mij leuk om hier alles met elkaar te delen. En wat je dagindeling per dag is. Zelf heb ik baby van 7mnd dus druk aan het verzorgen. X

23-11-2014, 22:06

Salaam mama's

Ik zit momenteel ook thuis ik heb baby van 7 maanden en peuter van 19 maanden. Ben om 07.00 uur wakker en de hele dag door bezig de kinderen, huishouden etc etc. Ik heb pas rust om 19.00 als ze allebei slapen dan is het mamatijd.

15-12-2014, 13:38

Citaat door Anoniempje...:
Salaam mama's

Ik zit momenteel ook thuis ik heb baby van 7 maanden en peuter van 19 maanden. Ben om 07.00 uur wakker en de hele dag door bezig de kinderen, huishouden etc etc. Ik heb pas rust om 19.00 als ze allebei slapen dan is het mamatijd.
Zo herkenbaar haha ik heb er zelf 2 en ben d'r van 6 uur tot half 8 mee bezig en daarna is het nog huis opruimen en eten

27-01-2015, 21:25
Pppffff up

DWDMV is veranderd in een speeltuintje. Dan maar hier.

28-01-2015, 10:13

dit kan toch niet dat jullie hele dagen bezig zijn met kinderen.. doen die dan geen middag dutje, kunnen ze zich geen half uurtje alleen bezig houden?
Ik heb 4 kinderen grootgebracht en ze gaan nu allen Alhamduliah naar school.. Ben in die periode altijd thuis geweest ik was heus niet hele dagen bezig. zeker als je vroeg opstond en alles mooi organiseerde ..

28-01-2015, 10:18

Citaat door LOUBNA-79:
dit kan toch niet dat jullie hele dagen bezig zijn met kinderen.. doen die dan geen middag dutje, kunnen ze zich geen half uurtje alleen bezig houden?
Ik heb 4 kinderen grootgebracht en ze gaan nu allen Alhamduliah naar school.. Ben in die periode altijd thuis geweest ik was heus niet hele dagen bezig. zeker als je vroeg opstond en alles mooi organiseerde ..
Kinderen onder een jaar kosten veel meer tijd dan oudere kinderen die zelfstandig zijn. Die kun je gerust alleen laten spelen/werken/eten/omkleden. Onder een jaar ben je nog veel bezig met een kind. Aparte maaltijden maken. In bad, laten slapen. Plus niet iedereen heeft een rustige baby. Ze hebben ook van die huilperiodes wanneer de tandjes doorkomen tussen 6 en 12 maanden, dat je constant bent met diarree, verschonen, luieruitslag behandelen, nachtdienst, troosten. Sommige baby's zijn lastig subhana Allah.

15-02-2015, 17:57
Ik heb ook lhamdolilah 3 kleintjes van 14 maanden ,25 maanden en een 5jarige wakker om 07.00 tot 20.00 op de been om 23.00 komt mijn mannetje en die wil ook aandacht dus wordt slapen om 24.00 en weer op om 07.00n, ik klaag niet hoor ik ben supppper blij mee

16-02-2015, 11:07
mij kinderen worden altijd subhanallah rond een uur of 5/6 wakker met hun papa . en dan is knallen met ze tot een uur of 19.00/20.00!! de jonste doet dutjes tussendoor en de oudste slaapt tegen 7 uur! en 19.00 ben ik laatste ronde met opruimen bezig en thee klaar zetten en lkr ploffen op de bank...

31-03-2015, 19:39

Citaat door Israenoor:
mij kinderen worden altijd subhanallah rond een uur of 5/6 wakker met hun papa . en dan is knallen met ze tot een uur of 19.00/20.00!! de jonste doet dutjes tussendoor en de oudste slaapt tegen 7 uur! en 19.00 ben ik laatste ronde met opruimen bezig en thee klaar zetten en lkr ploffen op de bank...
Hahahaha dat ploffen op de bank met een bakkie, zo herkenbaar!