Bekijk volle/desktop versie : Doodstraf geëist tegen Morsi



Pagina's : [1] 2 3

20-11-2014, 14:09
Egyptische aanklagers hebben de doodstraf geëist tegen de afgezette president Mohammed Morsi en een aantal leiders van diens Moslimbroederschap.





Volgens de aanklagers hebben Morsi en de anderen zich schuldig gemaakt aan spionage, meldt het Egyptische staatspersbureau. Morsi en enkele van zijn medewerkers zouden staatsgeheimen hebben gelekt aan buitenlandse inlichtingendiensten, waaronder die van Iran. In totaal zijn 34 mensen aangeklaagd. Volgens de aanklagers hebben de verdachten samengewerkt met militante groeperingen, waaronder Hamas, om Egypte te destabiliseren.

Bewijzen zijn echter niet geleverd en ook internationaal is veel kritiek ontstaan op het proces tegen de eerste democratisch gekozen leider van Egypte.

20-11-2014, 14:29


Wat een varkens.

20-11-2014, 14:39
Hij moet dood. Dan maar met zo een goedkope leugen. Iran, alsof sjieten en sunnieten met elkaar samenwerken of dat van plan waren.

20-11-2014, 15:16
Die moordenaar Sisi-boy is de Farao anno 2014. Sisi is een slaaf van de joden.
Morsi is een goede man. Hij is democratisch gekozen. Hij kwam duidelijk op voor het Palestijnse volk. Alleen ben ik niet eens met zijn “manhaj”(methodiek) de moslimbroederschap. De moslimbroederschap werken juist met iedereen samen om hun “positieve” politieke belangen te bereiken.
Morsi is niet geslaagd, omdat elk geur dat ruikt naar “islam” uit de weg wordt geruimd. Maar vergeet niet beste broeders en zusters, ALLAH DE ALMACHTIGE laat alleen de ware methodiek slagen. De methodiek van de “ahlu sunna wa jama3a. Wij moslims hebben in onze methodiek geen opstanden, revoluties, demonstraties, omdat er veel chaos uit ontstaat. Wij geloven ook niet in de democratie. En dat hebben wij gemerkt. Hoeveel Egyptische broeders en zusters zijn wel niet vermoord door Sisi-boy? Achteraf bekeken heb ik liever die andere hond Mubarak. Tijdens zijn bewind waren er tenminste nog veel islamitische zenders waar we naar konden kijken, alhoewel hij ook veel broeders had opgepakt. Maar sinds de jodenslaaf Sisi aan de macht is, heeft hij elke man ,vrouw, zenders en alles wat een islamitische tint heeft, opgedoekt. De vrijdag-preken zijn nu nog onder strengere controle dan de periode van Mubarak. Ondanks dat ik het niet eens ben met de methodiek van de moslimbroederschap, staan zij dichterbij ons dan die andere honden.

Wil je slagen in je persoonlijke leven, dan raad ik je aan om de Koran en Sunna stipt te volgen zonder innovaties of tekortkomingen!

Voor de rest kunnen wij slechts smeekbeden doen voor onze broeders en zusters die momenteel vast zitten in Egypte.

Moge ALLAH de moslims leiden op het juiste pad.

20-11-2014, 16:45


Hij zal niet de eerste zijn die door Sisi is vermoord

20-11-2014, 16:58
Een democratisch gekozen leider krijgt de doodstraf opgelegd door een dictator die de macht heeft gepakt, moet het Westen hier niet ontzettend verontwaardigd over zijn...?
Bah wat een smerige spelletjes worden er gespeeld...

20-11-2014, 17:51
deze manen zijn moslimbroedersschap wordt alleen door Turkije gesteund en geen enkel ander land ter wereld doet dat.. jullie lezen alleen wat berichtjes hierover en morgen zijn jullie het vergeten.. begin maar eerst eens tegen je eigen land te demonstreren dat ze de zionisten steunen..

20-11-2014, 18:00
Democratie

20-11-2014, 19:12
@ NaarNl

Ik sluit me voor 99% bij jou aan. Jouw hele betoog kun je doortrekken naar alle conflicten in het midden oosten mn het probleem in het Shaam gebied

Die ene procent is m gelegen in de contradictie waarbij je zegt dat Morsi democratisch is gekozen terwijl democratie haaks staat op de Islaam.
Verder ben ik het compleet met je eens dat we de juiste weg van selef al saalih moeten volgen volgens de Sunna en de quraan.

Ameen op je dua.

20-11-2014, 20:11
De 3 faraos in Noord Afrika: Sisi, mohamed sadis en bouteflika hebben een ding gemeen! allemaal gesteund door het Westen en Israel

21-11-2014, 07:25
Het westen heeft bij dit soort lui belangen

Marionetten zijn het er bestaan geen echte leiders meer in de Arabische wereld

Het valt me op dat sisi de verkiezingen heeft gewonnen met bijna 100 % blijkbaar staan de Egyptenaren achter hem

21-11-2014, 09:34
@ikgaemigreren,

Het klopt, wij geloven niet in de democratie. Ik had die zin tussen aanhalingstekens moeten zetten, om te laten zien dat wij daar niet in geloven. Willen wij weer van betekenis zijn in de wereld, dan moeten wij Koran en Sunna stipt volgen.

21-11-2014, 12:14



Citaat door Masser:
Het westen heeft bij dit soort lui belangen

Marionetten zijn het er bestaan geen echte leiders meer in de Arabische wereld

Het valt me op dat sisi de verkiezingen heeft gewonnen met bijna 100 % blijkbaar staan de Egyptenaren achter hem
een vrij Egypte daar zullen de Palestijnen bij baten>open grenzen etc. En dat zien de israelis als een gevaar, dus dan moet er vuil spel gespeeld worden.

21-11-2014, 12:45
Wat een gore leugen ze wilden van hem af ...dus dachten ze we zoeken wel een leugen derbij ....smerige klojo's ....

Alsof hun zo goed zijn .....allemaal 1 pot nat dat tuig

21-11-2014, 13:10

Citaat door oef:
Morsi wilde van allerlei mensen af, en nu willen Sisi c.s. van Morsi af. Volgens mij wil het volk ook van Morsi af, gezien de massale steun voor Sisi, maar dat weet ik niet zeker.
niemand steunt sisi, dat zijn verzonnen percentages. Net als met Algerijnse verkiezingen,

Pagina's : [1] 2 3