Bekijk volle/desktop versie : Moeder die Aicha (19) uit Syrië haalde met dochter snel in Nederland



Pagina's : [1] 2

18-11-2014, 20:53
Een moeder uit Maastricht en haar 19-jarige naar Syrië afgereisde dochter worden op korte termijn terug verwacht in Nederland.

Dat heeft advocate Françoise Landerloo dinsdag gemeld. Moeder Monique haalde haar dochter Aïcha op eigen houtje terug uit Syrië, bevestigde Landerloo naar aanleiding van berichtgeving in Limburgse media. De jonge vrouw zou hebben verbleven in Raqqa, het bolwerk van Islamitische Staat in Syrië.

Volgens Landerloo zijn moeder en dochter in Turkije, maar had Aïcha geen paspoort. Het ministerie van Buitenlandse Zaken liet weten met de zaak bekend te zijn en consulaire bijstand aan de twee te geven.

18-11-2014, 20:58


Ze kan beter in Turkije blijven de dochter wordt gelijk als terroriste aangeklaagd

en de moeder nou daar kan je ook wat vragen over gaan stellen hoe is het haar gelukt om zogenaamd isis terror gebied waarvan de aivd zegt dat het levensgevaarlijk is zo makkelijk in en uit te komen ?

Die moeke is dan ook niet koosjer......ze liep wel met een nikab rond dus.......

18-11-2014, 21:38
Alsof Turkije blij is om al die mensen op te vangen. Eerst de vluchtelingen daarna de Koerden en nu spijtbetuigers die geen paspoort hebben..

18-11-2014, 22:43
Wat moet een jong meisje in Syrie Ik vind het wel een dapper dat de moeder haar zelf terug heeft gehaald.

18-11-2014, 22:57


Ze had het kunnen weten... Nu komt die makkelijk beïnvloedbare slet deze kant op.

18-11-2014, 23:02
Echt knap van die moeder. En ze is nog wel een Hollandse.

Die vrouw heeft meer ballen dan de Marokkaanse vaders van Marokkaanse meisjes die naar Syrië zijn vertrokken.

18-11-2014, 23:20
Ben benieuwd naar wat die zogenaamde aicha te vertellen heeft over de praktijken van is (idiote staat)...

18-11-2014, 23:24

Citaat door noraatje5331:
Ben benieuwd naar wat die zogenaamde aicha te vertellen heeft over de praktijken van is (idiote staat)...
Nou ja, die praktijken zijn al over de hele wereld bekend.

19-11-2014, 07:03

Citaat door Nour-Al-Haya:
Wat moet een jong meisje in Syrie Ik vind het wel een dapper dat de moeder haar zelf terug heeft gehaald.
en je gelooft het zelf?
ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar dit verhaal stinkt aan alle kanten. het zou me niets verbazen dat het een propaganda stukje is.

nu hoor ik de haters alweer komen "is het weer niet waar blurp?".
maar eerlijk is eerlijk, als je de werkelijkheid weet, zul je een stuk kritischer zijn. een moeder die even haar dochter gaat halen? bestaat gewoon niet.

arnold karskens maar eens vragenb hoe gemakkelijk het is. en dan nog wel als vrouw? nee, kom op, beetje meer realistich zijn.
er worden zaken verzwegen of het is gewoon gelogen

19-11-2014, 07:08
Als zij het kan waarom niet andere ouders waarvan hun kind in Syrië is terug te halen,lijkt mij anders niet zo moeilijk effe in dat gebied lopen en vragen stellen aan mensen je kind vinden en weer eruit.

19-11-2014, 07:09

Citaat door blurp:
en je gelooft het zelf?
ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar dit verhaal stinkt aan alle kanten. het zou me niets verbazen dat het een propaganda stukje is.

nu hoor ik de haters alweer komen "is het weer niet waar blurp?".
maar eerlijk is eerlijk, als je de werkelijkheid weet, zul je een stuk kritischer zijn. een moeder die even haar dochter gaat halen? bestaat gewoon niet.

arnold karskens maar eens vragenb hoe gemakkelijk het is. en dan nog wel als vrouw? nee, kom op, beetje meer realistich zijn.
er worden zaken verzwegen of het is gewoon gelogen
Het stinkt idd aan alle kanten.

19-11-2014, 08:15
Het verhaal klopt wel want serlina is in februari vertrokken en heeft in de begin nog contact gehad met haar moeder daarna hoorden we niks meer van haar ook niet op facebook, we dachten dat ze overleden was... Heel zielig hoe ze in korte tijd zo geradicaliseerd is, haar turkse vriendin die hebben ze pas ergens in europa opgepakt die vertrok met haar 2 keendjes naar syrien, sultan berzal is pas vertrokken en heeft een zich zelf gebombardeerd in bagdad..het is net of ze de zwakke er uithalen deze serlinna hebben ze met veranderde fatwas gehersenspoeld ze zeiden tegen haar dat ze niet naar de islamitische uni kan zonder maharam en ja en ze trouwde via moskee en toen zat ze een paar maanden aan het vechten in syrien,

19-11-2014, 08:23


Die moeder ken ik, haar dochter wilde terug omdat ze in scheiding zat met haar turkse man.
De ambasade kon hun niet helpen omdat het te gevaarlijk is, de moeder is zelf afgereisd, knap gedaan, ik denk als iedere ouder de hart op de goede plek hebben dat ze het zelfde zullen, de moeder heeft haar dochter gered ere lintje voor de moeder

19-11-2014, 08:34

Citaat door blurp:
en je gelooft het zelf?
ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar dit verhaal stinkt aan alle kanten. het zou me niets verbazen dat het een propaganda stukje is.

nu hoor ik de haters alweer komen "is het weer niet waar blurp?".
maar eerlijk is eerlijk, als je de werkelijkheid weet, zul je een stuk kritischer zijn. een moeder die even haar dochter gaat halen? bestaat gewoon niet.

arnold karskens maar eens vragenb hoe gemakkelijk het is. en dan nog wel als vrouw? nee, kom op, beetje meer realistich zijn.
er worden zaken verzwegen of het is gewoon gelogen
"is het weer niet waar blurp?".

En en, volgens Blurp ben ik nu dus een hater.
Grappig manneke.

19-11-2014, 09:10
Als het meerdere meisjes gelukt is af te reizen naar Syrië dan lukt het zon vrouw ook. Ze zullen vast hulp hebben gehad en gelukkig maar.

Pagina's : [1] 2