Bekijk volle/desktop versie : nachtmerries



18-11-2014, 17:00
Hoi

een van mijn beste vriendinnen ze is yoego en geen moslima wat in principe niet veel uitmaakt heb er even veel respect voor.
Vroeger toen ze klein was had ze altijd nachtmerries, nachtmerries dat wanneer ze wakker werd nog steeds in deze droom zat dit met haar ogen open, hartkloppingen, paranoia aanvallen, ze liep altijd naar haar moeder zo dat zij haar zou troosten en rustig zou krijgen. Uiteindelijk omdat het vaak gebeurde had haar moeder haar een gebed geleerd dat ze elke avond voor het slapen gaan moest opzeggen, nu 15 jaar later heeft ze hier geen last meer van.

hier wil ik gewoon even mee zeggen dat er geen grotere kracht is dan die van God en hij altijd bij jou zal zijn.
Het heeft haar dan ook laten zien dat er niets haar beter laat slapen en kalmeren dan na dat ze dit gebed opzegt.

ik merk vaak dat veel mensen hier last van hebben, paniek aanvallen, nachtmerries,.. als je niet elke dag 5x per dag bid neem dan tenminste elke avond voor je slapen gaan tijd om een gebed te doen en vergeet dit niet want je moet weten God is jou in de ochtend ook niet vergeten wakker te maken