Bekijk volle/desktop versie : Keukenovername



Pagina's : [1] 2 3

18-11-2014, 16:04
Salam

Mijn schoonzus heeft een nieuwe woning gekregen. Nu hebben de oude bewoners hun keuken aangeboden voor 500 euro. Het is gewoon iets mooier dan de standaardkeukens van woningbouw. (Zonder apparatuur) wat zouden jullie doen? Ze moet nog overleggen met de oude bewoner . Wat vinden jullie een mooie prijs voor overname? Ze heeft geen groot budget want deze maand moet ze de huur van het oude huis betalen en de nieuwe.


Wat moet ze doen? Als ze niet accoord gaat moet de bewoner de keuken eruihalen en voor de oude keuken zorgen( die natuurlijk al weggegooid is.

18-11-2014, 16:07


Niks betalen.

18-11-2014, 16:11
Ik zou ook niets betalen. De oude bewoner moet toch voor die standaardkeuken gaan zorgen en dat gaat em echt niet lukken, omdat die weggegooid is. Dat betekent dat ie of een boete moet betalen en dan gaat de woningbouw een andere inzetten of hij laat die van hem erin zonder dat je schoonzus hem daarvoor moet betalen.

18-11-2014, 16:12

Citaat door chadia79:
Niks betalen.



Hahaha.

In ieder geval wel een heel stuk minder betalen. Of helemaal niets. Gewoon zeggen haal maar eruit. Denk dat ze bluffen en het uiteindelijk maar laten staan.. Het zal hen alleen maar meer moeite enzo kosten om de keuken eruit te halen, een nieuwe te zoeken en te plaatsen.

18-11-2014, 16:12


Hhhhhhh dat zei ik dus ook. Maar ze gelooft me niet.

18-11-2014, 16:12
Ik zou niet akkoord gaan, €500 is wel erg veel voor een keuken die er iets beter uitziet.
als ze de oude keuken niet meer hebben, hebben zij een probleem en niet jij

18-11-2014, 16:13
Niks betalen indd. Ze heeft recht op een keuken. Dus debba maar dan. Is niet haar zorg. Tja en aangezien ze de oude niet meer hebben, hebben de oude bewoners, denk ik, geen keus dan akkoord te gaan.

18-11-2014, 16:13
e ratten,500 euro voor een kale keuken.Wat een lef!

18-11-2014, 16:13

Citaat door das:
Hhhhhhh dat zei ik dus ook. Maar ze gelooft me niet.
Als zij die niet wil overnemen dat gaat ze niet akkoord. De oude bewoner moet het huis oplever zoals hij hem toen kreeg.
Doet ie dat niet dan is dat tussen hem en de woningbouw. Woningbouw moet er wel voor zorgen dat er keukenblok staat.

18-11-2014, 16:14
Als het een leuke keuken is en de woning er netjes uitziet, (dus dat ze zelf nauwelijks nog iets aan hoeft te doen) , dan zou ik onderhandelen voor een leuke prijs. En zeg daarbij dat hij meer kwijt is als hij een andere keuken moet fixen bij de woningbouw vereniging.

18-11-2014, 16:15
Huh? Het is een huurhuis neem ik aan via de woningbouw? Ik zou lekker zeggen haal 'm maar eruit en meestal mag je dan een nieuwe uitkiezen bij de woningbouw.

18-11-2014, 16:16
Wij zyn wel slim he? Mskina zij kan niet goed nederlands dus zij dacht dat t moest.

18-11-2014, 16:17



Citaat door Hartje87:
Als het een leuke keuken is en de woning er netjes uitziet, (dus dat ze zelf nauwelijks nog iets aan hoeft te doen) , dan zou ik onderhandelen voor een leuke prijs. En zeg daarbij dat hij meer kwijt is als hij een andere keuken moet fixen bij de woningbouw vereniging.
De kans is groot dat als zij die niet wil de woningbouw een nieuwe standaard keukenblok zet.
Voor niks...

18-11-2014, 16:18

Citaat door RabatGirlY:
Huh? Het is een huurhuis neem ik aan via de woningbouw? Ik zou lekker zeggen haal 'm maar eruit en meestal mag je dan een nieuwe uitkiezen bij de woningbouw.
denk dqt de keuken niet zo oud is, volgens mij na 15 jaar krijg je een nieuwe.
die oude bewoners denken dat ze slim zijn hahah, denk dat je zus een beetje naïef is.. ik zou zeggen regel maar een keuken, ik heb er geen geld voor

18-11-2014, 16:19

Citaat door silverlight:
De kans is groot dat als zij die niet wil de woningbouw een nieuwe standaard keukenblok zet.
Voor niks...
Het hoeft niet perse nieuw te zijn. Ze kan ook een gebruikte exemplaar krijgen, zolang die voldoet aan hun criteria.

Pagina's : [1] 2 3