Bekijk volle/desktop versie : Dames, mooie zalen in Eindhoven, Venlo of omgeving!!!



17-11-2014, 21:33
Dag dames,

Wie kent een mooie zaal of is in een leuke zaal getrouwd omgeving eindhoven of venlo?
Ik heb een beetje rond gekeken via google alleen kom ik niet ver.
De zalen hebben of geen site of ze hebben geen foto's staan hoe de zaal
eruit ziet.

Wie kan mij helpen?

17-11-2014, 22:22


Witte kerk in Venlo

18-11-2014, 21:39

Citaat door LayaliFashion:
Witte kerk in Venlo
Heb je toevallig foto's van de zaal?

Op internet kom ik niet veel tegen helaas.

18-11-2014, 21:53
Dansschool Imane presenteert een nieuwe Feestzaal in Boxtel Noord Brabant. Gelegen tussen Den Bosch en Eindhoven.

Feestzaal de Adelaar beschikt over 3 multifunctionele zalen met een capaciteit van 20 tot 400 personen. De zalen kunnen door aparte ingangen betreden worden. De zalen zijn voorzien van een podium, schitterende dansvloer en perfecte geluidsinstallatie.
Tevens grote professionele keuken aanwezig met alles er op en er aan.
feestzaal De Adelaar ligt op een steenworp afstand van het centrum van Boxtel, en op vijf minuten loopafstand van het N.S. Station. In de buurt vollop gratis parkeergelegenheid.

De grote zaal op de begane grond met bar, grote dansvloer en mobiel podium bied plaats aan 50 tot 200 personen.
Door middel van decoratieve schuifwanden kan de ruimte in deze zaal aangepast worden aan iedere gewenste grote.
Tevens kan de naastgelegen zaal met tweede bar bij de zaal getrokken worden en er is dan voor grotere feesten een capaciteit tot 300 personen.

De zaal op de eerste verdieping met bar en dansvloer is geschikt voor feesten, vergaderingen, koffietafels en recepties tot 100 personen.

Contactgegevens :
Informatie: Latif
Mobiel: 06-14026376

18-11-2014, 21:56


Ik heb helaas geen fotos mijn oom had zijn bruiloft daar er is een bovenzaal en een beneden zaal keuken en mogelijkheid hun muziekinstalatie te gebruiken

19-11-2014, 23:13
Mocht u nog naar dakka opzoek Dakka Nour voor top kwaliteit en betaalbare prijzen
Voor meer info kunt u met Hmido bellen +31 6 22 64 16 16

20-11-2014, 08:56
Witte kerk in venlo is wauw!!

20-11-2014, 12:06

Citaat door latif17:
Dansschool Imane presenteert een nieuwe Feestzaal in Boxtel Noord Brabant. Gelegen tussen Den Bosch en Eindhoven.

Feestzaal de Adelaar beschikt over 3 multifunctionele zalen met een capaciteit van 20 tot 400 personen. De zalen kunnen door aparte ingangen betreden worden. De zalen zijn voorzien van een podium, schitterende dansvloer en perfecte geluidsinstallatie.
Tevens grote professionele keuken aanwezig met alles er op en er aan.
feestzaal De Adelaar ligt op een steenworp afstand van het centrum van Boxtel, en op vijf minuten loopafstand van het N.S. Station. In de buurt vollop gratis parkeergelegenheid.

De grote zaal op de begane grond met bar, grote dansvloer en mobiel podium bied plaats aan 50 tot 200 personen.
Door middel van decoratieve schuifwanden kan de ruimte in deze zaal aangepast worden aan iedere gewenste grote.
Tevens kan de naastgelegen zaal met tweede bar bij de zaal getrokken worden en er is dan voor grotere feesten een capaciteit tot 300 personen.

De zaal op de eerste verdieping met bar en dansvloer is geschikt voor feesten, vergaderingen, koffietafels en recepties tot 100 personen.

Contactgegevens :
Informatie: Latif
Mobiel: 06-14026376
Je bedoelt dansschool imane in Den bosch

20-11-2014, 12:54
In boxtel is er een zaal van een algerijn of afghaan weet niet meer hoe de zaal heet. Maar is mooie zaal!

En in deurne heb ik te horen gekregen dat er een nieuwe zaal is.

20-11-2014, 13:48
je hbt
amasedeur in eindhoven.
witte kerk in venlo.
peri in venlo
mirage in leadeacker
rose event center in netersel.

mvg

20-11-2014, 15:26

Citaat door weddingshoot:
je hbt
amasedeur in eindhoven.
witte kerk in venlo.
peri in venlo
mirage in leadeacker
rose event center in netersel.

mvg

Van netersel is ook echt mooi!!

20-11-2014, 23:03
http://www.PartycentrumMirage.nl
http://https://www.facebook.com/mirage.mirage.9655

via de website kan je een offerte aanvragen.