Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een vraagje...aan de mannen!!!!!!!!!!

LZN
18-02-2003, 13:05

Ik vroeg mij eigenlijk af, als jullie mannen uitgaan of jullie dan ook drinken. Maar dan bedoel ik alcohol!!!!!!!! Sorry.... maar ik wil het gewoon weten?(please?) groetjes Beslama:zwaai:.

Fat_dor
18-02-2003, 13:44
wat denk je zelf dat ze wel uit gaan maar niks drinken dat geloog je toch niet?????? Als ze zo slim waren om niet te drinken dan zouden ze ook niet uitgaan.

nurdin
18-02-2003, 14:00
Vroeger ging ik wel eens uit. Nu doe ik dat niet meer. Maar ik heb NOOIT bier of alcohol gedronken. En ik heb NOOIT gerookt. Mijn vrienden kunnen dit beamen.

Fat_dor
18-02-2003, 14:01
Ik heb zelf ook broers en die ook uitgaan en ik weet zeker dat ze meer doen dan alleen drinken

nurdin
18-02-2003, 14:03

Origineel gepost door Fat_dor Ik heb zelf ook broers en die ook uitgaan en ik weet zeker dat ze meer doen dan alleen drinken Dan kan misschien kloppen maar niet alle jongens/mannen zijn gelijk... Je hebt ook goede tussen zitten...

Fat_dor
18-02-2003, 14:03
Dan zal je wel een van de weinige jongens zijn die dat doen. Want ik ken zelfs meisjes die dat doen(marokaans).

Fat_dor
18-02-2003, 14:04
Ja maar hoeveel jongens in deze tijd doen dat 1 op de duizenden

nurdin
18-02-2003, 14:04
Origineel gepost door Fat_dor Dan zal je wel een van de weinige jongens zijn die dat doen. Want ik ken zelfs meisjes die dat doen(marokaans). Je gaat me toch niet zeggen dat ze alcohol drinken...

Fat_dor
18-02-2003, 14:09
Ja moet je na gaan marokaanse meisjes die uitgaan en nog gaan roken en drinken erg he.

MrHaarlem
21-02-2003, 17:05
Origineel gepost door YassinKakkerlak Ja, laten we zeggen dat 90% zeker wel drinkt , het liefst leggen ze geld bij elkaar en kopen ze hele flessen bacardi of whisky om in de discotheek v.i.p te kunnen doen..Neem maar van mij aan ja, mannen zuipen als ze uitgaan..Ik zelf ook , ben niet zo schijnheilig om dat niet toe te geven thats right. Vroeger dronk ik ook toen ik uitging. Nu drink ik niet meer en ga ook niet meer uit. Het is inderdaad waar dat de meeste mannen (vrouwen ook hoor) die uitgaan ook drinken.

mi1978
21-02-2003, 18:57
Hallo allemaal Om eerlijk te zijn ik drink met mate en geniet ervan. Dit doe ik allemaal bewust!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daarnaast val ik er niemand mee lastig. Ik heb nooit problemen mee gekregen, gelukkig maar(even afkloppen). Ik vind dat veel Marokkanen die drinken moeilijk tegen drank kunnen, asociaal gedrag gaan tonen en ruzies zoeken. Dit valt elke keer op op feestjes. Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Er is nog een ding dat ik wil zeggen, dames !!!! iemand die bewust alcohol drinkt is niet meteen een verkeerd persoon. We weten allemaal dat het niet mag. Daar ben ik ook bewust van. MZL Mi :cool: :cool: