Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Op het punt om..



16-11-2014, 14:48
salaam allemaal,

hulpeloos ellendig verdrietig gebroken
en rock bottom allang gepasseerd ..
sta op n punt in mn leven dat ik niet meer wil leven, het liefst schiet ik me eigen nu nog door mn hoofd..
het enige dat me tegenhoud zijn mn kinderen, maar tegelijkertijd is het om hun dat ik zoooo laag ben gevallen..
ik wil niet meer leven, maar dood eigenlijk ook niet ik kan het hun en de de rest van mn famillie niet aan doen, maar dit leven dat ik nu leid slaat werkelijk alles.
ja ik weet dat sommige zullen zeggen ga je meer richten op het geloof, gelijk hebben ze .. ga bidden leer verzen en versterk je iman en je band met allah..
ik weet het ik weet het, mar zo makkelijk is dat niet voor me..want het leven volgens ons geloof brengt discipline met zich mee en zelfreflectie ook.. en juist die discipline heb ik nu nergens voor ik kom mn bed niet eens uit ik eet niks ik drink niks, ik doen niks..en de zelfreflectie dat is hetgeen dat me juist afbreekt en me telkens bijna over de streep trekt om dit leven te eindigen..
ik ben alleen en eenzaam, niemand die naar me vraagt niemand die me belt of appt niemand die me mist op dit moment..ja mn kinderen msekkien..en dat haalt telkens het aller allerlaatste beetje energie uit mn lichaam.. hun blik in de ogen als ze me weer zien.. hun knuffels hun kusjes en hun gelach..het maakt me zo sterk maar tegelijkertijd vermoord het me beetje bij beetje omdat i weet dat t maar voor evn is omdat ik weet dat ik ze traks of morge weer naar hun moeder moet brengen 150km verderop
ik weet dat ik daarna weerthuis kom in een leeg huis...hun spulletjes overal in t rond..hun geur in e bank in de handdoeken en lakens, hun vlekjes op de grond of hun handjes tegen mn witte muren..
en dan, dan begint alle ellende opnieuw..het gemis de spijt de eenzaamheid.. woede verdriet angst,,benauwd happend naar adem..kippenvel traantjes..huilen schreeuwen..
ben een man van eind 20, kom van de straat nog nooit gehuild nog nooit ergens aan onderdoor gegaan..ben geslagen mishandeld, ontvoerd en heb doorgeladen wapens tegen mn hoofd gehad, niks deed het met me nogsteeds niet al denk ik eraan trug of kom ik dezelfde mensen tegen die er schuldig voor zijn..
maar mn leven nu, het gemis van mn kinderen en mn ex hebben me gebroken..
niemand om mee te praten niemnd die me vasthoud en zegt kom ik doe t samen met je.. ik ben er voor je en ben bij je.

weet niet eens waarom ik dit hier post eigenlijk, maar ja wie weet yek...

16-11-2014, 15:24


zie dat je ook al een onderwerp rock bottom hebt aangemaakt???
ik denk niet dat je hier op Marokko je antwoorden zult vinden broeder of iemand die je kan helpen..
het leven is zwaar..

succes

16-11-2014, 16:29
Waar is het dan misgegaan met je ex?

18-11-2014, 13:49
allong the way..

18-11-2014, 23:45


jeetje, moge Allaah jou bijstaan en jou situatie voor je vergemaklijken! Ameen!!

Allaah is de enige die jou echt helpen kan. mensen zijn wreed heel wreed vertrouw op Hem alleen. Moge Allaah jou leiden!! Ameen!!