Bekijk volle/desktop versie : MANNEN DIE VRAGEN HEBBEN OVER LADIES!!! hier melden svp



Pagina's : [1] 2 3

18-03-2005, 15:50
Mannen die wat willen weten over meisjes.. over wat ze leuk vinden of waarom ze bepaalde dingen doen of iets anders.. kunnen hier de vraag stellen en ik zal proberen antwoord te geven op jullie vraag samen met mijn nichtje Sara el manar

Liefs Lina

18-03-2005, 16:02


volgens mij interreseren wij de mannen niet
hun zijn meer doelgericht als je snapt wat ik bedoel

18-03-2005, 16:06
wedden dat al die wijven zich er mee gaan bemoeien, van nee klopt niet, bla bla bla.

18-03-2005, 18:32

Citaat door lina_elmanar:
Mannen die wat willen weten over meisjes.. over wat ze leuk vinden of waarom ze bepaalde dingen doen of iets anders.. kunnen hier de vraag stellen en ik zal proberen antwoord te geven op jullie vraag samen met mijn nichtje Sara el manar

Liefs Lina
Voor mij is een vrouw als een open boek... weinig geheimen die ze hebben zijn me vreemd of onbekend...

Door schade en schande wijs geworden zal ik maar zeggen...


XXXX



18-03-2005, 20:38


nou kijk mag ik jou dat uitleggen


omdat negers ook moslim zijn niet allemaal en sommige meisjes houden van donkere jongens.....ieh iehllll

en tja sommige marokaanse meisjes willen graag makelijk gepakt worden

18-03-2005, 20:41
hahahahaha

kapot lache

18-03-2005, 20:42

Citaat door nassira_bb:
nou kijk mag ik jou dat uitleggen


omdat negers ook moslim zijn niet allemaal en sommige meisjes houden van donkere jongens.....ieh iehllll

en tja sommige marokaanse meisjes willen graag makelijk gepakt worden
Héé jou kan ik nog eens nodig hebben Je hebt precies veel kennis enzo, je lijkt me een verstandig meisje.

hihihiihi

18-03-2005, 20:43

Citaat door Parasietje:
Héé jou kan ik nog eens nodig hebben Je hebt precies veel kennis enzo, je lijkt me een verstandig meisje.

hihihiihi
haahahahahahah dank je wel

18-03-2005, 20:45

Citaat door Don_VitoIII:
Nou Nou...

Wat geef jij slimme antwoorden!
vind je of wat dat sarcastich bedoeld

18-03-2005, 20:45

Citaat door nassira_bb:
haahahahahahah dank je wel
Ik dit van soms communicatieprobliem noemen.

Nix aan de hand


18-03-2005, 20:45

Citaat door Don_VitoIII:
Waarom zijn marokkaanse meisjes zo makkelijk te krijgen?..

Waarom gaan marokkaanse dames altijd met Negers?..
Luister er zijn 2 soorten marokkaanse dames.
groep 1: DE SLECHTE/ MAKKELIJKE DAMES
groep 2: dames met klasse en trots

groep 1 komt vaak voor, maar er zijn ook wel genoeg marokkaanse dames die bij groep 2 horen... alleen jullie marokkaanse mannen geven ze geen kans om zichzelf te bewijzen. jullie scheren iedereen over 1 kam.. en jullie marokkaanse mannen pushen ook veelste veel. jullie laten een marokkaanse dame niet ademen.

en jou volgende vraag was waarom marokkaanse dames met negers gaan.. dat komt omdat sommige marokkaanse mannen idioten/debielen/leeghoofden zijn. en de waarde van een echte marokaanse dame niet kennen. Jullie haten negers maar sommige marokkaanse mannen zijn geen haar beter dan negers....

18-03-2005, 20:50

Citaat door Don_VitoIII:
Waarom zijn marokkaanse meisjes zo makkelijk te krijgen?..

Waarom gaan marokkaanse dames altijd met Negers?..
ik denk dat sommige marokaanse meisjes zo makkelijk te krijgen zijn..omdat ze aandachttekort komen en dus op zoek gaan naar aandacht, en de marokaanse jongens hier gebruik van maken...wat veel meisjes jammer genoeg niet doorhebben..

Ik denk dat ze met negers omgaan..omdat die een ander karakter hebben,
omdat die meisjes vinden dat ze beter met negers kunnen praten..(en later misschien gevoelens ontstaan)

Ik heb ook een vraag : waarom vinden marokaanse jongens het niet leuk als marokaanse meisjes met negers omgaan,maar als zijzelf wel met negerinnen omgaan is het niet erg (of met die hollandse meisjes) ??

EN VOOR DE DUIDELIJKHEID ik vind het zelf ook geen gezicht..

maar iedereen moet zelf weten..toch

Groetjes..

18-03-2005, 20:54



Citaat door Don_VitoIII:
1. Allemaal 1 pot nat..



2. Dit meen je niet..

Alsjebleift zeg NU dat je een grapje maakt
HAHAHHA IK MAAK EEN GRAPJE....

18-03-2005, 20:58

Citaat door Don_VitoIII:
Goedzo..


Want als je zo iets meende..

Dan was je gewoon belabberd
UHH VIND JE HET ERG ALS IK JOU FF KEIHARD NEGEER????

18-03-2005, 21:00
DON VITOIII..
kun je even antwoord geven op mijn vraag ?
ik vraag me af waarom marokaanse jongens het erg vinden als marokaanse meisjes met negers gaan..maar als het andersom gebeurd, vinden zij het doodnormaal ?

Pagina's : [1] 2 3