Bekijk volle/desktop versie : Met welk bekend persoon zou jij een kop koffie mee willen drinken?



Pagina's : [1] 2

12-11-2014, 21:34
Ik zou zeker een keer een goed gesprek willen aangaan met Femke Halsema en dan discussiëren, meningen over bepaalde denkwijzes uitwisselen etc. Lijkt me very interesting!Vind haar wel een top vrouw. Toen ze nog als politicus werkte, wist ik nog niet zo veel over haar totdat ze meedeed aan het maken en vertegenwoordigen van een documentaire waarbij ik meer over haar wilde weten. Na een aantal video's over der te hebben gezien en begonnen aan haar boek te lezen ben ik nog meer benieuwd geworden.Naar wie kijken jullie zoal op en of vinden jullie mooi door wat zij/hij heeft bereikt?Ik vond eerst trouwens samira kandoussi wel leuk en positief, daarna Hasnae bouazza maar toen ik meer in haar verdiepte bedacht ik me toch.

12-11-2014, 21:48


prinses kate middleton zowel van innerlijk als uiterlijk, ik vind haar make up en kledingstijl leuk en denk wel dat ze een spontane persoonlijkheid heeft plus ze is ook mama van onze leeftijd

katie holmes lijkt me ook zo een vriendelijk maar moedig iemand, vooral toen ze de moed had om eindelijk haar man te verlaten, meskiena denk wel dat ze veel sbar heeft gehad

dat zijn mensen waar ik denk ik wel mee zou kunnen praten


12-11-2014, 21:55
The king of cool. Oftewel king mohamed VI en zijn vrouw.

12-11-2014, 22:01
Geert Wilders en niet om hem te bedreigen oid.
Gewoon echt een serieus gesprek om te kijken hoe hij tot zijn denkwijze is gekomen.

12-11-2014, 22:04


Nicolette van Dam, Chantal Janzen en Spongebob.

12-11-2014, 22:08

Citaat door StreetChic:
prinses kate middleton zowel van innerlijk als uiterlijk, ik vind haar make up en kledingstijl leuk en denk wel dat ze een spontane persoonlijkheid heeft plus ze is ook mama van onze leeftijd

katie holmes lijkt me ook zo een vriendelijk maar moedig iemand, vooral toen ze de moed had om eindelijk haar man te verlaten, meskiena denk wel dat ze veel sbar heeft gehad

dat zijn mensen waar ik denk ik wel mee zou kunnen praten

Ik ken ze allebei niet maar zal ze zeker strakjes beiden even googlen.
Is dat de prinses van Engeland?
Zou wel leuk zijn als je zoiets echt kan verwezenlijken.
Misschien zal ik ooit die kans krijgen. Wie weet.

12-11-2014, 22:12
Als hij nog zou leven met Mandela! Maar nu zou ik toch het liefst willen praten met Obama. Ik waardeer zijn leiderschapsstijl.

12-11-2014, 22:13
Er schiet me geen bekend persoon te binnen. Zo interessant vind ik ze niet.

12-11-2014, 23:42

Citaat door XtraLarge!:
Er schiet me geen bekend persoon te binnen. Zo interessant vind ik ze niet.
Dat kan. Het is niet zo dat het bekend zijn of watdan ook ze interessant maakt maar doordat zij ook hen verhaal daardoor sneller aan een groot publiek kwijt kunnen wat bij sommige gevallen jouw interesse doet opwekken.
Het heeft wel iets moois. Jouw stem laten horen. Also one of my dreams.

12-11-2014, 23:48

Citaat door Esperienza.:
Ik zou zeker een keer een goed gesprek willen aangaan met Femke Halsema en dan discussiëren, meningen over bepaalde denkwijzes uitwisselen etc. Lijkt me very interesting!Vind haar wel een top vrouw. Toen ze nog als politicus werkte, wist ik nog niet zo veel over haar totdat ze meedeed aan het maken en vertegenwoordigen van een documentaire waarbij ik meer over haar wilde weten. Na een aantal video's over der te hebben gezien en begonnen aan haar boek te lezen ben ik nog meer benieuwd geworden.Naar wie kijken jullie zoal op en of vinden jullie mooi door wat zij/hij heeft bereikt?Ik vond eerst trouwens samira kandoussi wel leuk en positief, daarna Hasnae bouazza maar toen ik meer in haar verdiepte bedacht ik me toch.
Kennelijk heb je je zeer slecht verdiept in famke halsema. Grootste huichelaar die er is. Doe je huiswerk.

12-11-2014, 23:52

Citaat door Jeblie:
Kennelijk heb je je zeer slecht verdiept in famke halsema. Grootste huichelaar die er is. Doe je huiswerk.
Als je goed had gelezen heb ik me ook nog niet volledig in haar verdiept en ben ik er nog mee bezig.
Verder vind ik dat ieder recht op zijn of haar mening heeft.
Ze overschrijd volgens mij niet de grenzen wat betreft haar opvattingen. Ze komt juist over als ieman die geïnteresseerd is in bepaalde onderwerpen waarbij ze ook onderzoekt, leest, kijkt en interpreteert het op haar eigen manier wat ze weer aan anderen wilt doorgeven. Niks mis mee in mijn ogen.

12-11-2014, 23:56

Citaat door Esperienza.:
Als je goed had gelezen heb ik me ook nog niet volledig in haar verdiept en ben ik er nog mee bezig.
Verder vind ik dat ieder recht op zijn of haar mening heeft.
Ze overschrijd volgens mij niet de grenzen wat betreft haar opvattingen. Ze komt juist over als ieman die geïnteresseerd is in bepaalde onderwerpen waarbij ze ook onderzoekt, leest, kijkt en interpreteert het op haar eigen manier wat ze weer aan anderen wilt doorgeven. Niks mis mee in mijn ogen.
Mohim doe je research. Dan zou je haar willen ontmoeten om haar strot dicht te knijpen.

Wat is er interessant aan kandoussi???

12-11-2014, 23:58


Ik bedoel het niet op die manier. Anders had ik op t einde mijn vraag en topic toch anders geformuleerd,
Maar goed, wat ik wel grappig en toevallig vind is dat ik laatste nadacht over het woord vrijheid en er onlangs een topic ook over had geopend. Nu blijkt zij dus een boek te hebben uitgebracht wat gaat over "zoeken naar vrijheid".
Wellicht dat daarin meer antwoorden te bieden zijn voor mij.

13-11-2014, 00:01

Citaat door Jeblie:
Mohim doe je research. Dan zou je haar willen ontmoeten om haar strot dicht te knijpen.

Wat is er interessant aan kandoussi???
Interessant zou ik et niet noemen. Maar meer leuk op de manier hoe ze haar positiviteit op de juiste manier probeert door te geven.
Lijkt mij een fijn persoon. Zou best haar wat vragen willen stellen en of achterkomen wat er allemaal nog meer achter haar schuilt.

Pagina's : [1] 2