Bekijk volle/desktop versie : Let the best win: De horror wedstrijd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

12-11-2014, 09:37
Beste Leden,


Na lang wachten en tot sommige ergernis van leden zet ik vandaag hierbij de wedstrijd online.
Vanaf vandaag tot aan volgende week woensdag 12 uur hebben jullie de tijd voor deze wedstrijd. Ik zal volgende week donderdag de resultaten in een Poll verwerken. Diegene met de meeste stemmen heeft uiteindelijk de wedstrijd gewonnen!..


En nu, wat is de wedstrijd?: Zoals jullie natuurlijk allemaal weten hou ik van Horror Films.
Ik heb lang zitten nadenken wat ik voor jullie zou bedenken, maar ik wilde geen verhalen, kook, dans of zing wedstrijd. Nee, we gaan het anders doen!...

En daarom denk ik: niet veel zullen dit doen. Hiervoor heb je lef nodig en de wil om echt de wedstrijd te winnen.
[B]
De wedstrijd:

1: KIES EEN HORROR FILM UIT( probeer toch even te kiezen, ook al ben je bang voor horror films)
2: KIES EEN MOMENT UIT DEZE HORROR FILM
3: BOOTS DE SCENE NA!( Denk aan een plek, buiten, schuur, huis, badkamer, laat jullie fantasie werken)
4: MAAK EEN FOTO OF EEN FILMPJE VAN DEZE SCENE
5: STUUR DE FOTO OF FILMPJE PER PM NAAR MIJ TOE EN VERZIN DAARBIJ EEN HEEL KORT INTRODUCTIEVERHAALTJE. Bij een ingesproken Video hoef je geen voorwoord te plaatsen[/B]

Je mag van alles gebruiken, poppen, ketchup, make up, maskers, dekens, Google noem het maar op.
[B]GEBRUIK JE FANTASIE!

IK VRAAG NIEMAND HERKENBAAR OP DE FOTO TE STAAN, TEVENS MAG DE FOTO OOK ZONDER PERSONEN WORDEN GENOMEN ALS JULLIE HIERVOOR KIEZEN! KIEZEN JULLIE WEL OM MET PERSONEN TE WERKEN, DENK BV AAN EEN MASKER ..



ALLEEN DIEGENE DIE ZICH AAN DE DEADLINE HEBBEN GEHOUDEN KOMEN IN DE POLL![/B]

De foto stuur je per PM naar mij toe en ik zet ze anoniem in een Poll.
De reden waarom jullie tot woensdag moesten wachten is omdat ik wil dat de stemmen zo eerlijk zal verlopen dat ik ervoor heb gewaakt dat niemand met tig Nicks op zichzelf kan stemmen. Stem je met een andere account op jezelf dan wordt je gekwalificeerd van de wedstrijd( ik zie het als iemand op zichzelf stemt)

Ik wil gewoon dat de wedstrijd eerlijk verloopt en dat diegene die echt de moeite heeft genomen gaat winnen!..
Ik wil gewoon voor gekke, leuke foto's gaan en voor gezelligheid!...

ALS ER NOG VRAGEN ZIJN,STEL ZE IN DEZE TOPIC!.


DE WEDSTRIJD::
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5155044

12-11-2014, 09:41


Vraag 1: Mag ik ook foto's maken van je volgende opdracht en deze dan naar je pmen? Uiteraard zullen personen anoniem in beeld komen.

Vraag 2: mag het ook gefilmd worden?

12-11-2014, 09:47

Citaat door maaltje:
Vraag 1: Mag ik ook foto's maken van je volgende opdracht en deze dan naar je pmen? Uiteraard zullen personen anoniem in beeld komen.

Vraag 2: mag het ook gefilmd worden?



Vraag1: Jij doet niet mee en NEE, dat zijn echte foto's

Vraag 2: Filmen mag ook

12-11-2014, 09:48
Hele dagen hoor ik: ewa wanneer, wanneer en nu reageert er niemand...

12-11-2014, 09:51


Waar is Chadia met haar moordneigingen naar mij toe...
Nu kan je je uitleven........

12-11-2014, 09:52

Citaat door Loginomdehoekin:
.



Login.......

12-11-2014, 09:54

Citaat door Neda:
Hele dagen hoor ik: ewa wanneer, wanneer en nu reageert er niemand...

12-11-2014, 09:55

Citaat door maaltje:



Is toch zo, Chadia stuurt mij zelfs een dreig puntje

En nu, waar is iedereen.............

12-11-2014, 09:56
Wayow gruwelijk haha maar ik zou begod ni weten hoe ik daaraan moet beginnen ik zal m'n best doen haha [emoji3] i Will keep in toutch [emoji12]

12-11-2014, 09:57
Ik ga vandaag meteen aan mijn huiswerk hahaha... ik weet zelf nog niet hoe en wat maar ik ga me best doen

12-11-2014, 09:58

Citaat door Neda:
Is toch zo, Chadia stuurt mij zelfs een dreig puntje

En nu, waar is iedereen.............
oh dat had ik gemist.

Heb je wel in je andere topic aangekondigd dat deze topic er staat en link daar geplaatst?

12-11-2014, 09:59
Wacht wacht wacht!!!

Dit ga ik zo nog eens goed door lezen.

Tot wanneer hebben we hier de tijd voor?

12-11-2014, 09:59



Citaat door Neda:
Waar is Chadia met haar moordneigingen naar mij toe...
Nu kan je je uitleven........
excuse me!!!Was de kleintjes in bad doen,ik log nu pas in.

Ik doe mee!Ik ben gek op horror films hahaha.

Ik ga mijn kinderen de rollen toedelen,Houda mag de shmink doen,Younes krijgt de hoofdrol.

Ik ga nog kijken of ik fotos of film ga maken.

Is het de bedoeling dat de film geraden moet worden?

12-11-2014, 09:59

Citaat door Ienaas:
Wayow gruwelijk haha maar ik zou begod ni weten hoe ik daaraan moet beginnen ik zal m'n best doen haha [emoji3] i Will keep in toutch [emoji12]


Citaat door Twixsie:
Ik ga vandaag meteen aan mijn huiswerk hahaha... ik weet zelf nog niet hoe en wat maar ik ga me best doen



OH SUPER DAMES!!!...

Kijk dit vind ik leuk!

Gaat gewoon om de fun en gezelligheid en ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken..
Ik als horrorfreak zal dan echt genieten....

12-11-2014, 10:00

Citaat door Theelepeltje:
Wacht wacht wacht!!!

Dit ga ik zo nog eens goed door lezen.

Tot wanneer hebben we hier de tijd voor?





Tot volgende week woensdag, of is dat kort

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32