Bekijk volle/desktop versie : Si7r..



Pagina's : [1] 2

12-11-2014, 09:33
[Ik word er niet goed van. Psychisch ziek bijna. ] Ik ben toe aan de volgende stap in mijn leven, het huwelijk. [Ik leer jongens kennen die er ook klaar voor zijn, maar op de een of andere reden liep het mis. Geen enkel probleem, maar nu hoor ik het vaak van de mannen 'dat iets ze weerhoudt' als ik vraag wat het is, weten ze het niet. Ik heb een vrouw in de familie die S7our heeft verricht bij mijn moeder, en ze tot de dag van vandaag nog steeds ziek is.

Ik ben bang dat ik er ook mee geraakt ben, want het is opvallend. Het zijn wellad a nass en uiteindelijk word het contact zomaar verbroken. Ik ben er echt kapot van en weet gewoon niet wat ik moet doen, straks blijft het voor altijd zo.

Zijn hier dames of heren die weten waar ik het over heb? Ik kan dit namelijk bij niemand kwijt, ik word voor gek verklaard. En schiet ik ermee op om het tegen de jongen zelf te zeggen? ]


Pm-en mag natuurlijk ook!

12-11-2014, 12:30


Waarom laat je het eerst niet uitzoeken door middel van Rukiyyah volgens de Qur'aan en Soennah?

12-11-2014, 12:35
Mannen zijn klootzakken meid dat is geen sihr maar de ware aard van iemand
En jij hebt een psycholoog nodig

U kunt zich privé aanmelden voor moslima's doe ik een goed prijsje

12-11-2014, 12:39

Citaat door Helpmijuitnood:
[Ik word er niet goed van. Psychisch ziek bijna. ] Ik ben toe aan de volgende stap in mijn leven, het huwelijk. [Ik leer jongens kennen die er ook klaar voor zijn, maar op de een of andere reden liep het mis. Geen enkel probleem, maar nu hoor ik het vaak van de mannen 'dat iets ze weerhoudt' als ik vraag wat het is, weten ze het niet. Ik heb een vrouw in de familie die S7our heeft verricht bij mijn moeder, en ze tot de dag van vandaag nog steeds ziek is.

Ik ben bang dat ik er ook mee geraakt ben, want het is opvallend. Het zijn wellad a nass en uiteindelijk word het contact zomaar verbroken. Ik ben er echt kapot van en weet gewoon niet wat ik moet doen, straks blijft het voor altijd zo.

Zijn hier dames of heren die weten waar ik het over heb? Ik kan dit namelijk bij niemand kwijt, ik word voor gek verklaard. En schiet ik ermee op om het tegen de jongen zelf te zeggen? ]


Pm-en mag natuurlijk ook!

Citaat:

Assalamu alikum sis,

Ga de beschreven symptomen en klachten bij jezelf na middels bijgevoegde link. Het kan zijn dat je daadwerkelijk en bi idni Alklah getroffen bent door een bepaalde vorm van sihr. Daar kun je middels het hardop reciteren over jezelf en bi idni Allah op het reeds voorbeschikte tijdstip achter komen. Verbeter je band met Allah subhanahu watahala en blijf verre van het harame en zonden en doe veel aan vrijwillige extra geloofsdaden van aanbidding. Opdat Allah subhanahu watahala je smeekgebeden spoedig verhoort sis. Reinig voort je huis van aanwezige afbeeldingen en muziek. Moge Allah subhanahu watahala je beschermen tegen elk kwaad en je levenspad vergemakkelijken met alle goeds. Allahuma ameen. Tawakkal alla Allah! Ghair in sha Allah!

Zie voor meer uitleg over wat te doen deze link:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4334969&




.

12-11-2014, 12:47



Citaat door Arab-ELLA:
.
Ik kijk op je topic, momenteel ben ik op werk. Ik lees het wanneer ik thuis ben, probeer een huilbui te onderdrukken.

12-11-2014, 12:51

Citaat door Helpmijuitnood:
Ik kijk op je topic, momenteel ben ik op werk. Ik lees het wanneer ik thuis ben, probeer een huilbui te onderdrukken.
Alhamdulilah! Fijn om te horen dat je mijn topic gezien hebt sis! Dat je al een huilbui hierdoor veroorzaakt is al een veeg teken!Wa Allahu ahlem. Zodra je thuis bent, verricht wudu en je smeekgebeden ter bescherming en ga vol goede moed en vol overgave jihad an nafs aan en lees alles aandachtig door meis. Je zult indien je daadwerkelijk door een vorm van sihr getroffen bent tegenwerking gaan ervaren om je van het verrichten van ruqya asharhiya af te houden! Besef dat terdege lieverd en wees dus standvastig en vol geduld en ga tegen deze waswas in en doe het juiste!Tawakkal alla Allah! Ghair insha Allah!

PS: Pas op voor telnrs en adressen van zogenaamde raaqis sis! Er zijn nl. zeer zeer veel kwakzalvers en sehara actief onder het mom van fkih/imaam zijn die zeggen ruqya uit te voeren op een toegestane wijze!Echter zij werken volgens duivelse methoden!

12-11-2014, 13:00
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5141364&highlight=

12-11-2014, 13:47

Citaat door Arab-ELLA:
Alhamdulilah! Fijn om te horen dat je mijn topic gezien hebt sis! Dat je al een huilbui hierdoor veroorzaakt is al een veeg teken!Wa Allahu ahlem. Zodra je thuis bent, verricht wudu en je smeekgebeden ter bescherming en ga vol goede moed en vol overgave jihad an nafs aan en lees alles aandachtig door meis. Je zult indien je daadwerkelijk door een vorm van sihr getroffen bent tegenwerking gaan ervaren om je van het verrichten van ruqya asharhiya af te houden! Besef dat terdege lieverd en wees dus standvastig en vol geduld en ga tegen deze waswas in en doe het juiste!Tawakkal alla Allah! Ghair insha Allah!

PS: Pas op voor telnrs en adressen van zogenaamde raaqis sis! Er zijn nl. zeer zeer veel kwakzalvers en sehara actief onder het mom van fkih/imaam zijn die zeggen ruqya uit te voeren op een toegestane wijze!Echter zij werken volgens duivelse methoden!
Dank je wel lieve meid. Echt ontzettend bedankt.

12-11-2014, 13:56
Question about ruqyah and alternative medicines.

By Shaykh Falaah Ismaeel Mundakar





السؤال:

نحبكم في الله شيخنا، ما حكم فتح عيادة للرقية والطب البديل؟

The Question


-We Love you for the sake of Allah, Oh our Shaykh, what is the ruling on beginning visits with a doctor for ruqyah (Islamic Exorcism of a Jinn) and alternative medicine?




الجواب:

أحبك الله الذي أحببتنا من أجله ووفقنا الله وإياك. ولكن الرقية لا بد ضبطها بالمعايير الشرعية، وننصحك بقراءة كتابنا الرقية الشرعية بين التطبيق والتنزيل. وكثير من الإخوان فتحوا دوراً للرقية الشرعية ثم مالت بهم إما طمعاً وإما فتنةً في النساء أو غيرها والعياذ بالله ؛ فلذلك المحاذير الشرعية ينبغي التنبه لها والضوابط الشرعية لابد من استيفائها ويجب أن تعلم أن السلف لم يجعلوا دوراً للرقية، إنما كان الراقي أو كان القارئ أو قارئ القرآن أو حافظ القرآن إذا طلب منه والعالم والإمام والشيخ وطالب العلم متى ما طلب منه يقرأ ويرقي دون أن يجعل داراً خاصةً لأوقات محددة ورسوم وأموال وغيرها. أما الطب البديل فهذا جائز إن كان في قضايا الأعشاب والأمور المباحة أيضاً كما ذكر النبي صلى الله عليه وسلم (اعرضوا علي رقاكم) والرقى والأدوية لا بأس بها ما لم تكن حراماً أو إثماً أو شركاً



The Answer


-May Allah love you because you loved us for His sake, and may Allah make us and you successful. However, the ruqyah it must be with correctness according to the standards of the Shariah (Islamic Law). We advise you to read our book “The Legislated Ruqyah between the Application and the Revelation.” And many brothers conquered these attacks (by the Jinn) by the legislated ruqyah then later inclined to them, either to desires, or a trial with the women, or other then them, and Allah’s protection is sought. So for that the warnings of the shariah are suitable to be paid attention to and the precepts of the shariah must be fulfilled and it is necessary to know that the salaf didn’t make a circle for the ruqyah. It is only the raaqi (exorcist) or the qaari (reciter of al-Quraan) or the haafidh (memorizer) of the Quraan and the scholar and the imam and the shaykh and the student of knowledge when he is sought from he reads or he makes ruqyah. Translator’s note-(it is not from what is recommended however, to ask for a ruqyah to be done on you). Other than that he makes a session especially for appointed periods of time and for a fee and other than it. As for the alternative medicine then this is allowed if it is in the issue of herbs and the permitted affairs as well. Like what the Prophet sallallahu alaihi wa sallam mentioned-“turn to using your incantations (ruqyah).” And in the ruqyah and the medicines there is no harm in using them as long as they are not haraam (forbidden in the Quraan and the Sunnah), or if they are a crime or a sin, or shirk (blasphemy, idolatry, or superstition in worship, or worshipping Allah with a partner).

Translated by Abuz-Zubayr Zakariyya Ibn David Simpson (May Allah forgive him) - See more at: http://maktabasalafiya.blogspot.nl/2011/11/question-about-ruqyah-and-alternative.html#sthash.CnCG6CVM.dpuf

19-11-2014, 11:21
as salamu alaykum Arab Ella keyf haleki ukhtina al habiba hafidakiLLAH wa baraka laki.. kun jij misschien uitleggen iets uit de post wat ik zelf heb geplaatst van shaikh al Fawzan hafdahuLLAH. Hi zei dat ruqya niet gedaan moet worden op afspraak maar eerder door een student geleerde etc. maar die zijn ook toch op afpraaak tenzij het spontaan is natuurlijk of heb ik verkeerd begrepen? In shaa ALLAH snap je het wel,baraka ALLAHu fiki.

En wbt sihr ukhty die welke gegeten gedronken is, is te verwijderen uit je lichaam met Allah s toestemming maar wat als de sihr ergens verstopt is in een boom of graf of iets ALLAH l mustaan.uiteraard alles gaat met de Wil van Allah subhanahu wa te ale maar dit is toch moeilijker.hoewel vor Allah niets moeilijk is.

en ukhtina Helpmjuitnood. Ben je al wat opgeschoten Heb je al kunnen uitvinden over eventuele sihr Een paar vragen voior jou : Zie je wel eens draden of iets voor je ogen? Heb je opgezette buik soms. Zie je iets in je dromen heb je nachtmerries? Een slang naast je voor je gevoel? Pijn in lage rug schouders? Diarree overgeven?

19-11-2014, 11:34

Citaat door sabrunjamilan:
as salamu alaykum Arab Ella keyf haleki ukhtina al habiba hafidakiLLAH wa baraka laki.. kun jij misschien uitleggen iets uit de post wat ik zelf heb geplaatst van shaikh al Fawzan hafdahuLLAH. Hi zei dat ruqya niet gedaan moet worden op afspraak maar eerder door een student geleerde etc. maar die zijn ook toch op afpraaak tenzij het spontaan is natuurlijk of heb ik verkeerd begrepen? In shaa ALLAH snap je het wel,baraka ALLAHu fiki.

En wbt sihr ukhty die welke gegeten gedronken is, is te verwijderen uit je lichaam met Allah s toestemming maar wat als de sihr ergens verstopt is in een boom of graf of iets ALLAH l mustaan.uiteraard alles gaat met de Wil van Allah subhanahu wa te ale maar dit is toch moeilijker.hoewel vor Allah niets moeilijk is.

en ukhtina Helpmjuitnood. Ben je al wat opgeschoten Heb je al kunnen uitvinden over eventuele sihr Een paar vragen voior jou : Zie je wel eens draden of iets voor je ogen? Heb je opgezette buik soms. Zie je iets in je dromen heb je nachtmerries? Een slang naast je voor je gevoel? Pijn in lage rug schouders? Diarree overgeven?
Ik heb vaak het idee dat er iemand in mijn kamer is, s'nachts vooral. Ik heb veel nachtmerries, geen eetlust. Mijn oma is een sa7ara.

19-11-2014, 11:47
Wat zie je in je nachtmerries ?

19-11-2014, 12:08


Sabrunjamilan ya filistin

19-11-2014, 12:55
Palestina berberse broeder? Droom jij over de toestand van de palestijnen?

18-09-2015, 16:14
Hoe gaat het met jou inmiddels?

Pagina's : [1] 2