Bekijk volle/desktop versie : 25+ Gesprek van de dag..Aanspreken van een dame op straat



Pagina's : [1] 2

11-11-2014, 09:46
Iedere dag zal ik een onderwerp starten over bepaalde zaken die spelen. Ik verwacht enkel volwassen gedrag hier.

Om vandaag maar eens te beginnen over het onderwerp aanspreken van dames op straat. Wie vindt het kunnen en wie niet. En als je het vindt kunnen op wat voor manier dient het te gebeuren. En als je vindt dat het niet kan, hoe dien je dan in aanraking te komen met de Marokkaanse vrouw....

Dit n.a.v. een filmpje in Casablanca van een dame die in 10 uur door 330 mannen is aangesproken. Het was een vervolg van een filmpje uit New York.

Ik heb de ballen niet om ze aan te spreken terwijl ik soms echt denk.. Wat een schoonheid massha Allah.

11-11-2014, 10:03


als ze zich zou bedekken dan zou ze misschien maar aangesproken worden door maar 30 personen.
Draagt ze een ni9aab misschien door maar 2 mensen

11-11-2014, 10:05

Citaat door AbouRfissa:
als ze zich zou bedekken dan zou ze misschien maar aangesproken worden door maar 30 personen.
Draagt ze een ni9aab misschien door maar 2 mensen
Dat zal wel een feit zijn neem ik even aan. Maar dat neemt voor mij niet weg, dat ongepaste opmerkingen echt niet kunnen ongacht wat ze aan heeft.

11-11-2014, 10:16

Citaat door slens_tikulies:
Dat zal wel een feit zijn neem ik even aan. Maar dat neemt voor mij niet weg, dat ongepaste opmerkingen echt niet kunnen ongacht wat ze aan heeft.

We leven niet in een perfecte wereld.
In de tijd van de profeet waren er ook veel mensen die zondigden. Zelfs hele grote zondes vonden toen ook plaats en dat in de tijd waarin de boodschapper hun aan kon kijken in hun ogen. Wat verwacht je dan van een tijd ver van de profeet en waarin de vrouw zichzelf als lustobject showt op straat?



11-11-2014, 10:19



Citaat door AbouRfissa:
als ze zich zou bedekken dan zou ze misschien maar aangesproken worden door maar 30 personen.
Draagt ze een ni9aab misschien door maar 2 mensen


Citaat door AbouRfissa:

We leven niet in een perfecte wereld.
In de tijd van de profeet waren er ook veel mensen die zondigden. Zelfs hele grote zondes vonden toen ook plaats en dat in de tijd waarin de boodschapper hun aan kon kijken in hun ogen. Wat verwacht je dan van een tijd ver van de profeet en waarin de vrouw zichzelf als lustobject showt op straat?


Dit dus.
Einde discussie, als die er al was.

Mensen zoeken graag de oorzaak ergens anders/bij anderen terwijl ze vergeten om naar zich zelf te kijken.

11-11-2014, 10:23
Je kan natuurlijk eerst vragen aan de vrouw of ze aangesproken wil worden, is wel zo netjes. Of misschien kan je t-shirts drukken met de opdruk: aanspreekbaar / niet aanspreekbaar. Of misschien kunnen we met z'n alleen afspreken dat als een vrouw een groene jas draagt dat ze dan niet aangesproken wil worden. Of wacht we kunnen natuurlijk ook tot de conclussie komen, dat het gewoon gebeurt, en als vrouwen het ervaren als "lastig vallen" "belediging" of wat dan ook, dat ze dan aangifte doen bij de politie, immers is het aanspreken van vrouwen niet strafbaar.

11-11-2014, 10:28
Heb je gezien hoe ze er bij lopen?
Misschien eerst daar een keer wat aan doen.
Dus we gaan nu over de hele wereld jankende copy-cats krijgen.
Net of YouTube niet al meer dan genoeg vervuild is.

11-11-2014, 10:44
Boeiend, ik loop ook zo altijd op straat. mensen mogen denken wat ik ben. al wordt ik een sletje genoemd. l dont care!

11-11-2014, 10:44

Citaat door Leila27jr:
Boeiend, ik loop ook zo altijd op straat. mensen mogen denken wat ik ben. al wordt ik een sletje genoemd. l dont care!
Heb jij ooit mee gemaakt dat je als sletje wordt uitgescholden?

11-11-2014, 10:46

Citaat door Leila27jr:
Boeiend, ik loop ook zo altijd op straat. mensen mogen denken wat ik ben. al wordt ik een sletje genoemd. l dont care!
Geef je wel om wat het geloof er over heeft gezegd? Of ook niet?

11-11-2014, 10:55

Citaat door ra_bo:
Je kan natuurlijk eerst vragen aan de vrouw of ze aangesproken wil worden, is wel zo netjes. Of misschien kan je t-shirts drukken met de opdruk: aanspreekbaar / niet aanspreekbaar. Of misschien kunnen we met z'n alleen afspreken dat als een vrouw een groene jas draagt dat ze dan niet aangesproken wil worden. Of wacht we kunnen natuurlijk ook tot de conclussie komen, dat het gewoon gebeurt, en als vrouwen het ervaren als "lastig vallen" "belediging" of wat dan ook, dat ze dan aangifte doen bij de politie, immers is het aanspreken van vrouwen niet strafbaar.
wahaha GEWELDIG.. de shirts vind ik een goeie optie, ik zeg DOEN

11-11-2014, 10:56

Citaat door Leila27jr:
Boeiend, ik loop ook zo altijd op straat. mensen mogen denken wat ik ben. al wordt ik een sletje genoemd. l dont care!
De discussie is niet hoe iemand er bij loopt. Maar wat men vind van het aanspreken op straat.

11-11-2014, 11:43



Citaat door Leila27jr:
Boeiend, ik loop ook zo altijd op straat. mensen mogen denken wat ik ben. al wordt ik een sletje genoemd. l dont care!
Ja je vrijgevochtenheid moet natuurlijk schaamteloos in de praktijk worden gebracht.

11-11-2014, 11:51
Nee, aanspreken op straat is not done erg ongepast en onrespectvol. Als je een meisje ziet stuur je zusje/moeder op haar af en toon op die manier interesse. Als je iemand ziet kun je via via vragen wie dat meisje is en zo ook achter komen wie haar vader is via hem kun je ook je interesse tonen.

11-11-2014, 15:47
Nadat je mekaar 1minuut in de ogen hebt gekeken dan mag je elkaar t ja woord geven en ben je van mekaar.

Pagina's : [1] 2