Bekijk volle/desktop versie : Het laatste hartverwarmende moment



10-11-2014, 23:56
Wat en wanneer is dat voor jou geweest?

Voor mij was dat gisteren, toen ik van vrienden van de familie vijgen kreeg. Ze hadden onthouden dat ik er dol op ben en hadden een paar opzij gelegd speciaal van hun jonge vijgenboom.


11-11-2014, 00:01


Laatst toen ik tegen mn moeder zei dat ik al zo lang geen 'rhimes' (kikkererwten) had gegeten en ze daarna dit had gemaakt

- Ze had dus van die kikkerwten laten weken voor soep en ik dacht dat ze deze zou gebruiken om gewoon rhimes met saus enz te maken. En ik zei toen dat ik daar zin in had omdat het lang geleden is, je kent het wel als je zo'n opmerking maakt. Stond er verder niet bij stil. Volgende dag had ze het dus gemaakt Superlieffff mamsit inou!

11-11-2014, 00:06

Citaat door Louizat:
Laatst toen ik tegen mn moeder zei dat ik al zo lang geen 'rhimes' (kikkererwten) had gegeten en ze daarna dit had gemaakt

- Ze had dus van die kikkerwten laten weken voor soep en ik dacht dat ze deze zou gebruiken om gewoon rhimes met saus enz te maken. En ik zei toen dat ik daar zin in had omdat het lang geleden is, je kent het wel als je zo'n opmerking maakt. Stond er verder niet bij stil. Volgende dag had ze het dus gemaakt Superlieffff mamsit inou!
Dat is echt lief ja, moge Allah onze ouders zegenen voor al hun goede werk voor ons!

11-11-2014, 00:08

Citaat door Gentle_Woman:
Dat is echt lief ja, moge Allah onze ouders zegenen voor al hun goede werk voor ons!
Ameenn!!!

11-11-2014, 00:22


Wat schattig toch haha!

11-11-2014, 00:50
Elke dag, als ik mijn kinderen bekijk, wordt mijn hart helemaal warm.

11-11-2014, 00:59

Citaat door Marokkaantje001:
Elke dag, als ik mijn kinderen bekijk, wordt mijn hart helemaal warm.
Moge Allah subhanahou wa ta'ala ze behouden!