Bekijk volle/desktop versie : Iran kopieert Amerikaanse drone



Pagina's : [1] 2

10-11-2014, 22:10


Iran heeft met succes een drone getest, waarvan het ontwerp gebaseerd is op een Amerikaanse drone die het land in 2011 in handen kreeg. Dat hebben de Iraanse autoriteiten bekendgemaakt.

Volgens generaal Amir Ali Hajizadeh, hoofd van de luchtvaartdivisie van de Revolutionaire Garde, is de test vanochtend uitgevoerd. 'Zoals beloofd eerder dit jaar, is er een testvlucht gemaakt met de Iraanse versie van de RQ-170-drone. Een video wordt binnenkort vrijgegeven', zei Hajizadeh. Iran zou bovendien in staat te zijn om een eigen productielijn voor de drones op te zetten.

De afgelopen jaren heeft Iran enkele Amerikaanse drones in handen weten te krijgen, waaronder een ScanEagle-drone. Teheran is druk bezig ook de ScanEagle te kopiëren.

Teheran beschuldigt de Verenigde Staten ervan met drones het Iraanse atoomprogramma te bespioneren. Het Westen vreest dat Iran aan een kernwapen werkt, maar het land ontkent dit ten stelligste. Er wordt nu onderhandeld over het atoomprogramma in de hoop een akkoord te sluiten.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/iran-kopieert-amerikaanse-drone~a3787072/

10-11-2014, 22:24


Not a fok was given, asielzoekertje

10-11-2014, 22:25
iran heeft meer zelf respecht dan alle arabische landen bij elkaar ook al zijn ze schia

10-11-2014, 22:29
Binnenkort beschikt Iraans regime over Atoombom.

ISIS wordt door moslims vernietigd en Assad blijft overeind.

Irak, Syrië, Libanon, Jemen, Bahrein vallen onder controle van het Iraanse regime.

Sjia model Iraanse mullahs worden met hulp van Amerika in het heel Midden-Oosten verspreid.

10-11-2014, 22:33



Citaat door Tehrani:
Binnenkort beschikt Iraans regime over Atoombom.

ISIS wordt door moslims vernietigd en Assad blijft overeind.

Irak, Syrië, Libanon, Jemen, Bahrein vallen onder controle van het Iraanse regime.

Sjia model Iraanse mullahs worden met hulp van Amerika in het heel Midden-Oosten verspreid.
En jij vlucht op kosten van de mensen die wel werken, naar je volgende opportunistische plek

10-11-2014, 22:38

Citaat door Tehrani:
1Binnenkort beschikt Iraans regime over Atoombom.

2ISIS wordt door moslims vernietigd en Assad blijft overeind.

3Irak, Syrië, Libanon, Jemen, Bahrein vallen onder controle van het Iraanse regime.

4Sjia model Iraanse mullahs worden met hulp van Amerika in het heel Midden-Oosten verspreid.


1Laten we dat hopen
2de een of de ander who cares
3altijd beter dan onder joods amerikaanse kafir regimes
4huh wat zeg je nou dus het is toch usa die de vijand is gelukkig zit jij in nl verstopt achter je pc lafaard

10-11-2014, 22:39
Ik lees in M.nl dat veel soennieten graag een Atomic mullah in Iran wensen. O.a. deze":

"Van mij mag Iran snel een atoomwapen krijgen. Liever shijiet dan jood of amerikaan".

10-11-2014, 22:46

Citaat door Raydo:
En jij vlucht op kosten van de mensen die wel werken, naar je volgende opportunistische plek
Nee, ik zit hier goed. Naar andere plek hoef ik niet te gaan. Mijn kalifa is in Nederland.

10-11-2014, 22:49

Citaat door Tehrani:
Ik lees in M.nl dat veel soennieten graag een Atomic mullah in Iran wensen. O.a. deze":

"Van mij mag Iran snel een atoomwapen krijgen. Liever shijiet dan jood of amerikaan".


Het is ik lees "op" m.nl

en waarom heb jij dan liever joden en amerikanen met atoomwapens die de moslims onderdrukken ?

10-11-2014, 23:18

Citaat door turkseman:
Het is ik lees "op" m.nl

en waarom heb jij dan liever joden en amerikanen met atoomwapens die de moslims onderdrukken ?
Joden en Amerikanen beschikken al over Atoombom en mijn wens doet er niet toe. Nu krijgen de mullahs ook 1 a 2.

Tot zover ik weet hebben Joden 200 á 300 kern bomen die zij gratis ter beschikking hebben gekregen.

Iemand beweerde dat Joden Atoombom hebben, iemand anders beweerde dat zij 100 Atoom bommen en derde dat zij 200 en iemand anders dat zij 300 ... en zo hebben zij u n300.

10-11-2014, 23:20

Citaat door Tehrani:
Joden en Amerikanen beschikken al over Atoombom en mijn wens doet er niet toe. Nu krijgen de mullahs ook 1 a 2.

Tot zover ik weet hebben Joden 200 á 300 kern bomen die zij gratis ter beschikking hebben gekregen.

Iemand beweerde dat Joden Atoombom hebben, iemand anders beweerde dat zij 100 Atoom bommen en derde dat zij 200 en iemand anders dat zij 300 ... en zo hebben zij u n300.


Hiermee beantwoord jij de vraag niet:

en waarom heb jij dan liever joden en amerikanen met atoomwapens die de moslims onderdrukken ?

10-11-2014, 23:21

Citaat door turkseman:
Het is ik lees "op" m.nl

en waarom heb jij dan liever joden en amerikanen met atoomwapens die de moslims onderdrukken ?
Wie onderdrukt wie? Moslims onderdrukken moslims of Joden en Amerikanen?

10-11-2014, 23:25



Citaat door Tehrani:
Wie onderdrukt wie? Moslims onderdrukken moslims of Joden en Amerikanen?


Dat ga jij mij zo vast heel duidelijk uitleggen jij weet het toch beter

waarom geef je gewoon geen antwoord ?

10-11-2014, 23:25

Citaat door Tehrani:
Nee, ik zit hier goed. Naar andere plek hoef ik niet te gaan. Mijn kalifa is in Nederland.
Hele dag in bed liggen, opium roken en snachts op een forum voor marokkanen hangen..
Op kosten van de mensen die je hebben binnengehaald..

Hahahahahahahahah

10-11-2014, 23:28

Citaat door Raydo:
Hele dag in bed liggen, opium roken en snachts op een forum voor marokkanen hangen..
Op kosten van de mensen die je hebben binnengehaald..

Hahahahahahahahah




Pagina's : [1] 2