Bekijk volle/desktop versie : Heldhaftig Syrisch jongetje redt zusje [VIDEO]

Pagina's : [1] 2

10-11-2014, 20:20
Heldhaftig jongetje redt zusje
SCHOKKENDE VIDEO: Dit Syrische jongetje is enorm dapper. Tijdens een vuurgevecht verschuilt zijn zusje zich achter een auto. Haar broertje wil haar redden maar komt zelf onder vuur te liggen. Hij besluit zijn eigen dood in scène te zetten, waardoor zij wonderlijk genoeg ongedeerd wegkomen.

Bron:http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/buitenland/23312290/__Heldhaftig_jongetje_redt_zusje__.html

[video=youtube_share;mgwO6oni-wY]http://youtu.be/mgwO6oni-wY[/video]

http://youtu.be/mgwO6oni-wY

10-11-2014, 20:22

Als iemand - na het zien van dit filmpje, waarbij doelbewust op kinderen wordt gemikt - nog enige sympathie voelt voor het regime van de hond Assad, dan heb je geen hart.

10-11-2014, 20:27

Citaat door Nightaudit:
Als iemand - na het zien van dit filmpje, waarbij doelbewust op kinderen wordt gemikt - nog enige sympathie voelt voor het regime van de hond Assad, dan heb je geen hart.
Dit soort dingen gebeurde al tijdens de eerste vreedzame demonstraties

Broer van Assad heeft persoonlijk demonstranten dood geschoten

En nu worden deze mensen terroristen genoemd omdat ze zich verdedigen tegen dit zieke regime

10-11-2014, 20:30
Tbarhellah 3lih,wat een lef!! Hoe haal je het in je hoofd om te schieten op die kinderen?? Dan ben je toch helemaal ziek in je kop,voor welk regime je ook vecht je killt geen kinderen

10-11-2014, 20:46

'Kids in Syria are Picking bread. Very Sad to see …' bekijken op YouTube - Kids in Syria are Picking bread. Very Sad to see …: http://youtu.be/Xyk6Lik9HQg

Ik vind deze meer hartverscheurend lees wat ze zegt .

Zo werkelijk onmenselijk

10-11-2014, 20:49
Al blijft de broer een held zonder twijfel in denk dat je in zo'n
situatie alleen maar op je familie kunt bouwen en vertrouwen.

10-11-2014, 20:52

Citaat door Nightaudit:
Het zal niet de eerste keer zijn dat IS terroristen en terroristen van FSA & Nusra het op kinderen gemunt hebben. Ik vraag me vooral af waar je vandaan haalt dat die kinderen beschoten worden door de regeringstroepen, aangezien iedereen nu tegen iedereen vecht. Wat door velen al was voorspelt.

10-11-2014, 20:54
Vreselijk wat een leven voor zo'n kind, ipv fijn met z'n vriendjes buiten spelen doet hij alsof hij dood geschoten is om zo z'n zusje te kunnen redden........... wel buitengewoon heldhaftig van hem, maar oh wat vind ik het triest ik had hem heel graag een heel ander soort leven toe gewenst......

10-11-2014, 20:55

Citaat door Mohammed_:
Dit soort dingen gebeurde al tijdens de eerste vreedzame demonstraties

Broer van Assad heeft persoonlijk demonstranten dood geschoten

En nu worden deze mensen terroristen genoemd omdat ze zich verdedigen tegen dit zieke regime
Vreedzaam zegt hij. Zo vreedzaam waren ze niet. Maar goed men verzint wel meer toch M.?
Moet je, je voorstellen hoe Syrië eruit zou hebben gezien zonder de door KSA gefinancierde terroristen.
Maar je zult vast ook heel blij zijn dat Irak in 2003 werd aangevallen, Libië één grote puinhoop is en in Syrië een proxy-oorlogje wordt uitgevochten.

10-11-2014, 20:58
''This is fake, and here's why:
The the boy is 'hit' there's a veritable explosion of dust - way more than a normal bullet hit would cause on even the dustiest of clothing (pause the video at 0:36 to see this). Also listen very closely - you can actually hear something exploding right when it happens on the video.
After being 'hit', he takes the time to slow down to a stop and he's intentionally leaning backwards (video at 0:37) to brake his run.
Having come to a stop, he dramatically falls to his knees at 0:38, before softly plopping onto the ground, falling in such a way that it won't hurt him.
If you're at a dead run and you get shot, you're going down hard, and it won't be pretty like that (nor will you get up again and run just fine - he doesn't even reflexively clench his 'wound' with one arm or anything).
There are more problems - if this is fake, then the shooting of the first guy who runs out is also fake, and I think it is for two reasons. One, why is the camera zoomed in, pointing exactly at that doorway when the guy runs out? Why not at the boy who was presumably already just lying in the street which they 'find' later (and going back to the boy for a second, why is he just lying on his back in the middle of the street when we first see him?)
And so the first guy runs out. Where the hell exactly is he running to and why? Think about the positions of the shooters - they have to be off to the right somewhere. Why is this unarmed dude breaking cover and running towards them?
There's just far too many things wrong with this to be a real video. I'm completely confident that this was staged as propaganda to make the opposition look like monsters for shooting at unarmed civilians and children.
Check this out - I managed to pause at one of the first frames of the 'dust explosion', and it looks to me like he's wearing a pair of small smoke / dust explosion devices that simultaneously go off - look how both clouds expand from a pinpoint on his shirt.'' ---> http://imgur.com/7ZxAw7Y

10-11-2014, 21:07

Citaat door skymocro:
The the boy is 'hit' there's a veritable explosion of dust - way more than a normal bullet hit would cause on even the dustiest of clothing (pause the video at 0:36 to see this). Also listen very closely - you can actually hear something exploding right when it happens on the video.
After being 'hit', he takes the time to slow down to a stop and he's intentionally leaning backwards (video at 0:37) to brake his run.
Having come to a stop, he dramatically falls to his knees at 0:38, before softly plopping onto the ground, falling in such a way that it won't hurt him.
If you're at a dead run and you get shot, you're going down hard, and it won't be pretty like that (nor will you get up again and run just fine - he doesn't even reflexively clench his 'wound' with one arm or anything).
There are more problems - if this is fake, then the shooting of the first guy who runs out is also fake, and I think it is for two reasons. One, why is the camera zoomed in, pointing exactly at that doorway when the guy runs out? Why not at the boy who was presumably already just lying in the street which they 'find' later (and going back to the boy for a second, why is he just lying on his back in the middle of the street when we first see him?)
And so the first guy runs out. Where the hell exactly is he running to and why? Think about the positions of the shooters - they have to be off to the right somewhere. Why is this unarmed dude breaking cover and running towards them?
There's just far too many things wrong with this to be a real video. I'm completely confident that this was staged as propaganda to make the opposition look like monsters for shooting at unarmed civilians and children.
Check this out - I managed to pause at one of the first frames of the 'dust explosion', and it looks to me like he's wearing a pair of small smoke / dust explosion devices that simultaneously go off - look how both clouds expand from a pinpoint on his shirt.'' ---> http://imgur.com/7ZxAw7Y

Citaat door kurosakIII:
Vreedzaam zegt hij. Zo vreedzaam waren ze niet. Maar goed men verzint wel meer toch M.?
Moet je, je voorstellen hoe Syrië eruit zou hebben gezien zonder de door KSA gefinancierde terroristen.
Maar je zult vast ook heel blij zijn dat Irak in 2003 werd aangevallen, Libië één grote puinhoop is en in Syrië een proxy-oorlogje wordt uitgevochten.
Mensen... aub ga met deze soort niet in discussie. Ze verzinnen alles om de verachtelijke daden van de hond Assad goed te praten. Ze praten met de tong van de duivel. Negeer ze.

10-11-2014, 21:11

Citaat door Nightaudit:
Mensen... aub ga met deze soort niet in discussie. Ze verzinnen alles om de duivel naar de mond te praten. Negeer ze.
Over 'duivels' gesproken, volg vooral de Sauds afstammelingen van Banu Hanifa zonder de minimale hersens die je hebt te gebruiken.

10-11-2014, 21:13

Citaat door Nightaudit:
Mensen... aub ga met deze soort niet in discussie. Ze verzinnen alles om de verachtelijke daden van de hond Assad goed te praten. Ze praten met de tong van de duivel. Negeer ze.
ken je deze nog? http://hoaxes.org/photo_database/image/orphaned_syrian_boy_sleeping_between_his_parents_g raves

10-11-2014, 21:14

Citaat door kurosakIII:
Over 'duivels' gesproken, volg vooral de Sauds afstammelingen van Banu Hanifa zonder de minimale hersens die je hebt te gebruiken.
Negeer deze marionet van de shayataan.

10-11-2014, 21:14

Citaat door skymocro:
What are you blabbing about, you know you are not making sense!!!!

Allah The Almighty has safeguarded this boy and his little sister

Masha Allah, I wish him and his entire family Djennat Al Firdaus !!!!

Pagina's : [1] 2