Bekijk volle/desktop versie : Geen sexueele gevoelens meer voor mijn partner



Pagina's : [1] 2

10-11-2014, 11:40
beste leden.

ik zit met een groot probleem.ik heb nameljk geen sexueele gevoelen meer voor mijn vrouw.we zijn al bijna 6 jaar bij elkaar (waarvan anderhal jaarf getrouwd),ik heb geprobeerd om de oorzaak te vinden en ik denk dat ik haar lichaam niks meer vind.dit doe ik niet bewust maar alles is een beetje gaan hangen.ik type dit echt met tranen in me ogen omdat ik veel van haar hou en dit niet als issue wil zien maar ik kan er niks aan doen.nu heb ik sinds kort ook dat als ik andere vrouwen zie (mooie vrouwen met mooie rondingen) ik daar over fantaseer.ik zag laatst me ex en de kriebels kwamen weer omhoog omdat ze er top uitzag.ben ik gefixeerd op uiterlijk? ik wil en kan niet vreemd gaan maar dit is moeilijk.weet niet wat ik moet doen.ik wil alles op alles zetten om dit te laten slagen maar ik weet niet of dat kan.serieuse tips/info mogen ook prive worden bericht.alvast bedankt

10-11-2014, 19:02


Wacht tot ze 2 of 3 kinderen krijgt dan zal alles hangen tot de grond.

10-11-2014, 20:28
Samen gaan sporten?? Motiveer haar doe het samen met haar... ghair in sha Allah

10-11-2014, 22:51
Binnen anderhalf jaar al gaan hangen? Is ze dikker geworden, dan kunnen jullie samen gaan sporten.
Ik vind het echt sneu voor je vrouw hoe je over haar denkt. Denk je nou echt dat als die vrouwen die je buiten ziet of je ex zonder klerendus naakt er perfect uit zien? Niemand is perfect en we worden allemaal oud en gerimpeld. Je moet blij zijn dat jullie van mekaar
houden dacht als je van mekaar houdt dan sommige dingen gewoon bijzaak zijn..

13-11-2014, 23:08


Walgelijk.. Je zou maar zo'n man moeten hebben.

14-11-2014, 09:58

Citaat door Flowerwoman:
Walgelijk.. Je zou maar zo'n man moeten hebben.
-

14-11-2014, 11:07

Citaat door Sakana:
Wacht tot ze 2 of 3 kinderen krijgt dan zal alles hangen tot de grond.
Wat kraam je toch onzin meid.

Nooit gehoord van sporten en op je voeding letten.

Ik zeg je niet dat je lichaam als ervoor was maar hangen zeker niet

15-11-2014, 23:28
Dan moet je haar adviseren om wat aan haar lichaam te doen.

16-11-2014, 12:34
Jouw vrouw heeft de taak om zichzelf te verzorgen en zichzelf aantrekkelijk en mooi voor jou te maken net zoals jij diezelfde taak hebt voor haar.
Je moet echter iets doen aan jouw gedachtegang want liefde is meer dan een perfect lichaam.
Jij zou tenslotte ook niet willen dat jouw vrouw op je afknapt als je ouder/dunner/dikker wordt...

16-11-2014, 13:17

Citaat door VaniLLa_flavour:
Jouw vrouw heeft de taak om zichzelf te verzorgen en zichzelf aantrekkelijk en mooi voor jou te maken net zoals jij diezelfde taak hebt voor haar.
Je moet echter iets doen aan jouw gedachtegang want liefde is meer dan een perfect lichaam.
Jij zou tenslotte ook niet willen dat jouw vrouw op je afknapt als je ouder/dunner/dikker wordt...
niets meer aan toe te voegen

19-11-2014, 11:24
Moeilijk! Wel goed van je dat je dit wil oplossen,i.p.v vreemd te gaan!

Zoals sommige leden al zeiden ga samen sporten,stimuleer haar weer zichzelf te verzorgen mooi te maken!

Dit is in Islam zeker belangrijk dat een vrouw moeite doet aantrekkelijk te zijn blijven voor haar man en andersom! Aantrekkelijkheid is belangrijk ,zeker voor mannen die zijn Visueel meer ingesteld dan de vrouw!

19-11-2014, 12:28
Salamo alaykom

Jou probleem ligt niet aan jou vrouw broeder, maar aan je zelf. dit probleem hebben de meeste mannen tegenwoordig en de oorzaak is duidelijk.

jij zegt het zelf (dat als ik andere vrouwen zie (mooie vrouwen met mooie rondingen) ik daar over fantaseer), wanneer mannen ander vrouwen gaan bekijken, dan gaan ze ieder vrouw vergelijken met hun eigen vrouw en dat is het probleem.

daarnaast komt erbij kijken dat je fantaseert (wat ook haraam is!) Jou hersennen worden geprogrameerd naar wat je constant bekijkt en fantaseert) Allah swt heeft ons hiervoor gewaarschuwd! alles wat haram is heeft een reden...

Dus geen naakte foto's bekijken en niet naar andere vrouwen kijken zal jou probleem 100% oplossen.

TIP : Probeer week lang niet te fantaseren, niet kijken naar andere vrouwen, foto's etc en geen lichaamelijk contact met je vrouw of met je zelf (mastruberen).

Ik verzeker jou dat jou vrouw in eens een top model is

als je meer vragen hebt kun je me gerust vragen, ik kan je meer informatie aanbieden over dit onderwerp.

salamo alaykom

05-12-2014, 14:25



Citaat door rdam-spange:
beste leden.

ik zit met een groot probleem.ik heb nameljk geen sexueele gevoelen meer voor mijn vrouw.we zijn al bijna 6 jaar bij elkaar (waarvan anderhal jaarf getrouwd),ik heb geprobeerd om de oorzaak te vinden en ik denk dat ik haar lichaam niks meer vind.dit doe ik niet bewust maar alles is een beetje gaan hangen.ik type dit echt met tranen in me ogen omdat ik veel van haar hou en dit niet als issue wil zien maar ik kan er niks aan doen.nu heb ik sinds kort ook dat als ik andere vrouwen zie (mooie vrouwen met mooie rondingen) ik daar over fantaseer.ik zag laatst me ex en de kriebels kwamen weer omhoog omdat ze er top uitzag.ben ik gefixeerd op uiterlijk? ik wil en kan niet vreemd gaan maar dit is moeilijk.weet niet wat ik moet doen.ik wil alles op alles zetten om dit te laten slagen maar ik weet niet of dat kan.serieuse tips/info mogen ook prive worden bericht.alvast bedankt
broeder, het zit tussen je oren. probeer hier uit te komen. wat je van de vrouwen op straat kunt krijgen, kan je ook van je vrouw krijgen. echter zal hetgeen van je vrouw is worden gezegend. het geen van buiten zal je enkel vervloeken. probeer al het moois in te zien vanje vrouw. probeer wat te ondernemen, koop iets leuks voor haar waar jj opgewonden van raakt, probeer haar te stimuleren zichzelf mooi voor ju te maken of wat dan ook. doe wat

succes en moge de grote heer jou bijstaan

05-12-2014, 23:59
Probeer second love, het kan je huwelijk redden.

09-12-2014, 23:10
Ga met je vrouw op vakantie, organiseer iets leuks en romantisch. Zorg ervoor dat je uit je sleur komt, van de dagelijkse leven. Waarschijnlijk ben je teleurgesteld, hoe een echte getrouwde leven eruit ziet. Zoals je al beschreef dat je al een relatie had met haar voordat je met haar ging trouwen. Maar een huwelijk is geen date, een moment opname. Het is iets moois en uniek, wees daar zuinig op. Je laat je teveel leiden door de influisteren van de sjaitaan. Ga samen met haar de umrah doen of iets wat ervoor zorgt dat jullie dicht bij elkaar komt te staan ipv uitelkaar. Men vergeet dat een huwelijk een 24/7 Job is waar je aan moet werken om het te laten slagen.

Als je vrouw nu al onaantrekkelijk vindt, wat gebeurd er als ze zwanger raakt en 12 kilo aankomt. Omg! Wil me het niet eens voorstellen hoeveel pijn je haar doet, al zeg je niks maar je ogen zeggen al genoeg.

Pagina's : [1] 2