Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe vrienden maken..



09-11-2014, 22:04
Hallo ladies,

Zoals de titel luidt vraag ik me af hoe je vrienden kan maken en is dat überhaupt nog gemakkelijk als je 22 bent.

Ik heb een lange tijd 1 beste vriendin gehad en helaas is ons vriendschap verloren gegaan door onzinnige zaken. Maar dat terzijde. Ik ga vaak met Nederlandse meiden om, ik werk ook alleen met Hollanders en op school was ik 9 van de 10 keer de enige Marokkaan in de klas .

Nou heb ik hier en daar nog vage vriendinnen maar ik heb toch wel behoefte aan een Marokkaanse vriendin voornamelijk nu ik ouder aan het worden ben, omdat het toch uiteindelijk cruciaal is als je de/hetzelfde cultuur en geloof hebt.

Maar hoe en waar kan ik deze meiden tegenkomen...ik werk fulltime en daarnaast werk ik ook aan mijn bedrijfje, het is bijna onmogelijk om deel te nemen aan leuke vrijetijdsactiviteiten zoals vrijwilligerswerk en dergelijke.

Tips?

09-11-2014, 22:05


Hou oud ben je?

09-11-2014, 22:05
Waar woon je?

09-11-2014, 22:08

Citaat door Solliciteer:
Hou oud ben je?
Ik ben 22 jaar en ik woon in Utrecht

09-11-2014, 23:38


Ik ben even oud en ik heb ook geen vriendinnen , wel schooldames zeg maar die ik nodig heb af en toe voor schoolwerk maar die zie ik eerlijk gezegd maar om de zoveel weken. Ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen dame gezien die dezelfde denkwijze heeft als mij , niet om de halve seconde een app van me terug wil etc ik denk dat je de beste vriendinnen in moskee ofzo kan vinden?! Ladiesfitness? Oproep hier of fb?