Bekijk volle/desktop versie : Slachtbank dreigt voor stier met homotrekjes



Pagina's : [1] 2

09-11-2014, 14:04


Het ziet er naar uit dat de dagen van Benjy geteld zijn. Benjy is een forse stier die door een Ierse boer werd aangeschaft om diens koeien te bevruchten. Nu blijkt echter dat de stier enkel oog heeft voor zijn mannelijke soortgenoten. En dus dreigt het dier naar het slachthuis gebracht te worden.

De verwachtingen waren hooggespannen toen de stier van het Charolais-ras zijn opwachting maakte op de boerderij in County Mayo. Al snel bleek echter dat Benjy zijn deel van het contract niet nakwam: geen enkele koe raakte drachtig.

Faalangst
Aanvankelijk werd gedacht dat de stier aan faalangst leed. De liefde in het openbaar bedrijven is immers niet iedereen gegeven. Een veearts werd ingeschakeld om de seksuele gewoontes van Benjy te monitoren. Die kwam tot de conclusie dat de stier enkel oog had voor zijn mannelijke evenknieën.

Te oud voor carrièreswitch
De boer, wiens naam niet bekendgemaakt wordt, zegt de seksuele geaardheid van zijn stier te aanvaarden. "Maar ik vrees dat er mij geen andere optie rest dan hem te laten slachten", zegt de man. Volgens de veehouder is Benjy immers te oud om te castreren en hem een carrièreswitch als os te gunnen. "Een homoseksuele stier: ik wist niet dat het mogelijk was. Maar na professioneel advies moet ik me er bij neerleggen".

Intussen heeft een nieuwe stier zijn intrede gemaakt op de Ierse boerderij. Inmiddels blijkt ook een aantal koeien zwanger.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3786370/2014/11/09/Slachtbank-dreigt-voor-stier-met-homotrekjes.dhtml

09-11-2014, 14:09



Citaat door DGA13:
WAT MOET JE ERMEE ALS IE ZICH NIET KAN VOORTPLANTEN.
MET ANDERE WOORDEN HOMO ZIJN IS NIET NORMAAL.MAAR DAT WISTEN WE AL
Moeten we onvruchtbare mannen en vrouwen dan ook slachten ?

09-11-2014, 14:16

Citaat door DGA13:
Hey bigbrohterlucuis

Nee kneusje zeg ook niet dat we homos moeten gaan slachten maar dat het niet normaal is.
homofilie is niet normaal.
TS heet BB, ik Svengali. Is het moeilijk voor jou om dat onderscheid te maken ?

Mensen zeggen vaak dat homofilie niet natuurlijk zou zijn. Het is een feit dat het in de natuur ook regelmatig voorkomt. Maakt dat gegeven niet dat het een natuurlijk verschijnsel is ? Of ze in staat zijn om zich voort te planten is niet van belang aangezien homofilie steeds weer de kop opsteekt. Je zou bijna denken dat het dan een natuurlijk verschijnsel is. Het valt misschien niet onder de norm maar het is overduidelijk onlosmakelijk aan het leven verbonden.

09-11-2014, 14:22
Zielig voor die stier.

09-11-2014, 14:36



Citaat door Svengali:
Zet hem gewoon op negeer. Je zal weinig missen.
Heb ik gedaan hoor. Je bedoelt ik zal niks missen. Grow up mens. Het is geen 2005 meer.

09-11-2014, 14:37

Citaat door Hanane_hanouti:
Heb ik gedaan hoor. Je bedoelt ik zal niks missen. Grow up mens. Het is geen 2005 meer.

09-11-2014, 15:43
Rare titel .....ik heb me nooit verdiept of ook dieren gay's kunnen zijn .....zo zie je maar ....gay's zijn overbodig of zeg ik nou iets geks

Straks eten we een gay stier .....nou slecht voor ons hoor

09-11-2014, 15:44

Citaat door soraya28:
Rare titel .....ik heb me nooit verdiept of ook dieren gay's kunnen zijn .....zo zie je maar ....gay's zijn overbodig of zeg ik nou iets geks

Straks eten we een gay stier .....nou slecht voor ons hoor
Als het beestje maar halal geslacht is toch ?

09-11-2014, 15:48

Citaat door soraya28:
Rare titel .....ik heb me nooit verdiept of ook dieren gay's kunnen zijn .....zo zie je maar ....gay's zijn overbodig of zeg ik nou iets geks

Straks eten we een gay stier .....nou slecht voor ons hoor
Doe normaal. Het zijn niks voor niks dieren. Dieren hebben geen verstand. Maar dat mensen aan dieren een voorbeeld nemen om homofilie goed te praten dat gaat er bij mij niet in.

09-11-2014, 15:56

Citaat door Hanane_hanouti:
Doe normaal. Het zijn niks voor niks dieren. Dieren hebben geen verstand. Maar dat mensen aan dieren een voorbeeld nemen om homofilie goed te praten dat gaat er bij mij niet in.
Oei oei de snoei harde meid heeft een zwakte voor dieren
Nou kijk is aan .....is alleen maar sweet schat .....

Ik ben normaal Hanane ik wilde even een wijsneus uithangen
en Ik ben benieuwd of dat het überhaupt kan een dier dat gay is
nooit wat in de koran over gelezen maar ik ga het uitzoeken ....


En jij beste meid chill oké

09-11-2014, 16:35

Citaat door soraya28:
Oei oei de snoei harde meid heeft een zwakte voor dieren
Nou kijk is aan .....is alleen maar sweet schat .....

Ik ben normaal Hanane ik wilde even een wijsneus uithangen
en Ik ben benieuwd of dat het überhaupt kan een dier dat gay is
nooit wat in de koran over gelezen maar ik ga het uitzoeken ....


En jij beste meid chill oké
Of dieren echt gay kunnen zijn weten we niet echt, we kunnen nu eenmaal niet in hun hoofd kijken. Maar er zijn vele voorbeelden van (ook wilde) dieren die homoseksuele handelingen plegen. Dat ook als er genoeg vrouwtjes aanwezig zijn en soms lijkt een dier een voorkeur te hebben voor hetzelfde geslacht.

In het wild is dat geen enkel probleem, als het een sociale diersoort is blijft het dier gewoon zijn normale functie in de groep uitoefenen, het dier zal alleen geen jongen voortbrengen zelf. Bij vele (roof)dieren is dat helemaal geen enkel probleem, want daar zorgen de verschillende groepsleden voor de jongen. Als een dier dan zelf geen jongen heeft om voor te zorgen is het dier extra waardevol als bv oppas van de jongen als de ouder naar voedsel gaat zoeken. Bij andere soorten is het enige probleem dat het dier of nooit een jong zal verwekken, of zal grootbrengen, maar dat is dan ook het enige.

Hier gaat het om een aangekochte fokstier, zijn doel is kalfjes verwekken, een ander doel heeft hij niet. Dus als hij geen kalfjes verwekt is hij nutteloos. Dat is hij alleen omdat wij mensen bepaald hebben dat dat dier als enige doel kalfjes verwekken heeft. In het wild had hij lekker verder geleefd in een vrijgezellen kudde en was hij waarschijnlijk best oud geworden omdat hij de zwaar vermoeiende paartijd oversloeg Dat of hij was een solitair geworden zoals wel meer oudere stieren zijn buiten de paartijd, dan was zijn uitgezwaarde volwassen lijf een grote bijdrage geweest om het jonge spul wat in toom te houden waardoor ze niet al te vernietigend zijn(zie bv de problemen met olifanten zodra de grote mannetjes verdwijnen).

09-11-2014, 16:47
Homofilie komt ook onder dieren voor, niks nieuws onder de zon.

09-11-2014, 17:12



Citaat door Kapot:
Homofilie komt ook onder dieren voor, niks nieuws onder de zon.
Dieren zijn geen mensen.

09-11-2014, 17:25

Citaat door Hanane_hanouti:
Dieren zijn geen mensen.
Zeg ik dat dan?

Overigens behoren mensen tot de zoogdieren.

09-11-2014, 17:42

Citaat door DGA13:
is gewoon dierlijke gedrag hahah homofilie daarom
Noem eens een menselijk gedrag dat niet "dierlijk" is?

Pagina's : [1] 2