Bekijk volle/desktop versie : Ik ben opzoek naar een webshop bouwer



08-11-2014, 11:53
Iemand met ervaring en die allerlei betaalsystemen er in kan zetten + domeinnaam en webhosting.

Ik ga binnenkort beginnen met een webshop.

Omgeving zwolle

08-11-2014, 19:30


Hallo,

Wij kunnen je wel helpen alleen komen wij uit omgeving Amsterdam en Leiden.

Groeten,

08-11-2014, 22:12
check je pm!

09-11-2014, 09:11

Citaat door illieeej:
Iemand met ervaring en die allerlei betaalsystemen er in kan zetten + domeinnaam en webhosting.

Ik ga binnenkort beginnen met een webshop.

Omgeving zwolle
ik weiger om zaken te doen met marokkanen..
Maar als je een betrouwbare marokkaan bent dan wil ik best uitzondering voor maken..
ik ben een expert in het gebied van webshops..

Anders raad ik je toch Yassine_nrd

09-11-2014, 21:29



Citaat door MrWajow:
ik weiger om zaken te doen met marokkanen..
Maar als je een betrouwbare marokkaan bent dan wil ik best uitzondering voor maken..
ik ben een expert in het gebied van webshops..

Anders raad ik je toch Yassine_nrd
lol voor mij geldt anders hetzelfde. het maakt mij echt niet uit wie mij helpt maar m.nl kent veel mensen vandaar. Ik ben alleen opzoek naar mensen in de omgeving zwolle die kunnen afspreken en om zaken mee af te spreken. Ik heb ook geen zin om opgelicht te worden, ken de bisuiness

09-11-2014, 22:15

Citaat door MrWajow:
ik weiger om zaken te doen met marokkanen..
Maar als je een betrouwbare marokkaan bent dan wil ik best uitzondering voor maken..
ik ben een expert in het gebied van webshops..

Anders raad ik je toch Yassine_nrd
Hey man probeerde je te bellen vandaag. Heb een opdrachtje voor je! Kan je me ff terugbellen?

09-11-2014, 23:08

Citaat door illieeej:
lol voor mij geldt anders hetzelfde. het maakt mij echt niet uit wie mij helpt maar m.nl kent veel mensen vandaar. Ik ben alleen opzoek naar mensen in de omgeving zwolle die kunnen afspreken en om zaken mee af te spreken. Ik heb ook geen zin om opgelicht te worden, ken de bisuiness
ik kom zelf uit urecht.. ik kan alleen avonduren en weekend afspreken.. als je denkt utrecht is te doen.. hoor ik het graag

11-11-2014, 02:01
Kijk even op http://www.copel.nl