Bekijk volle/desktop versie : Rolgordijnen in de keuken



06-11-2014, 20:31
Wat is nou het beste qua vitrage in de keuken?
Ik dacht aan dit soort rolgordijnen. Iemand tips of ervaringen mee?




07-11-2014, 21:16


Ja ik heb die maar dan witte
zijn wel handig en mooi lekker licht doorlatend je kan het ook minderen het licht.

Ben er wel voorstander van.
in de washok heb ik vouwgordijnen zijn ook niet verkeerd ook heel leuk.

07-11-2014, 21:23
Lijkt mij niet handig in de keuken.. Ik heb ze in de woonkamer hangen in een lichte kleur (beige) en ze worden gauw vies. Er komen heel gauw kleine vlekjes op. Komt door die Verdomde vliegen in de zomer..
Ik wil binnenkort ook mijn keuken anders doen en heb zitten denken en rondkijken wat het meest praktisch is. Ik ga voor houten jaloezien, ik vind ze mooi ogen maar t is vooral heel praktisch. Ze worden niet vies, gaan jaren mee en zijn super makkelijk schoon te maken. Hè hoeft er alleen maar een doekje overheen te halen..

07-11-2014, 21:25
ik heb ze ook maar dan helemaal donkergrijs vind ze ideal beter dan gordijnen dat is echt lelijk

07-11-2014, 21:47


Ik heb ze al besteld. Wel in een donkere kleur vanwege dus het snel verkleuren door het koken. Ik denk als je dagelijks een vochtig doekje erover haalt het dan wel schoon blijft, I hope. Ik weet me echt verder geen raad qua vitrage in de keuken dus hoop dat ik geen spijt zal krijgen.

07-11-2014, 22:04
Ik heb Ze ook in de keuken donkergrijs en Paar keer per week natrekkende erover heen en blijft heel schoon

07-11-2014, 22:12

Citaat door Tazia20:
Lijkt mij niet handig in de keuken.. Ik heb ze in de woonkamer hangen in een lichte kleur (beige) en ze worden gauw vies. Er komen heel gauw kleine vlekjes op. Komt door die Verdomde vliegen in de zomer..
Ik wil binnenkort ook mijn keuken anders doen en heb zitten denken en rondkijken wat het meest praktisch is. Ik ga voor houten jaloezien, ik vind ze mooi ogen maar t is vooral heel praktisch. Ze worden niet vies, gaan jaren mee en zijn super makkelijk schoon te maken. Hè hoeft er alleen maar een doekje overheen te halen..
Houten jaloezieën makkelijk schoon te maken ?
ik had die in de slaapkamer heb ze gratis weggegeven.
Zo graag wilde ik er vanaf.


Nemen stof op en moeilijk met een doekje schoon te maken prut werk. Weg ermee bah.



Apart heb dat ding al 2 jaar in de keuken nog zo wit als melk.
Misschien omdat ik geen vliegjes heb?
En me keuken is groot dus de afstand tussen deen kookpit en het raam is ver weg.

07-11-2014, 22:13

Citaat door Frau:
Ik heb ze al besteld. Wel in een donkere kleur vanwege dus het snel verkleuren door het koken. Ik denk als je dagelijks een vochtig doekje erover haalt het dan wel schoon blijft, I hope. Ik weet me echt verder geen raad qua vitrage in de keuken dus hoop dat ik geen spijt zal krijgen.
Zijn ze schoon te maken dan met een doekje?
Het is beetje stof achtig gaas achtig

Ik ga morgen proberen nat doekje overheen te nemen kijken wat het doet.

07-11-2014, 22:16
Waar heb je ze besteld en voor hoeveel?

07-11-2014, 22:20
Ik heb zoals die bovenste. Worden echt vies. Maar opzich ook wel makkelijk schoon te krijgen. Vitrage zou ik nooit doen.

07-11-2014, 22:33

Citaat door AyA86:
Ik heb zoals die bovenste. Worden echt vies. Maar opzich ook wel makkelijk schoon te krijgen. Vitrage zou ik nooit doen.
Door wat worden ze vies?

Ziin ze niet wasbaar kan je ze niet los halen ofzo nee eh...

07-11-2014, 22:36
Vliegjes. En ik heb het aan mijn balkondeur. Heb ze niet los gemaakt. Stang er tussenuit. Sopje dasty, spons en doekje en alle vlekken er weer uit..

07-11-2014, 22:37



Citaat door AyA86:
Vliegjes. En ik heb het aan mijn balkondeur. Heb ze niet los gemaakt. Stang er tussenuit. Sopje dasty, spons en doekje en alle vlekken er weer uit..
Yeh temmera.


Vliegjes zijn geen muggen eh.

Vliegjes komen van maden
ergens in de buurt is er vuil waar die maden zitten waar vliegjes uit voort komen.


Misschien een idee omdat op te lossen?