Bekijk volle/desktop versie : Vliegreis van Marokko naar Frankrijk eindigt in nachtmerrie

Pagina's : [1] 2 3

06-11-2014, 17:52
Een vlucht van Marrakech naar het Franse Bordeaux is voor 150 passagiers uitgelopen in een verschrikking en vertraging van ruim 24 uur.

De Franse krant Sud Quest schrijft over het opmerkelijk verhaal. Vertragingen van meer dan één dag zijn normaliter gebruikelijk bij vulkaanuitbarstingen of hevige sneeuwstormen. Maar EasyJet laat zien dat het ook kan door blunder na blunder te maken. De vlucht uit Marokko zou dinsdag om 17:05 vertrekken maar deed dat een dag later pas om 20:30. Toen de passagiers aankwamen kregen ze te horen dat de vlucht vertraging oploopt door het weer in Zuid-Frankrijk.

Ze werden ondergebracht in een hotel en vertrokken de volgende dag vol goede moed weer naar het vliegveld. Daar zouden ze om 11:45 naar Frankrijk vliegen. De vlucht liep echter opnieuw vertraging op door een debriefing in Marseille. Daar kregen de uitgeputte passagiers te horen dat de vluchtcrew ermee moet kappen omdat het quotum van vlieguren bereikt was. Uiteindelijk moest een nieuw team uit Londen overvliegen om de reizigers op hun bestemming te krijgen.

Negen uur na hun vlucht uit Marokko kwamen ze eindelijk in Bordeaux aan. Een vlucht die normaal een paar uur duurt. De passagiers slaan de handen nu ineen met consumentenorganisaties om de vliegmaatschappij voor de rechter te krijgen.

06-11-2014, 18:12

oh wat een nachtmerrie

06-11-2014, 18:20

Citaat door Redactie:
Een vlucht van Marrakech naar het Franse Bordeaux is voor 150 passagiers uitgelopen in een verschrikking en vertraging van ruim 24 uur.

De Franse krant Sud Quest schrijft over het opmerkelijk verhaal. Vertragingen van meer dan één dag zijn normaliter gebruikelijk bij vulkaanuitbarstingen of hevige sneeuwstormen. Maar EasyJet laat zien dat het ook kan door blunder na blunder te maken. De vlucht uit Marokko zou dinsdag om 17:05 vertrekken maar deed dat een dag later pas om 20:30. Toen de passagiers aankwamen kregen ze te horen dat de vlucht vertraging oploopt door het weer in Zuid-Frankrijk.

Ze werden ondergebracht in een hotel en vertrokken de volgende dag vol goede moed weer naar het vliegveld. Daar zouden ze om 11:45 naar Frankrijk vliegen. De vlucht liep echter opnieuw vertraging op door een debriefing in Marseille. Daar kregen de uitgeputte passagiers te horen dat de vluchtcrew ermee moet kappen omdat het quotum van vlieguren bereikt was. Uiteindelijk moest een nieuw team uit Londen overvliegen om de reizigers op hun bestemming te krijgen.

Negen uur na hun vlucht uit Marokko kwamen ze eindelijk in Bordeaux aan. Een vlucht die normaal een paar uur duurt. De passagiers slaan de handen nu ineen met consumentenorganisaties om de vliegmaatschappij voor de rechter te krijgen.
VERSCHRIKKING EN NACHTMERRIE????

Tering zeg, er zijn oorlogsgebieden waar mensen van huis en haard verdreven worden. Mensen die dagen of wekenlang op de vlucht zijn en die worden ondergebracht in een vluchtelingenkamp. Terwijl in de tussentijd hun huis aan gort wordt geschoten. Die mensen ziten weken of maanden zonder uitzicht te wachten in een vluchtelingenkamp. Zonder ook maar een enkele keuze te hebben.

En deze reizigers, die geheel vrijwillig hun reis ondernamen komen door overmacht 24 uur later op bestemming, terwijl ze in de tussentijd gewoon zijn ondergebracht in een goed hotel met eten en alle verzorging die nodig is.

Als dit voor die lui een NACHTMERRIE is en als die lui na 24 uur (mét een hotelovernachting) "uitgeput" zijn. Dan zijn het watjes en gruwelijk verwende grote zeikerds! En dan gaan de verwende sukkels ook nog de vliegtuigmaatschappij voor de rechter slepen. Wat een dramaqueens!!!

06-11-2014, 18:25
Neem voortaan air maroc iets duurder maar betrouwbaar

06-11-2014, 18:30

Citaat door Masser:
Neem voortaan air maroc iets duurder maar betrouwbaar
Easyjet is qua vliegtijden een van de betrouwbaarste en meest punctuele maatschappijen die er is. Die kunnen er ook niks aan doen als ze door weersomstandigheden aan de grond worden gehouden. Uit Veiligheidsoverwegingen. Of hadden ze met die mensen het slechte weer in moeten vliegen?

06-11-2014, 19:20
Allah swt, says in His Holy Quraan, “It may be that you hate a thing and it is (actually) good for you. And it may be that you love a thing and it is (actually) bad for you. And Allah Knows and you do not know.” (Asaa an takrahu shayan. wa huwa khairul lakum. Wa asaa an tuhibbu shayan, wa huwa sharrul lakum. Wa Allahu ya’lamu wa antum la ta’lamoon [2,216])

had erger gekund maar elhamdouliLah. titel slaat de plank mis AGAIN

06-11-2014, 20:24
Hotel, eten etc. Wat een nachtmerrie zeg.

06-11-2014, 20:49
Misschien zijn ze wel behoed voor iets heel ernstigs, wat een gezeur ook. Alsof dit elke dag gebeurd. Zeur er even over en klaar.

Ik vind dit geen nachtmerrie, weet je wat pas een nachtmerrie is, dat een vliegtuig neerstort, dat is pas een nachtmerrie. Vooral voor de nabestaanden.

06-11-2014, 20:56
Ik dacht allahyfed shie vliegtuigramp -_-

06-11-2014, 21:10
Ik dacht Transavia ook zo'n ramp als het gaat om tijd

06-11-2014, 21:26
Marokkanen hebben honger dus zoeken ze een reden om geld te claimen zo dat ze weer kunnen eten

06-11-2014, 21:27
Nachtmerrie is een grootwoord laten we wel bij de leest blijven ik heb het niet over instorten dat is een ramp, we hebben het ook een stukje service die de klant toekomt. Wat nou als!!! ( ( (Doemscenario) het woordje ALS is nutteloos. "als ik rijk was " als ik op tijd was" of alles waar
ALS voor staat. Die mensen hebben er voor betaald, en zijn ook gebonden aan allerlei verplichting, kortom deze mensen hebben recht een vergoeding. Verkeerde planning aan uw kant betekent g
geen boetedoening aan mij kant de luchtvaartmaatschappij moet haar verantwoordelijkheid nemen

06-11-2014, 21:27

Natos1001 dat dacht ik dus ook even

06-11-2014, 21:32
Ze hebben geen recht op vergoeding. Ze werden in hotels ondergebracht wat willen deze hongerige mocros nog meer???? Als ze zo gaan doen laat ze dan maar op straat slapen. Dit zijn dingen die gewoon kunnen gebeuren je kan niemand er voor de schuld geven. Bovendien zoeken Marokkanen altijd goedkoop maar ze willen wel de 1e klas dat kan natuurlijk niet

06-11-2014, 21:34

Citaat door Masser:
Nachtmerrie is een grootwoord laten we wel bij de leest blijven ik heb het niet over instorten dat is een ramp, we hebben het ook een stukje service die de klant toekomt. Wat nou als!!! ( ( (Doemscenario) het woordje ALS is nutteloos. "als ik rijk was " als ik op tijd was" of alles waar
ALS voor staat. Die mensen hebben er voor betaald, en zijn ook gebonden aan allerlei verplichting, kortom deze mensen hebben recht een vergoeding. Verkeerde planning aan uw kant betekent g
geen boetedoening aan mij kant de luchtvaartmaatschappij moet haar verantwoordelijkheid nemen
Het heeft niet eens met verkeerde planning te maken. Dat toestel kon niet vertrekken omdat het weer op- en in de omgeving van de plaats van bestemming te slecht was om te vliegen en te landen.

Het ging om de eigen veiligheid van de passagiers. Echt belachelijk als je daar moeilijk over gaat doen terwijl je gewoon netjes een hotelovernachting hebt gekregen.

Pagina's : [1] 2 3