Bekijk volle/desktop versie : Er blijkt hier een Sahir rond te hangen die zich voordoet als een Raqi..



05-11-2014, 18:56
Wees aub op jullie hoede. Je lichaam hoor je niemand zomaar toe te vertrouwen..

07-11-2014, 14:01



Citaat door xMtalsia:
Wees aub op jullie hoede. Je lichaam hoor je niemand zomaar toe te vertrouwen..
Assalamu alikum,


Kun je verduidelijken om wie het specifiek gaat meis, zodat mensen dan terdege gewaarschuwd worden voor diegene en dientengevolge niet trappen in diens leugens met alle kwalijke gevolgen van dien voor de beproefden. Sehara en overige kwakzalvers dienen altijd ontmaskerd te worden als nasieha fisabililah om zodoende anderen van hun grote kwaad te kunnen behoeden bi idni Allah. BaarakAllahu feeki! Ghair insha Allah!

07-11-2014, 21:14

Citaat door Arab-ELLA:
Assalamu alikum,


Kun je verduidelijken om wie het specifiek gaat meis, zodat mensen dan terdege gewaarschuwd worden voor diegene en dientengevolge niet trappen in diens leugens met alle kwalijke gevolgen van dien voor de beproefden. Sehara en overige kwakzalvers dienen altijd ontmaskerd te worden als nasieha fisabililah om zodoende anderen van hun grote kwaad te kunnen behoeden bi idni Allah. BaarakAllahu feeki! Ghair insha Allah!
Zodra het zeker is, zal ik dat allemaal aangeven. Ik wil natuurlijk niets op mijn geweten hebben. Dus ik wacht het even af totdat er meer bekend is. Ik dacht ik waarschuw alleen alvast even, zodat men in ieder geval 2x zal nadenken..

Wa iyaaki zuster. Alles fisabilillah.