Bekijk volle/desktop versie : Marokko krijgt miljoenen voor elektriciteit en drinkwater



05-11-2014, 15:34
Marokko krijgt wederom een zak met geld uit Qatar voor een immens water- en elektriciteitsproject project in arme gebieden in Guelmim.

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en de Qatarese ambassade in Marokko tekenden gisteren in Rabat een overeenkomst ter waarde van 23,5 miljoen dirham. Dit geld krijgt stroomt direct naar de Faciliteit voor Elektriciteit en Watervoorzieningen (ONEE) en komt van Sheikh Hamad Bin Khalifa Al Thani. ONEE investeert dat geld in Guelmim. Ali Fassi Fihri is het hoofd van het overheidsorgaan en tekende de overeenkomst samen met de wali van Guelmim en de Qatarese ambassadeur Abdullah Bin Falah Bin Abdullah Adussari.


Elf dorpjes met vooral arme mensen krijgen met het geld drinkwater. Voor dit geld bouwt Marokko waterinstallaties langs de dorpen en een ondergrondse tank van 100 m3. Bovendien moeten 300 verbindingen aan het waternet worden aangesloten.


Het grote doel is dat het project een positieve bijdrage zal leveren aan de leefomstandigheden en gezondheid van dorpsbewoners. Ook hopen de autoriteiten op een boost voor de sociaaleconomische ontwikkeling van het gebied.

05-11-2014, 15:49


En het noorden mag stikken

05-11-2014, 17:29

Citaat door Triangle:
En het noorden mag stikken
In het noorden worden er ook volop projecten gerealiseerd. En dit betreft o.a.11 dorpjes met arme mensen die geen drinkwater hebben. Dat is altijd goed.

Klagen om te klagen is nergens goed voor.

05-11-2014, 20:54
In plaats dat jij zelf geld gaat investeren loop jij hier kritiek te geven en te lasteren. Dus hou gewoon je vingers in bedwang want gij vergeet die twee engelen naast je.

05-11-2014, 21:11


ahaha vieze bedelaars

06-11-2014, 10:24
Opmerkelijk dat dit anno 2014 nog steeds niet vanzelfsprekend is heeft marokko daar echt de ander voor nodig

06-11-2014, 22:35
Knappe gozer jij bent echt een riool bitch gay....effe serieus je zag dat en je keek gewoon zonder die kop van hun xxxxxxxen romp te slaan.,,,,wat een flikkkkrr prinsje ben jij ...zat je daar met je red Bull in de disco shitt man

07-11-2014, 11:22
Misschien ben ik wel te argwanend maar wat wil Qatar op termijn terug hebben van dit soort liefdadigheidsprojecten ? Populariteit sowieso, maar wat nog meer ?

07-11-2014, 12:22
[Q.UOTE= lachwekkend, 23 miljoen dirham is omgerekend 2 miljoen euro.
Dat geven die arabieren in een weekje uit aan exclusieve prostituees in marrakech. [SIZE=5](van dichtbij heb ik dat gezien)
Met exclusieve bedoel ik HELE knappe arabische en berberse h.oertjes,
Natural beauties, daar kunnen die meiden van nederland niet aan tippen.
Ahahahaah slank maar toch vol op de juiste plekken.[/QUOTE]


een knappe gozer die van dichtbij heeft gezien dat arabieren hun kapitalen uitgeven aan knappe ho's


zonder die nickname had ik me dat niet afgevraagd, maar wat bedoel je met "dichtbij.."

hoe dichtbij?

07-11-2014, 20:19
dichtbij tot diep in zijn kont landverraders

07-11-2014, 21:25
Met zoveel geld kunnen ze alle arme gebieden in Marokko voorzien van drinkwater. Wat doen ze nou gierig?