Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb je 'Hem/Haar' ontmoet!?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

04-11-2014, 21:05
Salam ailikom beste mensen,

Ik wil jullie vragen hoe jullie 'De ware' zeg maar ontmoet hebt, haha dit is gewn leuk om te lezen hoe anderen elkaar hebben leren kennen.

Ik zal wel als eerst beginnen:

Ik woon in een dorpje in provincie Utrecht, de meeste mensen kennen hier elkaar wel, en weten meestal wie wie is.
we volgde elkaar al op instagram enz. maar ik ben niet iemand die via daar zeg maar contact op neemt met andere, hij kwam me wel heel bekend voor, tot hij me een keer aansprak op de chat, van waar ik woonde, en heel toevallig woonde we in de dezelfde woonplaats.
bleek dat hij een paar jaar terug die tijd toen was verhuist naar hier.
maar zo begonnen we dus te praten/bellen en ik zag m buiten vaker, en spraken wel is af, en voordat ik het wist kregen we een relatie.

bij mij ging dit best snel, maar het was zo onverwachts dat iemand al die tijd zo dichtbij heeft gewoond maar nooit echt heb gezien of gekend. want toen ik hem voor het eerst zag was ik gelijk opslag In love!! dit is best wel een klein dorpje vol met marokkanen vandaar

en nu jullie ben wel benwieuwd naar jullie verhalen uppp

05-11-2014, 07:35



Citaat door SlovesI:
Ik op deze site.( geen rare reacties aub want het kan!) en ben heel gelukkig.
ken meerdere mensen mektab is mektab

05-11-2014, 07:39
Ik heb de mijne 8 jaar geleden ontmoet op een bruiloft.

Ik liep zo door de zaal en kwam hem tegen en hij kwam me heel bekend voor en ik ook voor hem dus we keken elkaar echt van 'hey' als of we elkaar heel goed kende. Ik liep door met de gedachten waar ken ik hem nou van, maar kwam er niet op. Hiij hetzelfde. einde van het feest kwam hij naar me toe met de vraag waar we elkaar van kenden. gingen we soort brainstormen bleken we op de zelfde school te zitten alleen verschillende studies. toen raakte we nog meer aan de praat en hebben we nrs uitgewisseld.

We zaten net aan het begin van onze studie dus we deden het rustig aan. Het is na 2 jaar uitgegaan omdat we het heel druk hadden met studeren etc. maar 2 jaar later kwamen we weer bij elkaar. we waren beiden bezig met onze carriere en sinds vorig jaar zijn we verloofd. insha'allah aankomend jaar trouwen

05-11-2014, 10:39

Citaat door SlovesI:
Ik op deze site.( geen rare reacties aub want het kan!) en ben heel gelukkig.
Haha dat kan toch, je mekteb vind je hoe dan ook, en het gaat erom dat jij gelukkig bent hihi

05-11-2014, 10:41



Citaat door Mimicha:
Ik heb de mijne 8 jaar geleden ontmoet op een bruiloft.

Ik liep zo door de zaal en kwam hem tegen en hij kwam me heel bekend voor en ik ook voor hem dus we keken elkaar echt van 'hey' als of we elkaar heel goed kende. Ik liep door met de gedachten waar ken ik hem nou van, maar kwam er niet op. Hiij hetzelfde. einde van het feest kwam hij naar me toe met de vraag waar we elkaar van kenden. gingen we soort brainstormen bleken we op de zelfde school te zitten alleen verschillende studies. toen raakte we nog meer aan de praat en hebben we nrs uitgewisseld.

We zaten net aan het begin van onze studie dus we deden het rustig aan. Het is na 2 jaar uitgegaan omdat we het heel druk hadden met studeren etc. maar 2 jaar later kwamen we weer bij elkaar. we waren beiden bezig met onze carriere en sinds vorig jaar zijn we verloofd. insha'allah aankomend jaar trouwen
Aaawh alhamdoulilah!! If its ment to be then its ment to be

05-11-2014, 14:44

Citaat door XAlhoceimaax:
Aaawh alhamdoulilah!! If its ment to be then its ment to be
ja zeker

05-11-2014, 15:09
Wij hebben elkaar leren kennen via de sportschool

Maanden lang probeerde hij een gesprek met mij te voeren, maar ik negeerde steeds. Tot op een dag zag die dat ik naar de kleedkamer ging om me om te kleden en naar huis te gaan. Heeft hij dus precies hetzelfde gedaan om mij buiten op te wachten. Maar blijkbaar was ik te snel want ik heb me omgekleed en was meteen foetsie. Later die dag kwam ik hem tegen, terwijl ik bij de tramhalte zat wachtend op de tram. Kwam hij langs rijden omdat hij daar toevallig woont. Toen sprak die me aan, en herkende zijn hoofd al meteen! Bleek ook nog eens dat die hele research had gedaan, met wie ik ben en waar ik werk.
Na alles zo te horen, heb ik toch een poging gewaagd. Hij zat namelijk al maanden achter me aan, en heeft oprecht moeite gedaan om met mij in contact te komen. Na nummers te hebben uitgewisseld, waren we onscheidbaar en hebben we elkaar vanaf dat moment elke dag gezien. En precies andershalf maand erna waren we verloofd

En nu inmiddels bijna een jaartje getrouwd el hamdoulillah

05-11-2014, 15:16

Citaat door LachBekkie__:
Wij hebben elkaar leren kennen via de sportschool

Maanden lang probeerde hij een gesprek met mij te voeren, maar ik negeerde steeds. Tot op een dag zag die dat ik naar de kleedkamer ging om me om te kleden en naar huis te gaan. Heeft hij dus precies hetzelfde gedaan om mij buiten op te wachten. Maar blijkbaar was ik te snel want ik heb me omgekleed en was meteen foetsie. Later die dag kwam ik hem tegen, terwijl ik bij de tramhalte zat wachtend op de tram. Kwam hij langs rijden omdat hij daar toevallig woont. Toen sprak die me aan, en herkende zijn hoofd al meteen! Bleek ook nog eens dat die hele research had gedaan, met wie ik ben en waar ik werk.
Na alles zo te horen, heb ik toch een poging gewaagd. Hij zat namelijk al maanden achter me aan, en heeft oprecht moeite gedaan om met mij in contact te komen. Na nummers te hebben uitgewisseld, waren we onscheidbaar en hebben we elkaar vanaf dat moment elke dag gezien. En precies andershalf maand erna waren we verloofd

En nu inmiddels bijna een jaartje getrouwd el hamdoulillah
heel schattig

05-11-2014, 21:07

Citaat door LachBekkie__:
Wij hebben elkaar leren kennen via de sportschool

Maanden lang probeerde hij een gesprek met mij te voeren, maar ik negeerde steeds. Tot op een dag zag die dat ik naar de kleedkamer ging om me om te kleden en naar huis te gaan. Heeft hij dus precies hetzelfde gedaan om mij buiten op te wachten. Maar blijkbaar was ik te snel want ik heb me omgekleed en was meteen foetsie. Later die dag kwam ik hem tegen, terwijl ik bij de tramhalte zat wachtend op de tram. Kwam hij langs rijden omdat hij daar toevallig woont. Toen sprak die me aan, en herkende zijn hoofd al meteen! Bleek ook nog eens dat die hele research had gedaan, met wie ik ben en waar ik werk.
Na alles zo te horen, heb ik toch een poging gewaagd. Hij zat namelijk al maanden achter me aan, en heeft oprecht moeite gedaan om met mij in contact te komen. Na nummers te hebben uitgewisseld, waren we onscheidbaar en hebben we elkaar vanaf dat moment elke dag gezien. En precies andershalf maand erna waren we verloofd

En nu inmiddels bijna een jaartje getrouwd el hamdoulillah
Kijk dit is een echte man. Superschattig en veel geluk samen!

05-11-2014, 21:26
Hij woont bij me in de wijk :gniffel-

05-11-2014, 22:30

Citaat door LachBekkie__:
Wij hebben elkaar leren kennen via de sportschool

Maanden lang probeerde hij een gesprek met mij te voeren, maar ik negeerde steeds. Tot op een dag zag die dat ik naar de kleedkamer ging om me om te kleden en naar huis te gaan. Heeft hij dus precies hetzelfde gedaan om mij buiten op te wachten. Maar blijkbaar was ik te snel want ik heb me omgekleed en was meteen foetsie. Later die dag kwam ik hem tegen, terwijl ik bij de tramhalte zat wachtend op de tram. Kwam hij langs rijden omdat hij daar toevallig woont. Toen sprak die me aan, en herkende zijn hoofd al meteen! Bleek ook nog eens dat die hele research had gedaan, met wie ik ben en waar ik werk.
Na alles zo te horen, heb ik toch een poging gewaagd. Hij zat namelijk al maanden achter me aan, en heeft oprecht moeite gedaan om met mij in contact te komen. Na nummers te hebben uitgewisseld, waren we onscheidbaar en hebben we elkaar vanaf dat moment elke dag gezien. En precies andershalf maand erna waren we verloofd

En nu inmiddels bijna een jaartje getrouwd el hamdoulillah
aaawh echt lief! hij heeft echt moeite voor je gedaan en zo hoort het ook eh hihi Alhamdoulilah!

06-11-2014, 14:51

Citaat door Miss_Laden:
Kijk dit is een echte man. Superschattig en veel geluk samen!
Dankjewel meid, amien inshallah

06-11-2014, 14:55



Citaat door XAlhoceimaax:
aaawh echt lief! hij heeft echt moeite voor je gedaan en zo hoort het ook eh hihi Alhamdoulilah!
Ja hij heeft meskien echt moeite gedaan en knap goed volgehouden 6maanden lang op een wildvreemde meisje waarvan hij de naam niet eens wist

Maar het was overduidelijk El mekteb hoe wij elkaar hebben ontmoet. Het is maar dat ik het verhaal heeeel erg heb verkort

En inderdaad een man mag moeite doen, dat zijn wij vrouwen wel waard (de meeste dan)

08-11-2014, 16:14
heb niemand ontmoet, maar lees graag mee

08-11-2014, 21:50
Hij is de broertje van mij moeder de vriendin een jaar lang zat hij achter mij aan ik wou er niks van weten of horen uiteindelijk ben ik er toch mee akkoord gegaan om 1 keer met hem af te spreken sindsdien onafscheidelijk hamdoelillah 14 februari eerste afspraak 1 maart zijn ze hand komen vragen 6 september verlovingsfeest eind juli bruiloft in marokko inshallah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11