Bekijk volle/desktop versie : Het is moeilijk om in deze tijd een vrouw/vriendin te hebben



Pagina's : [1] 2

04-11-2014, 11:10
Welke ook nog eens aantrekkelijk is. Als ze een beetje westers gekleed is, lees: de rondingen worden benadrukt, dan kan je moeilijk elke man op straat aanvallen. Als er FB is waar haar foto op te zien, kun je moeilijk van haar internet een intranet à la noord-korea maken.

Je bent gewoon 4kant de lul anno '14. Spanningsveld van geliefde die jouw houding NIET begrijpt en anderzijds het rechtsysteem waarin je met het betasten en bevruchten (i know kan niet) van een 5 jarig meisje met een taakstraf wegkomt, maar als je een andere man aan gort slaat omdat hij commentaar heeft op uiterlijk van je geliefde, doe je wel een paar jaar even niet mee.

Je kan beter een lelijk wijf hebben dat dik is of extreem dun. Zolang ze maar fugly is. Je wordt gedwongen genoegen te nemen met minder door veranderde houding van de Marokkaanse mooie vrouw, die vindt dat je overdrijft als je aangeeft dat mannen niet te vertrouwen zijn en maar 1 ding wensen.

In mijn filosofie komen lelijke vrouwen altijd aan de man.

04-11-2014, 11:13


En dan lekker vreemd gaan met zo'n FB-showende-rondingen-benadrukkende chick.
Want stiekem willen jullie ze graag maar niet als vrouw. Maar dan wel lekker mee vreemd gaan, en die lelijke vrouw die je thuis hebt geen aandacht geven terwijl je zelf voor haar koos.


Smerig.

04-11-2014, 11:18

Citaat door ENVY_ME:
En dan lekker vreemd gaan met zo'n FB-showende-rondingen-benadrukkende chick.
Want stiekem willen jullie ze graag maar niet als vrouw. Maar dan wel lekker mee vreemd gaan, en die lelijke vrouw die je thuis hebt geen aandacht geven terwijl je zelf voor haar koos.


Smerig.
Gewoon niet trouwen, maar had het meer over zij die een kinderwens hebben.

Indd smerig

04-11-2014, 11:19

Citaat door ENVY_ME:
En dan lekker vreemd gaan met zo'n FB-showende-rondingen-benadrukkende chick.
Want stiekem willen jullie ze graag maar niet als vrouw. Maar dan wel lekker mee vreemd gaan, en die lelijke vrouw die je thuis hebt geen aandacht geven terwijl je zelf voor haar koos.


Smerig.
dit dus. van tijd tot tijd krijg je toch echt trek in zo'n geile domme slet met een dikke hoereet

04-11-2014, 11:21



Citaat door skymocro:
dit dus. van tijd tot tijd krijg je toch echt trek in zo'n geile domme slet met een dikke hoereet
Maar hoe kun je daar intiem mee worden als 2838743298732 je al voor zijn geweest. Is toch net als de mac in lopen en de frietjes eten die iemand daar heeft laten staan of voor de helft al heeft gegeten.

04-11-2014, 11:23

Citaat door skymocro:
dit dus. van tijd tot tijd krijg je toch echt trek in zo'n geile domme slet met een dikke hoereet
Ja tuurlijk.
Bedoel come on, wie is er bang voor de bestraffing van ZINA. Waar je eigenlijk voor gestenigd moet worden als we de Sharia hier hadden.
Je bent getrouwd, gedraag je. En heb Godvrees. Wil je flikflooien, trouw niet.

04-11-2014, 11:29

Citaat door ENVY_ME:
En dan lekker vreemd gaan met zo'n FB-showende-rondingen-benadrukkende chick.
Want stiekem willen jullie ze graag maar niet als vrouw. Maar dan wel lekker mee vreemd gaan, en die lelijke vrouw die je thuis hebt geen aandacht geven terwijl je zelf voor haar koos.


Smerig.
Dit dus, een plain jane kiezen omdat ze uit onzekerheid handelen, maar stiekem fantaseren over de type vrouw waar ze daadwerkelijk op vallen. Ik vroeg me altijd al af waarom mannen dan kozen voor een hele simpele vrouw, terwijl ze altijd bloedmooie vriendinnen hebben gehad, maar topicstarter bewijst maar weer wat ik zelf had bedacht. Het is ook nooit goed. Alsof 'goeduitziende' vrouwen per definities sloeries zijn en gecharmeerd raken van elke man. Getrouwd = getrouwd, relatie = relatie. Rare gedachtegang van mannen

04-11-2014, 11:30

Citaat door mylifeisfml:
Dit dus, een plain jane kiezen omdat ze uit onzekerheid handelen, maar stiekem fantaseren over de type vrouw waar ze daadwerkelijk op vallen. Ik vroeg me altijd al af waarom mannen dan kozen voor een hele simpele vrouw, terwijl ze altijd bloedmooie vriendinnen hebben gehad, maar topicstarter bewijst maar weer wat ik zelf had bedacht. Het is ook nooit goed. Alsof 'goeduitziende' vrouwen per definities sloeries zijn en gecharmeerd raken van elke man. Getrouwd = getrouwd, relatie = relatie. Rare gedachtegang van mannen
Gaat om de mannen die op de vrouw geilen. De vrouw doet gaat daar niet op in oid maar het feit dat ze aanspreekbaar is of dat ze er nogal geil bij loopt, strakke broeken bvb.

04-11-2014, 11:37

Citaat door Pi3rce:
Gaat om de mannen die op de vrouw geilen. De vrouw doet gaat daar niet op in oid maar het feit dat ze aanspreekbaar is of dat ze er nogal geil bij loopt, strakke broeken bvb.
Mannen houden van mooie vrouwen, lijkt me vrij logisch. Schoonheid kan je niet omheen, dus of een vrouw nou een strakke broek aanheeft of een jeans met een lang tunieken eroverheen, ze blijft mooi. Er zijn dan alsnog mannen die een vrouw niet aandurven puur omdat ze een mooie verschijning is, het klinkt zelfs al bizar nu ik dit typ. Minder mooie vrouwen zijn gewoon dankbaarder waarschijnlijk.
1. Ze zijn al ontzettend blij dat hij haar wilt en zullen hun dankbaarheid graag willen tonen
2. Ze pikken veel meer
3. Het idee dat minder mannen naar haar zullen kijken, want ze is niet moeders mooiste

Alsnog zijn t belachelijke argumenten om jezelf tekort te doen

04-11-2014, 11:38
Is niet moeilijk.
Lijkt me heerlijk een vrouw te hebben voor mezelf alleen, halal.
De vrouwen buiten boeien me dan niet, je bent bezig met een doel. Samen alles doen, kinderen, die Islamitisch/goed gestudeerd hebben. Werken & samen werken voor Jannah.

Niets is moeilijk, alleen als je het jezelf moeilijk maakt. FB hebben en je foto erop, toegankelijk voor andere vrouwen dat maakt het moeilijk, maar ben je met jezelf bezig en bang voor Allah swt dan weet je wat je moet doen. En zijn al die verleidingen het niet waard.

04-11-2014, 11:41

Citaat door mylifeisfml:
Mannen houden van mooie vrouwen, lijkt me vrij logisch. Schoonheid kan je niet omheen, dus of een vrouw nou een strakke broek aanheeft of een jeans met een lang tunieken eroverheen, ze blijft mooi. Er zijn dan alsnog mannen die een vrouw niet aandurven puur omdat ze een mooie verschijning is, het klinkt zelfs al bizar nu ik dit typ. Minder mooie vrouwen zijn gewoon dankbaarder waarschijnlijk.
1. Ze zijn al ontzettend blij dat hij haar wilt en zullen hun dankbaarheid graag willen tonen
2. Ze pikken veel meer
3. Het idee dat minder mannen naar haar zullen kijken, want ze is niet moeders mooiste

Alsnog zijn t belachelijke argumenten om jezelf tekort te doen
Ik zou vroeger of later het gevang in raken omdat ik iedereen die naar mijn vrouw zou kijken zal bespringen, los van het feit of die persoon een fysiek overgewicht heeft of niet. Ik kan niet 2kijken hoe ze wordt uitgekleed door de ogen van een kankergezwel. Meesten kunnen daarmee leven, ik steek mijn pik nog liever in een broodtoaster vol met spiritus.

04-11-2014, 11:42

Citaat door Pi3rce:
Maar hoe kun je daar intiem mee worden als 2838743298732 je al voor zijn geweest. Is toch net als de mac in lopen en de frietjes eten die iemand daar heeft laten staan of voor de helft al heeft gegeten.
mannen gaan daar anders mee om dan vrouwen. je vraagt aan een bloedgeile domme teef die voor je staat echt niet of er anderen voor je zijn geweest. en na de daad trommelt de natuurlijke drang op om zo snel als mogelijk weg te komen.

04-11-2014, 11:43



Citaat door Mazi:
Is niet moeilijk.
Lijkt me heerlijk een vrouw te hebben voor mezelf alleen, halal.
De vrouwen buiten boeien me dan niet, je bent bezig met een doel. Samen alles doen, kinderen, die Islamitisch/goed gestudeerd hebben. Werken & samen werken voor Jannah.

Niets is moeilijk, alleen als je het jezelf moeilijk maakt. FB hebben en je foto erop, toegankelijk voor andere vrouwen dat maakt het moeilijk, maar ben je met jezelf bezig en bang voor Allah swt dan weet je wat je moet doen. En zijn al die verleidingen het niet waard.
en als je mooie vrouw op straat wordt aangesproken en ze van top tot teen wordt gescand. Sorry, maar dan moet toch elke mannelijke vezel in je lijf schreeuwen om een zieke vergelding naar die mannen toe. Ik vind moord een genade. Waar halen die tumoren het idee vandaan dat zij ontvankelijk zijn om haar na te staren laat staan aan te spreken.

04-11-2014, 11:43

Citaat door Pi3rce:
Ik zou vroeger of later het gevang in raken omdat ik iedereen die naar mijn vrouw zou kijken zal bespringen, los van het feit of die persoon een fysiek overgewicht heeft of niet. Ik kan niet 2kijken hoe ze wordt uitgekleed door de ogen van een kankergezwel. Meesten kunnen daarmee leven, ik steek mijn pik nog liever in een broodtoaster vol met spiritus.
Bedankt voor je eerlijkheid, verklaart waarschijnlijk wrm ik nog single ben

04-11-2014, 11:44

Citaat door skymocro:
mannen gaan daar anders mee om dan vrouwen. je vraagt aan een bloedgeile domme teef die voor je staat echt niet of er anderen voor je zijn geweest. en na de daad trommelt de natuurlijke drang op om zo snel als mogelijk weg te komen.
Ik ben zelf ook een man en ik vind het maar smerig. Een beetje zelfrespect opbrengen is toch niet moeilijk. Dat, en ze zal wel vol met ziektes zitten.

Pagina's : [1] 2