Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie kan er mij helpen aan een huisje

Pagina's : [1] 2

OpzoekNaarJou
17-03-2005, 19:46

Ik ben opzoek naar een huisje voor te huren omgeving Antwerpen. Heb jij iets te huur of weet jij iets te huur staan stuur me dan een berichtje. Prijs: max.400 euro. mag twee of één slaapkamer zijn. wie kan er mij helpen het is dringend :traan1: :traan1: Graag alleen serieuze reacties. Alvast bedankt.

OpzoekNaarJou
17-03-2005, 23:41
:traan1: :traan1: :traan1: :( :( :( :( :(

Lella_Roosje
18-03-2005, 15:24
Heb je al op het Internet rondgekeken?

OpzoekNaarJou
18-03-2005, 15:50
Heb je al op het Internet rondgekeken? Ja, maar is echt moeilijk om iets te vinden en als je iets hebt gevonden dan krijgt een ander het :traan1: :traan1:

Lella_Roosje
18-03-2005, 16:01

Ja, maar is echt moeilijk om iets te vinden en als je iets hebt gevonden dan krijgt een ander het :traan1: :traan1: Da`s jammer.. :( Heb je geen bekenden of familie in Antwerpen? Schrijf je anders in, bij de gemeente in Antwerpen of is dat geen optie?

OpzoekNaarJou
18-03-2005, 17:33
het duurt echt 2 jaar voor dat je dan in aanmerking komt. En ik heb een huisje of appartementje voor juni nodig :( :( :( :( :(

Lella_Roosje
18-03-2005, 20:28
Probeer dit anders op de Belgische websites.. Ik zal zodalijk een paar links hier neerzetten van Belgische (woon)sites waar je een oproep kan plaatsen. Succes nog met `t zoeken.. Of beter gezegd; met het vinden.. ;)

OpzoekNaarJou
18-03-2005, 20:33
Dank je wel, je bent een schatje :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:

Lella_Roosje
18-03-2005, 20:44
Kijk eens anders even op deze link; http://belgie-wonen.pagina.nl/ Je ziet links van de pagina websites van woonwinkels/makelaars in Antwerpen/Mechelen. Ik heb tot nu toe nog niks gevonden over huurhuizen in Belgie, maar ik ben deze pagina nog door aan `t spitten.. ;)

Lella_Roosje
18-03-2005, 20:52
Hier een paar links; http://www.immonet.be/col/immo/lijst/pag/i_lijst.jsp?p_irubr=IWNG&p_itkth=ITH&p_iprijs_van=&p_iprijs_tot=&p_actieve_pag=1&p_iptcd=2060&p_iptcd_toon=Antwerpen&p_sort=IGEME&p_sort_dir=A&p_itopp_van=&p_itopp_tot=&p_itope=&p_igele=&p_iggas=&p_igrio=&p_igwat=&p_icopp_van=&p_icopp_tot=&p_inwbw=&p_icove=&p_icapp=&p_ictui=&p_icgvl=&p_icpar=&p_iczol=&p_ickel=&p_icwon=&p_ibwop_van=&p_ibwop_tot=&p_islpk_van=&p_islpk_tot=&p_iamin=&p_iameu=&p_iaoha=&p_iadou=&p_iaikn=&p_iaokn=&p_iaber=&p_iakel=&p_iater=&p_iabal=&p_ialif=&p_iwdou=&p_iwikn=&p_iwsau=&p_iwzwe=&p_iwber=&p_iwkel=&p_iwter=&p_iwbur=&p_iwoha=&p_iwtui=&p_iwcar=&p_iwokn=&p_iwzol=&p_iatyp=&p_ictyp=&p_igtyp=&p_iwtyp=&p_ibebo=&pi_straal=5&pi_nieuw=N&p_taal=nl (In een straal van 5 km van Antwerpen) http://www.immonet.be/col/immo/lijst/pag/i_lijst.jsp?p_irubr=IWNG&p_itkth=ITH&p_iprijs_van=&p_iprijs_tot=&p_actieve_pag=1&p_iptcd=2950&p_iptcd_toon=Kapellen%20(antwerpen.)&p_sort=IGEME&p_sort_dir=A&p_itopp_van=&p_itopp_tot=&p_itope=&p_igele=&p_iggas=&p_igrio=&p_igwat=&p_icopp_van=&p_icopp_tot=&p_inwbw=&p_icove=&p_icapp=&p_ictui=&p_icgvl=&p_icpar=&p_iczol=&p_ickel=&p_icwon=&p_ibwop_van=&p_ibwop_tot=&p_islpk_van=&p_islpk_tot=&p_iamin=&p_iameu=&p_iaoha=&p_iadou=&p_iaikn=&p_iaokn=&p_iaber=&p_iakel=&p_iater=&p_iabal=&p_ialif=&p_iwdou=&p_iwikn=&p_iwsau=&p_iwzwe=&p_iwber=&p_iwkel=&p_iwter=&p_iwbur=&p_iwoha=&p_iwtui=&p_iwcar=&p_iwokn=&p_iwzol=&p_iatyp=&p_ictyp=&p_igtyp=&p_iwtyp=&p_ibebo=&pi_straal=10&pi_nieuw=N&p_taal=nl (In een straal van 10 km van Antwerpen) http://www.immonet.be/col/immo/lijst/pag/i_lijst.jsp?p_irubr=IWNG&p_itkth=ITH&p_iprijs_van=&p_iprijs_tot=&p_actieve_pag=1&p_iptcd=2950&p_iptcd_toon=Kapellen%20(antwerpen.)&p_sort=IGEME&p_sort_dir=A&p_itopp_van=&p_itopp_tot=&p_itope=&p_igele=&p_iggas=&p_igrio=&p_igwat=&p_icopp_van=&p_icopp_tot=&p_inwbw=&p_icove=&p_icapp=&p_ictui=&p_icgvl=&p_icpar=&p_iczol=&p_ickel=&p_icwon=&p_ibwop_van=&p_ibwop_tot=&p_islpk_van=&p_islpk_tot=&p_iamin=&p_iameu=&p_iaoha=&p_iadou=&p_iaikn=&p_iaokn=&p_iaber=&p_iakel=&p_iater=&p_iabal=&p_ialif=&p_iwdou=&p_iwikn=&p_iwsau=&p_iwzwe=&p_iwber=&p_iwkel=&p_iwter=&p_iwbur=&p_iwoha=&p_iwtui=&p_iwcar=&p_iwokn=&p_iwzol=&p_iatyp=&p_ictyp=&p_igtyp=&p_iwtyp=&p_ibebo=&pi_straal=15&pi_nieuw=N&p_taal=nl (In een straal van 15 km van Antwerpen) Meer volgt nog incha Allah..

OpzoekNaarJou
19-03-2005, 01:07
He Lella Roosje, Bedankt voor de site er zijn gezellige appartementjes bij. Ik ga zeker en vast er voor bellen. Soukran

OpzoekNaarJou
19-03-2005, 01:08
He Lella Roosje, Bedankt voor de site er zijn gezellige appartementjes bij. Ik ga zeker en vast er voor bellen. Soukran :kus: :kus: :kus:

Lella_Roosje
19-03-2005, 11:47

He Lella Roosje, Bedankt voor de site er zijn gezellige appartementjes bij. Ik ga zeker en vast er voor bellen. Soukran :kus: :kus: :kus: Asje.. ;) Maar ik heb niet echt op de prijs gelet, sorry daarvoor.. :o Als er desondanks nog niks bijzit, laat `t me maar weten.. Dan moet ik me connecties inschakelen in Belgique.. :p

Lella_Roosje
19-03-2005, 11:50
Hier nog een huurhuis tot de 400 Euro; http://www.immonet.be/col/immo/detail/pag/i_detail.jsp?p_zoekid=1098271&p_taal=nl Maar da`s als je echt dringend een huisje nodig hebt.. ;) Mag ik vragen waarom je zo dringend een huisje nodig hebt in A`werpen?

OpzoekNaarJou
19-03-2005, 15:22
Ik ga trouwen binnenkort en heb toch een huisje nodig om in te wonen :D :D :D

Pagina's : [1] 2