Bekijk volle/desktop versie : Helse bevallingen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

03-11-2014, 10:18
Dames mijn bevallingen waren alsof ik op het punt stond te staan dood te gaan van de pijn .Kreeg zelfs medicatie infuus toegediend maar voelde niet echt verschil dat de pijn verminderd was.En toen het hoofdje kwam weyooooooo stond ik letterlijk in vuur en vlam.Als ik om me heen kijk heeft iedereen het over soepele makkelijke bevallingen ben ik nou de enigste of zijn er meer vrouwen met helse pijnen???

03-11-2014, 10:19


Iedereen ervaart het anders. Is dit je eerst kindje?

03-11-2014, 10:19
Hoort erbij.

03-11-2014, 10:20
Iedereen ervaart het anders. Heb er drie gehad en op dat moment vond ik ze zwaar, pijnlijk en zeer heftig, maar achteraf was het best snel gegaan. Moet zeggen dat een ingeleide bevalling zwaarder is dan een bevalling die natuurlijk gaat.

03-11-2014, 10:20


Er bestaan genoeg mensen die een zware bevalling hebben gehad, mensen om je heen is maar een kleine groep!

03-11-2014, 10:23
Ik heb twee van die bevallingen doorstaan en iedereen zei tegen me maak je niet druk yo bij de tweede is het een stuk makkelijker. ....nottt! !!!!

03-11-2014, 10:24
Nou die van mij was ook geen pretje. Ik denk van velen niet hoor

03-11-2014, 10:26
Soepele bevallingen? Die ken ik niet.

Yep hier ook twee keer een bijna dood ervaring

03-11-2014, 10:28
Bij mijn tweede voelde ik letterlijk mijn bekken verschuiven. Wat een ervaring was dat joeng!!! Wajaa ik ga dat griezelige en pijnlijke gevoel nooit meer vergeten. De weeën ben ik snel vergeten, maar de bekken. Allah swt heeft ons perfect geschapen.

03-11-2014, 10:29


Toch zijn er mensen die een soepel bevalling hebben. Dat hij er zo uit floept.

03-11-2014, 10:29

Citaat door sterkevrouw:
Ik heb twee van die bevallingen doorstaan en iedereen zei tegen me maak je niet druk yo bij de tweede is het een stuk makkelijker. ....nottt! !!!!
Het stomste wat je kunt doen is luisteren naar andere mensen, ieder persoon met een gezond verstand weet dat je bevallingen niet met elkaar kunt vergelijken. Elke bevalling is anders, voor de een moeilijker en voor de ander makkelijker. Schijnbaar ben jij een persoon waar bevallen moeilijker bij gaat dat kan, zo heb je er wel meerdere. En zo heb je ook mensen die hooguit binnen no time een kind op de wereld zetten. En zo heb je ook mensen die alleen via keizersnee kunnen bevallen, of de ene keer normale bevalling en de andere keer keizersnee. Dus hoe je het wendt of keert een bevalling kun je niet voorspellen het gaat zoals het hoort te gaan

03-11-2014, 10:30
Geloof me ze bestaan ! Ik wil zo graag een derde maar het houdt me tegen was bijna aan de dood ontsnapt iedereen zegt tegen mij derde word je dood allhjefed !

03-11-2014, 10:31



Citaat door m0slimatje_1:


Toch zijn er mensen die een soepel bevalling hebben. Dat hij er zo uit floept.
Als je mag gaan persen dan gaat het makkelijker.

Het zijn die weeen vooraf.

03-11-2014, 10:38
@Asfoureh Ik heb zelf nog geen kinderen maar heb vele bevalling gezien. Het zit er zeer en zeer pijnlijk uit.

03-11-2014, 10:45
Op dat moment ja was vreselijk, ik zei ook nooit meeeeer, maar subhanAllah zodra je je kindje in je armen hebt ben je alles weer vergeten, heb 2 zoontjes
Maar waar ik wel last van heb gehad na de geboorte van de 2e waren de naweeën, Vreselijkkkk beleefde alles weer opnieuw het was de zelfde pijn als de weeën en dat voor een paar dagen, ze gingen niet weg, heeft iemand dit ook gehad?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6