Bekijk volle/desktop versie : luister: de imam bekeert een geest (djin)



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

03-05-2003, 17:55
Ghizlane heb je realplayer????

03-05-2003, 19:54



Citaat:
Origineel gepost door AbuUthmaan
In het Boek, "Kitab at-Tawhied"van Mohammed ibn 'Abdulwahhab (rahimahullah), wordt uitgelegd hoe toekomstvoorspelling in z'n werk gaat. Het komt erop neer, dat elk mens een "Qarin" (een satan die jouw hele leven vergezelt) heeft.

Tijdens Laylatoel Qadr krijgt Jibreel van Allah te horen wat er de rest van het jaar gaat gebeuren. De Engelen onder de Zevende Hemel krijgen dit te horen en zo ook de Engelen daaronder. Onder de laagste Hemel bevinden zich duivels (Djins) die mee luisteren. Ze vangen dan een gedeelte op van hetgeen gaat gebeuren dat jaar (of dag enz). Deze duivels worden verjaagd door vuurvlammen. Als ze het overleven, dan komen ze terug op aarde. De informatie die ze hebben gehoord zullen ze doorgeven aan de "Qarin" van degene die zogenaamd "toekomst voorspelt" Deze "Qarin" (ook een duivel) vertelt het weer door aan degene met wie hij een verbond (zo'n ongelovige "waarzegger"enz)heeft. Zo'n iemand moet eerst ongelovig worden, voordat zo'n Djin met hem/haar samenwerkt. Denk dus niet dat zo'n iemand nog Moslims is!

Het is overigens zo, dat zo'n "toekomstvoorspeller" meer leugens vertelt dan waarheid. Als hij iets vertelt wat waar is, dan richten de mensen hun aandacht alleen daarop en ze vergeten datgene, wat niet is uitgekomen (en dat is het overgrote deel!).

Het gebed van degene, die zo'n "waarzegger" bezoekt, zal 40 dagen niet geaccepteerd worden! Kijk dus uit.


[B]"Wij hebben de laagste hemel met sterren versierd.

Als bescherming tegen iedere opstandige Satan.

Zij kunnen van de Verheven bijeenkomst niets horen en zij worden van elke kant verdreven.

Als verworpenen en er is voor hen een voortdurende straf;

Maar hij (de duivel) die steelsgewijze opvangt, hem achtervolgt een heldere vlam." (al-Qor'aan 37:6-10)


Ik verwijs jullie naar Kitab at-Tawhied (het Boek van de Eenheid). Hierin staan al deze zaken (zoals tovenarij, waarzeggerij, Shirk enz.) uitgelegd. Dit boek wordt elke zondag onderwezen (in het Nederlands) in Tilburg na Dhor.


'Abdulwaahid [/B]
djazaka Allah geiran broeder voor de informatie, alleen het meeste wat daar staat wist ik al, ik bedoelde niet als een waarzegger het voorspelt, maar meer als je het direct van een djin hoort. die in een mens zit. en de uitspraak omslaat meer dan een jaar, dus een voorspelling voor een zo`n anderhalf jaar later.
en waar is dit boek verkijgbaar? is het ook in beverwijk?

maar in ieder geval heel erg bedankt voor de informatie, want als het zo staat wordt het nog helderder, soukran

03-05-2003, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door AbuUthmaan
Salaam u'alaikum oegtie,

Daar heb ik (zoals over de meeste zaken) geen kennis over. Er zal, insha allah wel een verklaring voor zijn.

Voor zover ik weet, is er alleen een Engelse versie van het boek verkrijgbaar (via http://www.salafibookstore.com/sbs/).

Moge Allah ons meer begrip schenken.


'Abdulwaahid
wa aleika asalaam wr wb, agie,

in ieder geval bedankt,

ameen,

04-05-2003, 00:23
Ik hoor niets man!!!!!!!!

Ik wil het ook horen............

Lijkt me best eng.

05-05-2003, 00:16


La Hawla Wa La Qoewata Illah Billeh!!

Wallahi Ik heb spijt dat ik heb geluisterd!...

07-05-2003, 01:03

Citaat:
Origineel gepost door Hindje
La Hawla Wa La Qoewata Illah Billeh!!

Wallahi Ik heb spijt dat ik heb geluisterd!...
hoezo ? vond je het eng?

05-09-2003, 11:56
Ik wil het ook horen

05-09-2003, 12:07

Citaat:
Origineel gepost door AdamX
hahaha gekke, het is niet eng. want die djin(een vrouw) praat via de stem van die bezeten vrouw, het valt wel mee, want ze is moslima hgeworden en echt fanatic geworden, je hoort haar de heel tijd la ilaha illa Allah roepen en doe3a voor dat bezeten meisje doen

maar als je het niet aankan, morgen weer inscha Allah

ik vidn zulke dingen juist leuk om te lezen en vooral om te luisteren, heb hier een boek ergesn in m'n boekenkast volmet zulke waargebeurde verhalen over dejins.
Dit soort dingen vind ik ook altijd leuk om te lezen , ik kan het helaas niet beluisteren op mijn werk echt balen!

HEb je nog meer info, want je vertellen je weet veel over ze hoe kom je aan die info?

05-09-2003, 12:15
Ik geloof het niet

05-09-2003, 12:22
Maar van welke site komt dit, waar staan die plaatjes?

05-09-2003, 12:27
http://www.oboody.com/news/midia/lesten/03.htm

waarom werkt het niet ben wel nieuwschierig alhoewel ik heb zelf met een djin gesproken een moslimse valt reuse mee hoor,het licht er maar net aan met wie je te maken hebt

08-09-2003, 00:34
Assalaam mo3aleikum wa rahmatuhallahi wa barakatuhoe

SubhanaAllah echt om kippevel te krijgen!!

Masha allah!!

Allahoe Akbar, LA ILAHA ILA ALLAH MOHAMEDAN RASOELOE ALLAH..

ittaqi allah!!!

salaam mo3aleikum wa rahmatuhallahi wa barakatuhoe

safa

08-09-2003, 13:07


Jullie hebben het dood leuk over djins maar ik ken iemand die bezeten is, ze is wel bezetten door goede djins ze moet schoon zijn ze laten haar het gebed doen anders worden ze boos, maar het is wel zo ze moet wel voor hun werken. Ze doen dus alleen maar goede dingen zoals als iemand shor bij je heeft gedaan en je gaat naar deze dame dan halen die djins die bij je weg.

10-09-2003, 14:45
IK HOOR NIETS

14-12-2003, 19:42
zoiets heb ik eerder gehoord en veeel erger in het live

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13