Bekijk volle/desktop versie : Waarom



Pagina's : [1] 2

17-03-2005, 17:11
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaarom Belt Hij Niet Denken Jullie? Ik Wacht En Wacht En Wacht En Wacht En Nu Wacht Ik Nog Steeds Wacht En Wacht Nu Nog!!!!
Waarom Denken Jullie?

17-03-2005, 17:12


hoi allemaal,

ik wacht op een telefoontje al uuh 5 dagen maar het belt gewoon niet ik wacht en wacht en nu nog steeds!!!!
waarom waarom help me

17-03-2005, 17:12
omda hij maybe een ander girl aan et bellen is.. ...


i don't know..

17-03-2005, 17:13

Citaat door seniorita:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaarom Belt Hij Niet Denken Jullie? Ik Wacht En Wacht En Wacht En Wacht En Nu Wacht Ik Nog Steeds Wacht En Wacht Nu Nog!!!!
Waarom Denken Jullie?
misschien geen beltegoed,

ps: ik heb abbonement ik kan je wel bellen

17-03-2005, 17:13


nee dat is het niet
hahahaahahahahha hij durft niet

17-03-2005, 17:13
wat zou jij zeggen als je een meisje voor het eerst zou bellen
wat zou je zeggen waarover zou je praten?

17-03-2005, 17:14

Citaat door seniorita:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaarom Belt Hij Niet Denken Jullie? Ik Wacht En Wacht En Wacht En Wacht En Nu Wacht Ik Nog Steeds Wacht En Wacht Nu Nog!!!!
Waarom Denken Jullie?
keek een x naar oprah whinfrey, je weet wel, ssst ben geen gay!
anyways, daar kwam ff een player aan het woord en die vertelde wanneer een man wel en wanneer een man niet (echt) geinteresseerd in je is..

als een man in je is geinteresseerd, maar ook echt, neemt ie meteen de phone op als je belt, belt ie je vaak of stuurt ie je berichtjes. hij is in ieder geval constant in je leven, daar zorgt ie wel voor..

9 vd 10x als je een tussendoortje/speeltje bent of helemaal niets, dan belt ie niet en al helemaal niet uit zichzelf en laat ie vrijwel niets van zich horen..
ik denk dat deze uitleg van die ervaren player wel klopt.. mannen zijn namelijk overal zo'n beetje hetzelfde..

sorry als dit pijn doet, niet mn bedoeling!

17-03-2005, 17:14

Citaat door seniorita:
wat zou jij zeggen als je een meisje voor het eerst zou bellen
wat zou je zeggen waarover zou je praten?
hoe lang kennen jullie elkaar, dan weet ik meer

17-03-2005, 17:17
Nou Nee Hoor Hij Is Al Jaren Gek Op Mij Wist Ik Veel En Nu Ja Gaat Hij Bellen En Zei Nicht Zij Hij Durft Niet En By The Way Hij Is Me Buur Jongen Hahahahaah
Intresse? Hallo Ik Ben Leuk Hoor Hahahaahhah

17-03-2005, 17:19
He Singeltje,
We Kennen Elkaar Al Uuh, !!! Sinds Ik Hier Woon Dus Vanaf Me Geboorte Maar Ik Wist Het Niet Snap Je?
En Nu Ik Weet Wacht Ik Hahaahahah

17-03-2005, 17:23

Citaat door seniorita:
He Singeltje,
We Kennen Elkaar Al Uuh, !!! Sinds Ik Hier Woon Dus Vanaf Me Geboorte Maar Ik Wist Het Niet Snap Je?
En Nu Ik Weet Wacht Ik Hahaahahah
als jullie elkaar al zo lang kennen, en blijkbaar ook goed elkaar kennen. dan geef het niet wie als eerste belt

maar stel je kent hem niet, dan moet je niet als eerste bellen. dan kom je zo lossig en jongensgek over bij een jongen.

dus bel hem maar op, meid.

ps: praat over dagelijkse dingen en leuke dingen.

17-03-2005, 17:27
Awilie Nee Dat Is Het Ook Niet Ik Ken Hem Alleen Van Hoi Hoi
Hoi En Uuh Hallo Etc Etc
Dus Ja Het Is Wel Moeilijk

17-03-2005, 17:29





haha laat ik nou toevallig ook een aflevering van oprah Whinfrey hebben gezien...EN daar kwam toen ter sprake dat een jongen een meisje juist vaak laat wachten...dag 1 dan vindt ie het vaak te snel...dag 2..ach ze moet niet denken dat ik hopeloos ben en dus een dagje wachten..dag 3.. word meestal ook overgeslagen omdan te kunnen zeggen dat ie het druk had met werken of school ..En pas dag 4 gaat er gebeld worden...

Al vond ik het zelf BLa ..toch denk ik dat er jongens zijn die vanwege hun trots niet meteen gaan bellen. Of om natuurlijk interessant over te komen..

Meid als ik jou was zou maar niet wachten.. Kom op lieverd waar is je eigenwaarde gebleven?... heeft ie je trouwens beloofd te bellen of hoop je dat ie je gaat bellen?

Succes...

17-03-2005, 17:31



EEn jongen die als eerste een meisje belt komt ook over als een player en een wilde jongen... Dus wie moet wie dan bellen?.....
Weetje wat laat je vader bellen zou ik zeggen!!!!

17-03-2005, 17:32
Hahahah Eigen Waarde Heb Ik Ja Maar Hahhahahahahahah
Hahahahahahahhahahahahahahahahahah Hahaahah Moest Het Effe Kwijt
Nou, Weet Jullie Wat Het Is Zijn Nicht Zou Die Nummer Geven En Volgens Mij Heeft Ze Dat Niet Gedaan
Dus Hallo Ik Ga Haar Niet Bellen Zo Despreddd Van Bel Me Dus
Als Het Aan Hem Lag Had Hij Allang Gebeld Hahaa

Pagina's : [1] 2