Bekijk volle/desktop versie : Hellup...........ik weet niet wie ik moet kiezen



17-03-2005, 15:47
Meiden, kunnen jullie me helpen? Ik ga inshallah deze zomer trouwen. Ik ben bij enkele negaffas wezen kijken. Boven aan mijn lijst staan Amina, uit Noord, Riqija uit Oost en Jamila uit Noord. Alledrie de dames, zijn lief. Amina, had leuke foto's maar niet van de nieuwste collectie, Riqija had twee leuke jurken en ze kan nog eens opmaken. Jamila heeft leuke jurken en sieraden.
Ik heb deze dames nog nooit meegemaakt, dus ik kan ook niet beoordelen hoe zij op de dag zelf werken. Of ze aandacht geven aan de bruid, haar goed opmaken en zo, dat ze geen ruzie trappen met de familie of dat ze helemaal niet komen opdagen.
Vooral Amina en Riqija kwamen heel oprecht op mij over. Maar ik zit nog steeds te twijfelen.
Zijn er een van jullie meiden, die deze dames kennen? Wat zijn jullie ervaringen? En wie raden jullie aan?

graag serieuze reacties.

Alvast bedankt,

chinwija

17-03-2005, 16:28


wil dan niemand een advies geven of een ervaring delen?

17-03-2005, 16:34

Citaat door chinwija:
Meiden, kunnen jullie me helpen? Ik ga inshallah deze zomer trouwen. Ik ben bij enkele neggafas wezen kijken. Boven aan mijn lijst staan Amina, uit Noord, Riqija uit Oost en Jamila uit Noord. Alledrie de dames, zijn lief. Amina, had leuke foto's maar niet van de nieuwste collectie, Riqija had twee leuke jurken en ze kan nog eens opmaken. Jamila heeft leuke jurken en sieraden.
Ik heb deze dames nog nooit meegemaakt, dus ik kan ook niet beoordelen hoe zij op de dag zelf werken. Of ze aandacht geven aan de bruid, haar goed opmaken en zo, dat ze geen ruzie trappen met de familie of dat ze helemaal niet komen opdagen.
Vooral Amina en Riqija kwamen heel oprecht op mij over. Maar ik zit nog steeds te twijfelen.
Zijn er een van jullie meiden, die deze dames kennen? Wat zijn jullie ervaringen? En wie raden jullie aan?

graag serieuze reacties.

Alvast bedankt,

chinwija
Mijn zus heeft rqija gehad op de verloving! Een leuke vrouw.. die haar afspraken nakwam en ook erg rustig was...als er foto´s enzo werden gemaakt dan hield ze zich op de achtergrond! Die andere twee ken ik helaas niet...Ik neem zelf voor mijn bruiloft insallah rbatia uit Vlissingen.. die heeft een leuke aanbieding!

17-03-2005, 16:37
Dank je wel Lady dounia. Dus Riqija is wel zo iemand die haar werk met liefde doet? Of in ieder geval d'r afspraken nakomt en zo. Dat is wel zo belangrijk voor mij. Want juist op die dag wil ik niet stressen, maar gewoon genieten. Ik moet iemand hebben op wie ik kan vertrouwen en goed werk levert.

17-03-2005, 16:47



Citaat door chinwija:
Dank je wel Lady dounia. Dus Riqija is wel zo iemand die haar werk met liefde doet? Of in ieder geval d'r afspraken nakomt en zo. Dat is wel zo belangrijk voor mij. Want juist op die dag wil ik niet stressen, maar gewoon genieten. Ik moet iemand hebben op wie ik kan vertrouwen en goed werk levert.
Hoi Chinwaj,

Zij kwam in ieder geval haar afspraken na! Ze was op tijd en ze was lekker rustig!! Ze zal geen problemen verooorzaken of iets in die geest.. haar zin doordrijven ook niet...Haar spullen vond ik minder maar ja het was ook wel 4 jaar geleden!!

17-03-2005, 16:49

Citaat door Verliefde Bruid:
Heb je rbatia wel eens meegemaakt en hoe is zij ?
Ik heb haar via een vrinedin die haar ook heeft genomen! Ik ben nara haar toe geweest en het waren erg lieve mensen...ze gaven je tijd om dingen uit te zoeken...rustig dingen te passen zonder verplichtingen .. en de prijs was erg redelijk!! Ik heb naast negaffa ook decoratie via Rbatia... supergoedkoop!!

18-03-2005, 11:30
Hey meiden,

Heeft iemand nog Amina (uit Amsterdam-Noord) en Jamila Badri meegemaakt?

18-03-2005, 11:59

Citaat door Lady_Dounia:
Ik heb haar via een vrinedin die haar ook heeft genomen! Ik ben nara haar toe geweest en het waren erg lieve mensen...ze gaven je tijd om dingen uit te zoeken...rustig dingen te passen zonder verplichtingen .. en de prijs was erg redelijk!! Ik heb naast neggafa ook decoratie via Rbatia... supergoedkoop!!
ik ook inshallah

Ze zijn superlief mashAllah!

18-03-2005, 17:17
ik heb goede verhalen over jamila gehoord dus lijkt mij wel okeej toch dames

18-03-2005, 18:03
Hoi Chinwija,
Mijn zus is vorig jaar april getrouwd en zij had negeffa Amina uit Noord.
Het is een hele lieve vrouw, ze komt ruim op tijd en komt haar afspraken ook goed na.
Had ook de nieuwste jurken en bruidsjurken en ook mooie make up etc.
Ik zou haar echt aanraden. meer familie van mij heeft haar als negeffa meegemaakt en ze waren allemaal heel positief over haar.Ik wens je succes met je besluit
boussa sofia

18-03-2005, 18:09
halllo
kan iemand mij ook de psijzen dooorgeven?

aub

kus nisa

18-03-2005, 18:34
Een vriendin van me is pas geleden ook getrouwd ... en die heeft me Jamila Badri zwaar afgeraden ...
Ik heb van verschillende kanten negativiteit gehoord over Jamila ..
Amina ken ik niet ..
Sara van Bab Marakech schijnt een toppertje te zijn !!