Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Beginnen van verhuur Marokkaanse jurken



01-11-2014, 21:49
Hellloooo dames,

Ik wil binnenkort beginnen met het verhuren van Marokkaanse jurken aan huis. Ik vroeg me af hoe dat in ze werk gaat.
Tips/ ervaringen/ adviezen zijn welkom!

Alvast bedankt!

01-11-2014, 22:45


Foto's maken van de jurken, plaatsen op facebook bijvoorbeeld, reclame maken hier en op fb, contactgegevens erbij.. als iemand interesse heeft dan sturen ze je een berichtje of bellen je, als meiden je foto liken of erop reageren op fb dan ziet ieder in hun vriendenlijst dat weer en zo kunnen meer mensen het zien.. Zorg wel dat je een plek hebt waar de meiden kunnen passen en de jurken kunnen zien, en borg vragen en eventueel kopie paspoort als het dure jurken zijn want zelfs bij winkels stelen ze de jurken door ze niet terug te brengen....

bedoel je zoiets?

15-11-2014, 21:32
Hoe serieus ben je hierover want ik zou hier dan samen met jou in willen investeren..

15-11-2014, 22:30

Citaat door 3ayyeekk:
Hoe serieus ben je hierover want ik zou hier dan samen met jou in willen investeren..
Ik heb je een pm gestuurd

15-11-2014, 22:31


Ja bedankt voor je reactie! @ zijndame

15-02-2016, 16:31
Ik wil ook investerennnn

16-02-2016, 07:49
Nou begin eerst maar met hele goede afspraak te makrn met de gayata overleg je prijs, kies stoffen die lang meegaan, zoek de trends, kom met iets apart Iets onderscheidend dan de rest bijv een extra service die je erbij verleent of iets

16-02-2016, 07:51
En maak ook gewoon een bedrijfsplan als je van plan bent om langdurig hiermee door te gaan.

16-02-2016, 21:05

Citaat door jenesaispas:
En maak ook gewoon een bedrijfsplan als je van plan bent om langdurig hiermee door te gaan.
Je ne sais pas

Ik heb thuis al veel jurken. Ik wil eerst klein beginnen daaaaan groot worden haha

16-02-2016, 22:57
@monarch
Ja heel veel zeggen dat en veel halen het eerste jaar niet eens... Een bedrijf starten is veel werk en je moet goed investeren. Maak daarom een ondernemingsplan en maak jezelf onderscheidend. Want die vrouwen die kleding verhuren zijn echt letterlijk allemaal hetzelfde. Stel jezelf vragen als wie is mijn doelgroep? Welke locatie? Welke producten bied Ik aan? Social media inzetten? Toekomst plannen etc. Die dingen moet je concreet op papier zetten niet alleen in je hoofd.

19-02-2016, 20:43
Ik heb sinds kort een winkel in Rotterdam waar ik mijn jurken verhuur. Mocht je vragen hebben dan help ik je graag.