Bekijk volle/desktop versie : Dode door brandstichting in woning



Pagina's : [1] 2

17-03-2005, 14:21
Door een uitslaande brand in een woning aan de Pierre Cuypershof (Geuzenveld) is donderdagochtend vroeg een nog onbekende man gedood. De brand, die om 02.15 uur uitbrak, is aangestoken.
Op de woning stond een teken gekalkt dat mogelijk verband houdt met de brandstichting. De politie wil niet zeggen om wat voor teken het gaat.
Aan de brand ging een explosie vooraf. De brandweer had het vuur snel onder controle. De woning brandde volledig uit. Pogingen om het slachtoffer te reanimeren mochten niet meer baten. De politie is een buurtonderzoek gestart.

Bron: http://www.at5.nl/index.asp?newsid=5892



Restant teken wijst op hakenkruis
<<< In de buurt wordt gespeculeerd over het teken dat is aangetroffen. Afgaande op de restanten heeft er een hakenkruis op de deur gestaan.
Volgens buurtbewoners is het slachtoffer een alleenstaande man van een jaar of zestig. Een buurvrouw zegt dat hij bekend stond om 'racistische praatjes'. "Hij mopperde vaak over het aantal buitenlanders in zijn wijk. "
Volgens een andere dame hield de man geregeld de speeltuintjes in de buurt schoon. De laatste tijd zou hij een groepje hangjongeren geregeld vermanend hebben toegesproken over de troep die zij achterlieten op de speelplaatsen.


Bron: http://www.at5.nl/

17-03-2005, 15:01



Citaat door luister:
Hierover is een al reeds een topic geopend!
Had het gezien, luister

Sorry voor deze overbodige topic

17-03-2005, 15:05
ps is dat je moeder die zo raar ligt te doen op dat bed?

17-03-2005, 15:25

Citaat door NakNok:
Restant teken wijst op hakenkruis
<<< In de buurt wordt gespeculeerd over het teken dat is aangetroffen. Afgaande op de restanten heeft er een hakenkruis op de deur gestaan.
Volgens buurtbewoners is het slachtoffer een alleenstaande man van een jaar of zestig. Een buurvrouw zegt dat hij bekend stond om 'racistische praatjes'. "Hij mopperde vaak over het aantal buitenlanders in zijn wijk. "
Volgens een andere dame hield de man geregeld de speeltuintjes in de buurt schoon. De laatste tijd zou hij een groepje hangjongeren geregeld vermanend hebben toegesproken over de troep die zij achterlieten op de speelplaatsen.

Bron: http://www.at5.nl/
Dit heeft alles in zich om (weer) volledig uit de hand te lopen !
(vergelijkbaar met de dood van tasjesdief Ali El Bejjatti)

17-03-2005, 16:34



Citaat door Smirnoff:
Dit heeft alles in zich om (weer) volledig uit de hand te lopen !
(vergelijkbaar met de dood van tasjesdief Ali El Bejjatti)
Alles wijst erop. De seinen staan op rood.

17-03-2005, 16:43

Citaat door luister:
Hierover is een al reeds een topic geopend!
Volgens mij 4

17-03-2005, 16:47

Citaat door NakNok:
Door een uitslaande brand in een woning aan de Pierre Cuypershof (Geuzenveld) is donderdagochtend vroeg een nog onbekende man gedood. De brand, die om 02.15 uur uitbrak, is aangestoken.
Op de woning stond een teken gekalkt dat mogelijk verband houdt met de brandstichting. De politie wil niet zeggen om wat voor teken het gaat.
Aan de brand ging een explosie vooraf. De brandweer had het vuur snel onder controle. De woning brandde volledig uit. Pogingen om het slachtoffer te reanimeren mochten niet meer baten. De politie is een buurtonderzoek gestart.

Bron: http://www.at5.nl/index.asp?newsid=5892



Restant teken wijst op hakenkruis
<<< In de buurt wordt gespeculeerd over het teken dat is aangetroffen. Afgaande op de restanten heeft er een hakenkruis op de deur gestaan.
Volgens buurtbewoners is het slachtoffer een alleenstaande man van een jaar of zestig. Een buurvrouw zegt dat hij bekend stond om 'racistische praatjes'. "Hij mopperde vaak over het aantal buitenlanders in zijn wijk. "
Volgens een andere dame hield de man geregeld de speeltuintjes in de buurt schoon. De laatste tijd zou hij een groepje hangjongeren geregeld vermanend hebben toegesproken over de troep die zij achterlieten op de speelplaatsen.


Bron: http://www.at5.nl/
Je gaat toch niet iemand vermoorden omdat hij zij dat je je rommel op moet ruimen Hoop dat ze snel gepakt worden.

17-03-2005, 17:20

Citaat door luister:
Nee, dat is jouw kankermoeder! Ik heb haar opgenomen met m'n camera, toen ze een avond bij mij doorbracht.

Je moeder stinkt, ze moet nodig een douche nemen. Kun je dat misschien doorgeven aan haar! Ik heb 't haar niet gezegd omdat ik haar niet wilden kwetsen. Daarom dacht ik, misschien kan je ze het beter van jou horen.

ps. Je begint al aardig op je eigen moeder te lijken, hoerekind!
Is dit dezelfde persoon die zegt om 04.00 uur op te staan om te bidden ?!

17-03-2005, 17:20

Citaat door luister:
Nee, dat is jouw kankermoeder! Ik heb haar opgenomen met m'n camera, toen ze een avond bij mij doorbracht.

Je moeder stinkt, ze moet nodig een douche nemen. Kun je dat misschien doorgeven aan haar! Ik heb 't haar niet gezegd omdat ik haar niet wilden kwetsen. Daarom dacht ik, misschien kan je ze het beter van jou horen.



ps. Je begint al aardig op je eigen moeder te lijken, hoerekind!
kankermoeder ,hoermoeder laat die vrouw in haar waarde aub. Als jullie willen schelden secheld dan elkaar uit.

17-03-2005, 17:20

Citaat door Smirnoff:
Is dit dezelfde persoon die zegt om 04.00 uur op te staan om te bidden ?!

17-03-2005, 17:21

Citaat door luister:
Nee, dat is jouw kankermoeder! Ik heb haar opgenomen met m'n camera, toen ze een avond bij mij doorbracht.

Je moeder stinkt, ze moet nodig een douche nemen. Kun je dat misschien doorgeven aan haar! Ik heb 't haar niet gezegd omdat ik haar niet wilden kwetsen. Daarom dacht ik, misschien kan je ze het beter van jou horen.



ps. Je begint al aardig op je eigen moeder te lijken, hoerekind!
Wat een godvergeten zieke geest heb jij ! Jij moet wel zwaar gefrustreerd zijn !

17-03-2005, 17:31

Citaat door luister:
Wat vind jij van haar reactie dan.

"ps is dat je moeder die zo raar ligt te doen op dat bed?"
"Nee, JIJ bent begonnen"

"Nee, JIJ bent begonnen"

enz. enz.

17-03-2005, 17:40



Citaat door luister:
Wat vind jij van haar reactie dan.

"ps is dat je moeder die zo raar ligt te doen op dat bed?"
het zelfde. ik vind dat je de moeder met respect moet behandellen.Zoals je je moeder behandelt(goed en met respect dus) moet je ook iemands anders moeder behandellen.



ps. dat hij\zij zo een reactie plaatste wil nie zeggen dat je een voorbeeld aan m moet nemen.
hou de eer aan je zelf ,luister

17-03-2005, 17:42

Citaat door NakNok:
ps is dat je moeder die zo raar ligt te doen op dat bed?
als vrouw(als je een vrouw bent tenminste) moet je toch wel beter weten

17-03-2005, 18:18

Citaat door luister:
Bemoei je niet mee, wil je!

Anders krijg je hiermee te maken!
Heb liever niet dat je privemail naar mij toe stuurt !!!!

Pagina's : [1] 2