Bekijk volle/desktop versie : Help ik wordt gestalkt door Marokkaans meisje !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

30-10-2014, 13:52
Ik word er helemaal ziek van, had relatie met een meisje en ze is psychisch gestoord , blijft mij stalken, contact zoeken terwijl ik haar duizend keer heb gezegd dat ik haar niet wil.
Het meisje heeft een wild verleden, sisha , cabarets alles, ik kan dat op zich nog wel vergeven maar ze loog ook continu over alles plus heeft van alles wat gedaan.

Ik wil van haar af, hoe kom ik van haar af ?
Zij is gek.

30-10-2014, 13:53


ze is verliefd op je

30-10-2014, 13:54
Je komt nooit meer van haar af.

30-10-2014, 13:54
misschien bof je wel en heeft ze misery gezien

30-10-2014, 14:03


Haat je leven.
Weet je hoe erg zulke gevallen zijn.

30-10-2014, 14:03
Aangifte doen,

30-10-2014, 14:05
Zeg dat je geen geld hebt, ben je gelijk van haar af!

30-10-2014, 14:07

Citaat door OnderDeKoffer_:
Zeg dat je geen geld hebt, ben je gelijk van haar af!
Of zeg dat je volgende de Sunnah wilt trouwen en dat je van haar verwacht dat ze zich volgens de richtlijnen van de Islaam gaat gedragen en kleden. En dat jij ook beter wilt gaan praktiseren.

Garantie dat ze jou dan dumpt!

30-10-2014, 14:11
Dat hoor ik nou vaker: "ze is verliefd op je"
Ze heeft hele foute dingen gedaan,ik heb geen liefde meer voor haar , ik hou niet van haar en dat moet ze accepteren.

Je kunt zo liefde niet proberen af te dwingen, als een man dit bij een vrouw doet belt ze ook de politie.
Het is gewoon gestoord en wil er vanaf, misschien moet ik een foto op facebook zetten zoenend met een andere vrouw ofzoiets ?

30-10-2014, 14:13

Citaat door Yehyavosje:
Dat hoor ik nou vaker: "ze is verliefd op je"
Ze heeft hele foute dingen gedaan,ik heb geen liefde meer voor haar , ik hou niet van haar en dat moet ze accepteren.

Je kunt zo liefde niet proberen af te dwingen, als een man dit bij een vrouw doet belt ze ook de politie.
Het is gewoon gestoord en wil er vanaf, misschien moet ik een foto op facebook zetten zoenend met een andere vrouw ofzoiets ?
wat heeft ze bij je geflikt?

ik ben ook eens zo ziekelijk verliefd geweest is echt niet leuk je voelt je echt hopeloos

30-10-2014, 14:14

30-10-2014, 14:14

Citaat door Wolkenridder:
Of zeg dat je volgende de Sunnah wilt trouwen en dat je van haar verwacht dat ze zich volgens de richtlijnen van de Islaam gaat gedragen en kleden. En dat jij ook beter wilt gaan praktiseren.

Garantie dat ze jou dan dumpt!
Nee dat doet ze niet , praktiseren gaat ze idd niet doen maar ze neemt dat niet serieus omdat ze denk ik inmiddels weet dat ik zo niet ben. Ze vind mij vrij en relaxed denk ik maar ik heb wel principes en dat is 1: niet liegen, wat ze wel deed continu over alles.
En toen we een keer ruzie hadden is ze in de douche geëindigd met een jongen in het huis van een vriendin van haar. Die vriendin is echt een sisha trol en genoot daar helemaal van.

ik haat haar gewoon en ze moet me met rust laten maar ze zoekt me de hele tijd op, heb dit nooit meegemaakt. De meeste vrouwen gaan gelijk weg als ze zien dat je ze niet meer niet leuk vind en dat zegt.

30-10-2014, 14:16


Hahahahahahahahahahaha dit vind ik echt grappig

30-10-2014, 14:20
steek haar in de fik sletje

30-10-2014, 14:33
Het liefst wel maar gaat niet de bak in voor zo een ....
Serieus ik haat haar echt, heb altijd gezegd dat eerlijkheid alles voor me is.
Heb haar kansen gegeven maar ze was totaal niet wat ik zocht.

nu moet ze me met rust laten maar hoe laat uk haar dat inzien

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8