Bekijk volle/desktop versie : Kwart van de nederlander doen aan anale sex



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

17-03-2005, 11:37

Citaat:
Meer schoolgaande jongeren doen aan seks

Uitgegeven: 17 maart 2005 07:32
Laatst gewijzigd: 17 maart 2005 08:04

AMSTERDAM - Meer schoolgaande jongeren van 12 tot en met 18 jaar doen aan seks dan tien jaar geleden. In 2005 heeft bijna eenderde van de scholieren in Nederland geslachtsgemeenschap gehad.


In 1995 was dat nog een kwart. Dat blijkt uit het onderzoek 'Seks onder je 25e', dat donderdag door [url="http://www.soa.nl/"]Soa Aids Nederland[/url] tijdens een conferentie in Amsterdam wordt gepresenteerd. Ruim 4900 jongeren tussen de 12 en 25 jaar deden hieraan mee. Het vorige onderzoek was tien jaar geleden en werd onder 12- tot 19-jarigen gehouden.

Leeftijd

Jongeren worden seksueel actiever, maar de leeftijd dat zij voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, is de afgelopen tien jaar gelijk gebleven. Voor de groep 12 tot en met 18-jarigen is de gemiddelde leeftijd nog steeds 15,1 jaar. Jongens beginnen iets eerder met vrijen dan meisjes, maar vanaf hun 17e halen de meisjes de jongens in qua ervaring.

Condoom en pil

Het gebruik van condoom en de pil is toegenomen bij 'de eerste keer'. Verder blijkt uit het onderzoek dat jongeren uit de lagere opleidingsniveaus (vmbo) meer seks hebben met partners, terwijl havo- en vwo-scholieren meer aan masturbatie doen. Ook hbo- en universiteitsstudenten masturberen vaker dan mbo-scholieren en buitenschoolse jongeren.

Tongzoenen

Tongzoenen is bij de jongeren gestegen in populariteit, van 64 naar 68 procent. Naarmate de jongeren ouder worden, kiezen ze ook vaker voor andere seksuele technieken zoals anale seks. Van de 21- tot 25-jarigen heeft 27 procent wel eens anale seks. Onder de 18- tot 21-jarigen is dat 16 procent. [/size]

[size=2][color=black]Soa Aids Nederland [/color][/size]

[size=2]Soa Aids Nederland noemt het alarmerend dat bij anale seks in veel gevallen geen condoom wordt gebruikt. Van de heterojongens laat 55 procent een condoom links liggen, terwijl 71 procent van de meisjes aangeeft bij anale seks nooit een condoom te gebruiken.

Van de meisjes heeft 2,6 procent het afgelopen jaar ervaring gehad met een ongeplande zwangerschap. Eenderde van hen onderging een abortus. Bovendien zegt ruim 16 procent van de meisjes ooit gedwongen te zijn tot seksuele handelingen. Eén op de twintig jongens zegt hiermee te zijn geconfronteerd.

Informatie

School is veruit de belangrijkste informatiebron voor jongeren. Daarnaast halen vooral jongens informatie over seks van internet (tweederde). Van de meisjes gaat eenderde wel eens achter de pc zitten om informatie in te winnen. Zowel de meisjes als de jongens willen meer informatie krijgen over de manier waarop je vrijen leuker en makkelijker kunt maken. Jongens willen op de tweede plaats meer weten over versieren, meisjes willen graag meer weten over zwangerschap en kinderen krijgen.



Nu met bronvermelding http://www.nu.nl/news/498129/10/Meer_schoolgaande_jongeren_doen_aan_seks.html

Maar goed, ik blijf het bizar vinden dat bij de jeugds kennelijk nog steeds niet doorgeddrongen is dat veiligvrijen een must is. Gezien de opmerking in het arkile over 2.6 van de meisjes ervaring heeft met ongeplande zwangerschappen lijkt de onveilige sex zich niet alleen toe te spitsen op de anale erevaringen van de jeugd

17-03-2005, 11:39


Waar is die andere topic

ps: Ieuw dat de jeugd zoiets al doet

17-03-2005, 11:43

Citaat door KohiNoor:
Waar is die andere topic

ps: Ieuw dat de jeugd zoiets al doet

Waarschijnlijk verwijderd omdat ik vergeten was om de bron te vermelden......

17-03-2005, 11:47
Spijt me voor jou maar ik had gereageerd. Gestoord wordt ik van die mods met hun linkobsessie. Zo wordt dit forum een puinhoop. Om 10 uur een topic om 5 over tien weer weg.

Laten die mods maar een cursus links geven, want zo eenvoudig is dat niet, dat linken en lang niet iedereen weet hoe dat moet.

Scottie.

17-03-2005, 12:06


Ik vind het dus ook flauwekul dat een goede discussie zomaar verwijderd word omdat de bron ontbreekt Laat ze dan tenminste een pm sturen dat er een bron bij moet. Gaaaaaap

17-03-2005, 12:09
Precies! Was nèt bezig met een posting, blijkt het hele onderwerp verdwenen te zijn! Al die moeite voor niks. Laten ze dan het topic sluiten, of een boodschap achterlaten onder het topic id. Dit vind ik onbeschaafd gedrag van de moderatoren.

17-03-2005, 12:20
SEX JUNKIES

17-03-2005, 12:22

Citaat door hamidu:
SEX JUNKIES
Jij houdt van an/aal begrijp ik?

17-03-2005, 12:25

Citaat door KohiNoor:
Jij houdt van an/aal begrijp ik?
Nee,ik ben een beschaafde en fatsoenlijke man.
Waar haal je de ONZIN vandaan?!

17-03-2005, 12:52

Citaat door hamidu:
Nee,ik ben een beschaafde en fatsoenlijke man.
Waar haal je de ONZIN vandaan?!

Het een sluit het ander niet uit

17-03-2005, 12:58
Hoe werkt anale sex eigenlijk?

Heb je dan een toefje poep op je leuter als je hem er uithaalt?

Of spuit de poep er langs alle kanten uit als je vrouw de dunne heeft?

Bijt dat niet aan je opperhuidje?

Krijgt je vrouw niet een enorme aandrang om een keutel eruit te persen nèt als jij op je hoogtepunt komt?

{wordt volgens mij niks; ik kan mijn lachen niet houden als ik anale sex moet doen}


17-03-2005, 12:59

Citaat door Scottie:
Spijt me voor jou maar ik had gereageerd. Gestoord wordt ik van die mods met hun linkobsessie. Zo wordt dit forum een puinhoop. Om 10 uur een topic om 5 over tien weer weg.

Laten die mods maar een cursus links geven, want zo eenvoudig is dat niet, dat linken en lang niet iedereen weet hoe dat moet.

Scottie.

17-03-2005, 13:04



Citaat door Tat twam asi:
Hoe werkt anale sex eigenlijk?

Heb je dan een toefje poep op je leuter als je hem er uithaalt?

Of spuit de poep er langs alle kanten uit als je vrouw de dunne heeft?

Bijt dat niet aan je opperhuidje?

Krijgt je vrouw niet een enorme aandrang om een keutel eruit te persen nèt als jij op je hoogtepunt komt?

{wordt volgens mij niks; ik kan mijn lachen niet houden als ik anale sex moet doen}

Kinderachtige reactie. Men kan een klysma toedienen bij zichzelf zodat dit poepprobleem achterwege blijft. Ik heb regelmatige anale sex met mijn partners, er is niets ongezonds of smerigs aan.

17-03-2005, 13:08

Citaat door Scottie:
Spijt me voor jou maar ik had gereageerd. Gestoord wordt ik van die mods met hun linkobsessie. Zo wordt dit forum een puinhoop. Om 10 uur een topic om 5 over tien weer weg.

Laten die mods maar een cursus links geven, want zo eenvoudig is dat niet, dat linken en lang niet iedereen weet hoe dat moet.

Scottie.
Ik leg dit dan ook graag uit. Geen enkel probleem.

17-03-2005, 13:12

Citaat door TheMasochist:
Kinderachtige reactie. Men kan een klysma toedienen bij zichzelf zodat dit poepprobleem achterwege blijft. Ik heb regelmatige anale sex met mijn partners, er is niets ongezonds of smerigs aan.
Ach ja, ik overdreef natuurlijk. Je hebt gelijk. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen of belachelijk te maken. Maar er een beetje om lachen mag toch wel?

En gezien je naam "The Masochist" weet ik niet zo zeker of er niets ongezonds of smerigs aan is. Het is absoluut ongezonder dan vaginale seks, zeker als voortdurend wordt gewisseld zonder condoom.
En "smerig" is iets subjectiefs. Dat hangt van de normen & waarden van de beschouwer af.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34