Bekijk volle/desktop versie : Trainer Taarabt: 'Adel is een schaamteloze leugenaar'



28-10-2014, 18:10
Het is nog maar de vraag of het ooit goed komt tussen Harry Redknapp en de Marokkaanse aanvaller Adel Taarabt.





De trainer en zijn pupil zijn verwikkeld in een heus mediagevecht en bestoken elkaar om de beurt met verwijten. Redknapp noemde Taarabt een voetballer die veel te zwaar was en de slechtste professional ooit. Ook beet hij hem toe dat zelfs de trainer meer zou kunnen rennen dan Taarabt deed tijdens een wedstrijd met het tweede. Taarabt antwoordde op alle modder die hij over zich heen kreeg.


In de media stelde hij dat Redknapp alleen maar in zijn kantoor zit te bellen en zich nauwelijks op het trainingsveld laat zien. Ook poseerde hij met zijn shirt omhoog getrokken om de pers te laten zien dat hij helemaal niet zwaar is. Redknapp noemt tijdens een persconferentie een schaamteloze leugenaar, die het desondanks kan redden bij Queens Park Rangers.


Vooral Taarab's opmerking dat Redknapp nauwelijks op het trainingsveld te zien is schoot bij hem in het verkeerde keelgat: 'Niets van wat hij zei is waar. Ik ben elke dag op het trainingsveld. Als mensen zeggen dat ik er niet de hele ochtend ben is dat een leugen'.

28-10-2014, 19:20


Redactie kunnen jullie a.u.b verdwijnen uit Sporthoekje.. dit is al goed gepraat door de twee en jullie komen altijd met verhaaltjes van het vorige eeuw.

28-10-2014, 20:06
Kan je de waarheid weer eens niet handelen? Dit heeft ie gister na de wedstrijd op persco gezegd, n t einde vlak voordat ie opstond en hij was nog steeds witheet. Hij heeft die dikzak gewoon gezegd dat ie niet meer speelt totdat ie zich als een vent gedraagt. Nog netjes van hem dat ie de deur nog op een kier laat staan.

28-10-2014, 20:10

Citaat door WorldFamous77:
Kan je de waarheid weer eens niet handelen? Dit heeft ie gister na de wedstrijd op persco gezegd, n t einde vlak voordat ie opstond en hij was nog steeds witheet. Hij heeft die dikzak gewoon gezegd dat ie niet meer speelt totdat ie zich als een vent gedraagt. Nog netjes van hem dat ie de deur nog op een kier laat staan.
Geef eens een link dat het gisteren was.



Redknapp: ''Taarabt heeft de afgelopen week hard getraind''
Het lijkt weer goed te komen tussen Queens Park Rangers coach Harry Redknapp en middenvelder Adel Taarabt. De coach van de Premier League formatie liet gisteravond na afloop van de competitiewedstrijd tegen Aston Villa (2-0 winst) tegenover Sky Sports weten dat Taarabt op de goede weg terug is.

Redknapp: ''Taarabt kan in de toekomst nog steeds een rol van betekenis spelen als hij weer wedstrijdfit is. Ik vraag mijn spelers alleen om hard te trainen en dankbaar te zijn dat ze een professioneel voetballer zijn.''

''God heeft hem talent gegeven en ik hoop niet dat hij dat verspild. Als hij wedstrijdfit is, dan is het een geweldig talent. Taarabt heeft de afgelopen week hard getraind en zal woensdagavond met de reserves in actie komen tegen de reserves van Swansea City.''

http://atlas-lions.nl/news.php?item=1609431

28-10-2014, 20:14



Citaat door priyant112:
Geef eens een link dat het gisteren was.



Redknapp: ''Taarabt heeft de afgelopen week hard getraind''
Het lijkt weer goed te komen tussen Queens Park Rangers coach Harry Redknapp en middenvelder Adel Taarabt. De coach van de Premier League formatie liet gisteravond na afloop van de competitiewedstrijd tegen Aston Villa (2-0 winst) tegenover Sky Sports weten dat Taarabt op de goede weg terug is.

Redknapp: ''Taarabt kan in de toekomst nog steeds een rol van betekenis spelen als hij weer wedstrijdfit is. Ik vraag mijn spelers alleen om hard te trainen en dankbaar te zijn dat ze een professioneel voetballer zijn.''

''God heeft hem talent gegeven en ik hoop niet dat hij dat verspild. Als hij wedstrijdfit is, dan is het een geweldig talent. Taarabt heeft de afgelopen week hard getraind en zal woensdagavond met de reserves in actie komen tegen de reserves van Swansea City.''

http://atlas-lions.nl/news.php?item=1609431
Hoe denk jij dat hij reageert als iemand over je zegt dat je nooit op het veld laat zien? Gebruik die krenten die in je kop zitten eens

28-10-2014, 20:16

Citaat door WorldFamous77:
Hoe denk jij dat hij reageert als iemand over je zegt dat je nooit op het veld laat zien? Gebruik die krenten die in je kop zitten eens
We hebben het over wat er gisteren is gezegd en niet vorige week.

28-10-2014, 20:17
[video=youtube;oLkmJoht2Z8]http://www.youtube.com/watch?v=oLkmJoht2Z8[/video]

Hier, ik ben ook nog eens zo dom (tegen beter weten in) je bewijs te leveren. En nu opdonderen, domheid is besmettelijk

28-10-2014, 20:20

Citaat door WorldFamous77:
[video=youtube;oLkmJoht2Z8]http://www.youtube.com/watch?v=oLkmJoht2Z8[/video]

Hier, ik ben ook nog eens zo dom (tegen beter weten in) je bewijs te leveren. En nu opdonderen, domheid is besmettelijk
En wat zei hij daar voor?

31-10-2014, 18:55

Citaat door BayernMoha:
Ze zijn weer vrienden, hij gaat misschien tegen Chelsea beginnen


Ben benieuwd hoe lang ie het nu weer volhoudt zonder 3ya9a.

01-11-2014, 15:40
Taarabt op de tribune. Krul met haar 'nieuws'