Bekijk volle/desktop versie : Vrouw verliest na abortus haar ledematen... is this by coincidence?



Pagina's : [1] 2

27-10-2014, 20:09

Citaat door Si_Lgdr:
Bron
Vrouw verliest ledematen na abortus


Bordeaux - Een vrouw die in het Franse Bordeaux een abortus onderging, klaagt het medische team van het ziekenhuis aan. Als gevolg van een bacterie die de Française opliep tijdens de ingreep, moesten maar liefst vier ledematen worden afgezet. De vrouw wacht inmiddels al drie jaar tevergeefs op een uitspraak van de rechter.


Priscilla Dray meldde zich in de zomer van 2011 bij het Bordeaux University Hospital voor een abortus. De operatie duurde een paar uur en de 36-jarige vrouw mocht weer naar huis, meldt L'Express.

Antibiotica

Slechts een dag na de operatie begon de ellende. Dray leed ongelofelijk veel pijn en hoge koorts. Ze meldde zich weer in het ziekenhuis. Een arts prikte bloed en stuurde de vrouw weer huiswaarts.

Drays toestand bleef echter verslechteren en twee dagen na de abortus bleek dat de vrouw bloedvergiftiging had opgelopen door een bacterie. Voorgeschreven antibiotica kwam te laat; haar ledematen waren al aangetast. Artsen zagen geen andere optie dan de voeten, rechteronderarm en linkerhand van de vrouw te amputeren.

De vrouw en haar echtgenoot klaagden het medische team direct aan voor het feit dat er niet tijdig antibiotica werd voorgeschreven, met alle heftige gevolgen van dien.

Het koppel wacht inmiddels al drie jaar op een uitspraak van de rechter en heeft daarom onlangs besloten met het verhaal naar buiten te treden. Het ziekenhuis weigert vooralsnog alle commentaar.



-----------------------------------------





Is dit toeval? Ik vraag mij echt af hoe zij haar ongeboren kind heeft laten verwijderen, of het ongeborenkind zijn ledematen ook stuk voor stuk afgeknipt zijn zoals dit soms gebeurt... Allah istr...
.

27-10-2014, 20:30


Ga weg, worden de ledematen van het ongeboren kindje afgeknipt tijdens een abortus? la hawla wa la quwata illa billahi al'adiem.


Karma is a bitch.

27-10-2014, 20:36

Citaat door SecretReader:
Ga weg, worden de ledematen van het ongeboren kindje afgeknipt tijdens een abortus? la hawla wa la quwata illa billahi al'adiem.


Karma is a bitch.
Nee haha je leest niet goed.

27-10-2014, 20:46

Citaat door Hemdoulilah:
Nee haha je leest niet goed.
Explain please

27-10-2014, 20:49



Citaat door SecretReader:
Explain please
Na de abortus bleek mvr een bacterie te hebben opgelopen, doordat het te laat behandelt werd zijn ledematen van de vrouw verwijderd.

27-10-2014, 21:12

Citaat door Hemdoulilah:
Na de abortus bleek mvr een bacterie te hebben opgelopen, doordat het te laat behandelt werd zijn ledematen van de vrouw verwijderd.
Ja dat had ik ook al begrepen dankjewel voor je uitleg .

27-10-2014, 21:15

Citaat door SecretReader:
Ga weg, worden de ledematen van het ongeboren kindje afgeknipt tijdens een abortus? la hawla wa la quwata illa billahi al'adiem.


Karma is a bitch.
dit is wel de manier van abortus bij een bepaald aantal weken ja, het kindje wordt in delen eruit gehaald. Arme kindjes

27-10-2014, 21:20

Citaat door Tamimt:
dit is wel de manier van abortus bij een bepaald aantal weken ja, het kindje wordt in delen eruit gehaald. Arme kindjes
Dit bedoelde ik dus en vroeg me af of het waar is, jeetje heftig zeg voor de arme kindjes.

27-10-2014, 21:22

Citaat door SecretReader:
Dit bedoelde ik dus en vroeg me af of het waar is, jeetje heftig zeg voor de arme kindjes.
heb op youtube een abortus gezien van 20 weken. was zooo zielig dat arme kindje eerst ledematen daarna rompje. alsof dat kind geen pijn voelt ofzo echt vreselijk.

27-10-2014, 21:23
Goed voor haar.
Zal dr leren. Weet ze ook hoe dat is/voelt. Moordenaar.

27-10-2014, 21:24

Citaat door Tamimt:
heb op youtube een abortus gezien van 20 weken. was zooo zielig dat arme kindje eerst ledematen daarna rompje. alsof dat kind geen pijn voelt ofzo echt vreselijk.

Indd. Er zit gewoon leven in het kindje. Dat het nog niet geboren is, betekent nog niet dat het niets voelt. Arm lief kindje. Engeltjes van het Paradijs worden/zijn het.

27-10-2014, 21:26

Citaat door Rukeya:
Indd. Er zit gewoon leven in het kindje. Dat het nog niet geboren is, betekent nog niet dat het niets voelt. Arm lief kindje. Engeltjes van het Paradijs worden/zijn het.
is dit niet iets christelijks?

27-10-2014, 21:28


Nee. Engeltjes niet letterlijk nemen, maar een kind heeft een ongeschreven blad. Kan niks fout hebben gedaan. Laat staan een ongeboren baby. Ze zijn sowieso de bewoners van het Paradijs.

27-10-2014, 21:29

Citaat door Rukeya:
Nee. Engeltjes niet letterlijk nemen, maar een kind heeft een ongeschreven blad. Kan niks fout hebben gedaan. Laat staan een ongeboren baby. Ze zijn sowieso de bewoners van het Paradijs.
Oh je bedoelt het zo

ja zeker maa sha Allah

Ik lees net dit:


Vraag:

Wat is de Eindbestemming van kinderen van de ongelovigen die op een jong leeftijd zijn overleden?

Antwoord:

Alle lof zij Allah.

De Profeet (vrede zei met hem) zei:"Wat betreft de lange man in de tuin, dat is Ibraahiem. En de pasgeborenen om hem heen zijn kinderen die op de natuurlijke aanleg zijn overleden."Toen vroegen sommige moslims: "O Boodschapper van Allah, ook de kinderen van de afgodendienaren?" Waarop de Boodschapper van Allah zei: "Ook de kinderen van de afgodendienaren."

(al-Boekhaarie)

Imam an-Nawawi (moge Allah hem begenadigen) zei, nadat hij de uitspraken van de geleerden aanhaalde: "En de derde uitspraak, en dat is ook de meest correcte, is de uitspraak die de Moehaqqiqoen hebben verkozen. Namelijk, dat zij behoren tot de bewoners van het Paradijs.

En één van de bewijzen die ze aanhalen is de overlevering waarin de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) Profeet Ibraahiem (vrede zij met hem) in een droom zag met andermans kinderen om zich heen. Zij zeiden: "O Boodschapper van Allah ook de kinderen van de afgodendienaren?" Waarop de Boodschapper van Allah zei: "Ook de kinderen van de afgodendienaren."

(al-Boekhaarie)

Ook zegt Allah, de Verhevene (interpretatie van de betekenis):

"En Wij bestraffen niet, voordat wij een Boodschapper hebben gestuurd."

(Soerat al-Israa': 15)

Team al-Yaqeen

27-10-2014, 21:52
Natuurlijk.

Pagina's : [1] 2