Bekijk volle/desktop versie : Wanneer losbandige meiden zeggen dat echte mannen niet bestaan



Pagina's : [1] 2

26-10-2014, 08:24
Bedoelen ze daarmee hun papa? Aangezien ze een mkowed opvoeding hebben genoten. Het kan niet anders.

26-10-2014, 08:25


Een echte man zou zijn dochters nooit zo mkowed laten worden. Toch?

26-10-2014, 08:28
Geen een man kan tippen aan mijn papa. Knap, intelligent, gevoelig en sterk en een goede moslim. En heel ruimdenkend.

26-10-2014, 08:30

Citaat door khadya26:
Geen een man kan tippen aan mijn papa. Knap, intelligent, gevoelig en sterk en een goede moslim. En heel ruimdenkend.
Ik snap jouw reactie niet. Wil je zeggen dat jij losbandig bent en toch een echte man als paps hebt?

26-10-2014, 08:33



Citaat door Celestial:
Ik snap jouw reactie niet. Wil je zeggen dat jij losbandig bent en toch een echte man als paps hebt?

Nee mijn pa haat losbandige vrouwen. Ik wil niet dat hij mij haat dus ergens kan ik je reactie wel begrijpen maar geld natuurlijk niet voor iedereen.

26-10-2014, 11:31

Citaat door khadya26:
Nee mijn pa haat losbandige vrouwen. Ik wil niet dat hij mij haat dus ergens kan ik je reactie wel begrijpen maar geld natuurlijk niet voor iedereen.
Oké, waarom maak je reclame dan. Is je pa vrijgezel?

26-10-2014, 11:40
Ja wat vinden zij echte mannen? IEmand die alleen ja knikt, die haar halfnaakt over straat laat gaan etc etc. Grappig hoorr. Hoor je ze praten met hun geblondeerde haar, kleding dat op springen staat:, marokkaanse mannen zijn moeilijk, vervelend, dit,dat, zus ,zo, blablabla.....Even later ja ik heb wel contact met iemand(MAROKKAAN).

26-10-2014, 11:43

Citaat door lala30:
Ja wat vinden zij echte mannen? IEmand die alleen ja knikt, die haar halfnaakt over straat laat gaan etc etc. Grappig hoorr. Hoor je ze praten met hun geblondeerde haar, kleding dat op springen staat:, marokkaanse mannen zijn moeilijk, vervelend, dit,dat, zus ,zo, blablabla.....Even later ja ik heb wel contact met iemand(MAROKKAAN).
Ik ben dan altijd benieuwd naar de ouders. Hoe fucked up moet je zijn om je dochter zo erbij te laten lopen.

26-10-2014, 11:51
Ja vraag ik mij ook af. Lopen ze zo naast hun bedekte mama. Ze denken volgens mij vaak van ach laten we haar maar dragen wat ze wilt dan loopt ze iig niet weg ofzo.

26-10-2014, 11:52

Citaat door Celestial:
Bedoelen ze daarmee hun papa? Aangezien ze een mkowed opvoeding hebben genoten. Het kan niet anders.
oooeeewww, You're mama is soooo

26-10-2014, 11:53
Ja, man. Want jullie zijn zo perfect.

26-10-2014, 11:56

Citaat door Pianiste:
Ja, man. Want jullie zijn zo perfect.
nene, zij zijn "mannen"

26-10-2014, 12:03



Citaat door Fatima-antwerpe:
nene, zij zijn "mannen"
Ik vind die dames erger hier, die zichzelf profileren als "de perfecte, vrome vrouw" .

26-10-2014, 12:28

Citaat door Pianiste:
Ik vind die dames erger hier, die zichzelf profileren als "de perfecte, vrome vrouw" .
ja die berekende meisjes met zoveel gezichten.

26-10-2014, 13:20

Citaat door kickboxer06:
Ik haat topic over Marokkaanse meiden. Zoveel aandacht verdienen ze niet eens om steeds maar weer dezelfde dingen aan te kaarten. Er is genoeg keus. Vind je ze slecht trouw je met wat anders. Probleem opgelost.
ooeeh stoeer

Pagina's : [1] 2