Bekijk volle/desktop versie : Oordeel nu zelf is jemal islamitisch goed bezig?



Pagina's : [1] 2 3

17-02-2003, 20:11
Salaam,

De persoon Jemal vond het erg dat er een samenvatting van zijn uitspraken werden op gesommeerd. De waarheid kon hij niet meer aan.
Ik heb er vrede mee, als hij het erg vind. Ik ga iemand niet verketteren maar de islam mag niet in discrediet gebracht worden. Er moet met respect omgegaan worden met de woorden van Allah swt en Muhammed SAWS.

Wa salaam,

17-02-2003, 20:26


enkel allah swt kan over hem oordelen en moest hij slecht bezig zijn dan zou allah hem wel straffen het is niet onze taak ....

17-02-2003, 20:38
Salaam zuster,

Daar heb je deels gelijk in, maar ten haw 3ala al monkar....

Het is aan allah swt om te oordelen en om straffen...maar het is ook een plicht voor elke muslim om je ummah te beschermen tegen het kwade. Dit geval is het iemand die discussie wil invoeren bij moslims of hijaab fard is, dat ahadith sahih meestal uit inovatie en bid3a bestaat, dat de koran met deze tijd moet rekening houden.

ZUSTER ALS JIJ WIST WAT ZIJN WOORDEN VOOR WERKELIJKE WAARDE HEBBEN! DAN ZOU JIJ DIEP PIJN IN JE HART HEBBEN DAT EEN MUSLIM BROEDER DIT SOORT UITSPRAKEN MAAKT OVER ONZE DIEN ISLAMI, OVER ONZE ISLAMITISCHE WETTEN. SORRY IK HEB PIJN, IK WIL NIET OP MIJN GEWETEN HEBBEN DAT ANDERE MUSLIMS DE KOFR IN GAAN OMDAT HIJ HET VRIJDENKEN VAN MUSLIMS WIL STIMULEREN IN DIT FORUM..ER ZIJN VELEN BROEDERS EN ZUSTERS BEELDEN GAAN AANBIDDEN EN IN DWALING ZIJN GEBRACHT, DE BOEDAH GODSDIENST GAAN VOLGEN, DOORDAT HUN IMANE ZWAK IS, HUN KENNIS ZWAK IS OVER DIEN ISLAM. OVER MIJN LIJK DAT IK DEZE PERSOON DE ISLAM ZO LAAT VERKETTEREN EN INVLOED WIL HEBBEN OP MOSLIMS DOOR DISSCUSSIES TE STIMULEREN DIE ALLEEN SAIJTAAN TEN GUNSTE ZIJN.



WA SALAAM

17-02-2003, 22:18
Salaam zuster,

Islam is niet zomaar iets om met een bepaalde subjectiviteit mee om te gaan! het zijn de woorden van ALLAH swt en de woorden van Muhammed SAWS. Die hoor je met alle zorgvuldigheid te behandelen.

Er zijn geleerde die bang zijn om een fout te maken met een fatwa, wij gaan met de woorden van Allah swt en muhammed SAWS om alsof het verhalen zijn van klein duimpje. Onze dien verdiend respect, wat nu gebeurd is je laat eigen interpetatie maar op los.

Wa salaam,
ghoek fie dien.

17-02-2003, 22:40


waar gaan die discussies toch over






groetjes soesa

17-02-2003, 22:42
Ik vind het wel jammer dat je een topic er over moeten openen.

Is dit een poging om mij in het openbaar de vernederen?

17-02-2003, 22:44
haha ja daar doe ik het voor

17-02-2003, 22:45
maar eve serieus waar gaat dit over, mischien heb ik het nie begrepen maar ik weet begod nie waar het over gaat.

17-02-2003, 22:46
LA ILAHA ILA ALLAH!!!

Dit is de tigste topic die miljoen keer nergens op slaat? 3abl ghafur, heb je wel een leven dat je je heel zielig hiermee bezig gaat houden? Sobhanallah ik schrik gewoon hiervan. 10 keer niks voor jou. Laat iedereen met rust en wat Jamal betreft, moge allah S.W.T. hem leiden.

La hawla wala qawata ila bilah. Wat een teleurstelling gewoon. Geen woorden voor.

Allahyahdiena (AMIEN)

Doe doea voor iedereen en ga niemand vernederen. Een beter milieu begint bij jezelf

Wasalaam

p.s. Heb je wel in de gaten hoe gevaarlijk je bezig bent? Iemand OPENBAAR zwart maken terwijl je zelf een zwakke dienaar bent (misschien dat je daarom zoiets doet, anders wist je wel beter, moge allah je leiden, wij allen)

ik kan 1,2,3 geen hadith erbij pakken dat hierop slaat amar die zal ik plaatsen als je dat wil. khair insha-allah.

17-02-2003, 22:46
Beste jemal,

ik haal het weg aangezien jij het erg vind, maar voor mij is het sirat el moestaqien laten zien!

17-02-2003, 22:50
hallo vraag je ej eigen nog af of die vent fout bezig is??????

is een soena moeakedda debiel dus het si niet zomaar een voorschrift

soesa

17-02-2003, 22:52
Als je iets verwijderd broeder moet je een hele discussie verwijderen (hele topic). Het is nog steeds fitna en ik krijg de neiging in de titel van de topic de naam te wijzigen/veranderen maar daar ga ik niet over. Allah s.w.t. oordeeld en ik ben Zijn zwakke dienares.

wasalaam

17-02-2003, 22:52


Soraya18 ,
Jammer dat 3abd_ul_Ghafur, die 10 jaar ouder is dan jou, niet even veel wijsheid beschikt als jou. Ik heb meer respect voor jou dan iemand die topics opent om mij zwart te maken. Als je mijn reacties lees kan je zien dat ik niemand beledig of probeer te beledingen.

17-02-2003, 22:54
ok hoe lang duurt het hier voordat je een antwoord krijgt het heet toch nie voor niks discussie.
kijken jullie mensen nooit naar het lagerhuis ofzo

17-02-2003, 22:59
wa doen jullie allemaal raar en scheinheilig, praat normaal

Pagina's : [1] 2 3