Bekijk volle/desktop versie : rood



Pagina's : [1] 2

25-10-2014, 00:13
wie staat er maandelijks rood , omdat je gewoon maandelijks niet rond komt?

25-10-2014, 00:20



Citaat door XtraLarge!:
Ik.
heb je een gezin?

25-10-2014, 00:21

Citaat door horia20:
heb je een gezin?
Ik heb een kind.

25-10-2014, 00:23

Citaat door XtraLarge!:
Ik heb een kind.
ja dan snap ik dat je soms in de min moet staan hoe vervelend het ook is..

had van de week een feest en sprak wat meiden die zelfs met 2 salarissen nog rood stonden omdat de lasten te hoog worden en alles.is natuurlijk ook zo duur

25-10-2014, 00:25



Citaat door horia20:
ja dan snap ik dat je soms in de min moet staan hoe vervelend het ook is..

had van de week een feest en sprak wat meiden die zelfs met 2 salarissen nog rood stonden omdat de lasten te hoog worden en alles.is natuurlijk ook zo duur
Tsja het is niet anders. Ik heb ook geen vast inkomen, maar een 0uren contract. Soms werk je dan minder in den maand en heb je minder te besteden. Dan moet je wel in de min staan.

25-10-2014, 00:41
Genoeg die 2 salarissen hebben en in rood staan. Wel hebben ze jonge kinderen. Het is voor ze soms net net rondkomen en soms net niet.

Het is ook echt niet te doen. Ken een vrouw die alleen is en maandelijks meskiena soms wel 400 tot 500 te kort komt. Ewa wat wil je gaan doen? Bezuinigen doet ze al. Maar alsnog krijg je soms verhoogde nota se3hma te veel verbruikt. Dan is het kosten duurder geworden.

Maar Alhamdoelilah

25-10-2014, 00:45

Citaat door Hmidouchh_:
Genoeg die 2 salarissen hebben en in rood staan. Wel hebben ze jonge kinderen. Het is voor ze soms net net rondkomen en soms net niet.

Het is ook echt niet te doen. Ken een vrouw die alleen is en maandelijks meskiena soms wel 400 tot 500 te kort komt. Ewa wat wil je gaan doen? Bezuinigen doet ze al. Maar alsnog krijg je soms verhoogde nota se3hma te veel verbruikt. Dan is het kosten duurder geworden.

Maar Alhamdoelilah
ja je hoort het steeds vaker vind het best erg en al helemaal
als je beide kapot werkt en niet rond komt

25-10-2014, 00:49

Citaat door horia20:
ja je hoort het steeds vaker vind het best erg en al helemaal
als je beide kapot werkt en niet rond komt
Ewa voor mij is het niets meer dan dat het zo is. Als ik sommige hoor dat ze ondanks dat ze in de min zitten wel vakanties kunnen veroorloven vraag ik me af of het erg is.

Want mensen die daadwerkelijk kapot werken om eindjes aan elkaar te knopen zien vakanties als rust of als vijand( meer uitgeven)

Vind het sowieso wel erg hoor. Maar ja dit is het land waar ze sociaal zijn se3hma je hebt rechten op zoveel ook als je laag modaal hebt maar ondertussen wordt je beroofd van je eigen porto.

Wa all i can say Alhamdoelilah. Want het had ook anders kunnen zijn.

25-10-2014, 01:00
Hoe kan je elke maand rood staan dan? Misschien te dure spullen, boodschappen?

25-10-2014, 01:13
Nou nee dat gebeurt hier niet. Dan maar geen geld extra uitgeven. Boodschappen doe ik 100 euro per week 2 volwassene en 2 jonge kids en soms hou ik geld over en dat spaar ik weer op om leuke Dingen mee te doen of een etentje. Verder hebben we altijd spaargeld achter de hand en we steken veel geld in Marokko qua grond enz. Want dat kan niemand van ons afpakken.

Ik snap wel als het gebeurt maar ik denk altijd hoe dan? Ik ken veel mensen in m'n omgeving maar die hebben dure auto dure kleding elke kind kleden ze duur aan sorry! Met pri hm en zara kom je ook al heel ver om je kind aan te kleden. Dan rood staan voor zulke onzin ik bedoel die dure merken enz neem je niet mee naar je graf

25-10-2014, 01:17
Hoe dan? Wat is dat voor vraag?
Gewoon je hebt geen geld, maar moet wel een rekening betalen. Gewoon zo dus. Kifesch die hoe dan?

25-10-2014, 01:17

Citaat door Classymom:
Nou nee dat gebeurt hier niet. Dan maar geen geld extra uitgeven. Boodschappen doe ik 100 euro per week 2 volwassene en 2 jonge kids en soms hou ik geld over en dat spaar ik weer op om leuke Dingen mee te doen of een etentje. Verder hebben we altijd spaargeld achter de hand en we steken veel geld in Marokko qua grond enz. Want dat kan niemand van ons afpakken.

Ik snap wel als het gebeurt maar ik denk altijd hoe dan? Ik ken veel mensen in m'n omgeving maar die hebben dure auto dure kleding elke kind kleden ze duur aan sorry! Met pri hm en zara kom je ook al heel ver om je kind aan te kleden. Dan rood staan voor zulke onzin ik bedoel die dure merken enz neem je niet mee naar je graf
Gelijk heb je!!!

Ik moet je bekennen mensen die ik ken willen niet toegeven om zuinig te leven. Als het al die tijd is gelukt wrm nu ook niet. Anderen die zeggen ewa sta toch in rood en dit gaat lang duren voor ik eruit ben dus ticket boeken en zodra geld binnen komt mijn bestedingsgeld van maken kam geen kwaad. En anderen tjaah anderen allah y hsen 3awen. Wat ze ook doen ze kunnen er niks aan doen. Ze nemen soms zelfs 2 baantjes op zich om dat - in + te veranderen

25-10-2014, 01:18



Citaat door XtraLarge!:
Hoe dan? Wat is dat voor vraag?
Gewoon je hebt geen geld, maar moet wel een rekening betalen. Gewoon zo dus. Kifesch die hoe dan?
Ze doelt miss op mensen met 2 inkomens. Staat op 1e pagina.

25-10-2014, 01:25

Citaat door Hmidouchh_:
Ze doelt miss op mensen met 2 inkomens. Staat op 1e pagina.
Dat staat er niet bij, maar ik kan niet geloven dat je voor de lol in het rood gaat staan.

Terwijl ik dit typ heb ik ineens enorme zin in loempia's !

25-10-2014, 01:26

Citaat door XtraLarge!:
Dat staat er niet bij, maar ik kan niet geloven dat je voor de lol in het rood gaat staan.

Terwijl ik dit typ heb ik ineens enorme zin in loempia's !
Ja oke. Maar later heeft ze er wel over. Maar goed haha op dit uurtje nog loumpia bakken sa3datek

Pagina's : [1] 2