Bekijk volle/desktop versie : Vrouw steelt peperdure horloge door het in haar vagina te steken



24-10-2014, 22:41
In New York is een 25-jarige vrouw aangehouden, nadat ze de Rolex van haar date stal. Shacarye Tims verstopte het peperdure horloge in haar vagina.
Volgens de eigenaar van de Rolex vergezelde Tims hem naar zijn hotelkamer na een nachtje uit. De vrouw zou hem gevraagd hebben het horloge uit te doen, omdat het haar een schrammetje had bezorgd.
De man plaatste het horloge, met een waarde van zo’n 25.000 dollar (19.800 euro), op het nachtkastje. Tien minuten later was de Rolex verdwenen. “Terwijl ik op zoek ging naar mijn horloge, spurtte ze de kamer uit”, aldus het slachtoffer. “Ik liep haar achterna en kon haar in de lobby bijbenen. Toen ik haar bij de arm greep, sloeg ze me verschillende malen op het hoofd.”
De vrouw werd in de boeien geslaan en zit momenteel in de cel.

http://krantennieuws.mamanieuws.be/meest-recent/vrouw-steelt-peperdure-horloge-door-het-in-haar-vagina-te-steken.html

24-10-2014, 22:47


"De vrouw zou hem gevraagd hebben het horloge uit te doen, omdat het haar een schrammetje had bezorgd."

Heeft ze "daar"geen schrammetje opgelopen "