Bekijk volle/desktop versie : Man met bijl valt agenten aan in New York



Pagina's : [1] 2

24-10-2014, 12:51
Vier politieagenten zijn donderdag op een drukke straat in New York City aangevallen door een man met een bijl.





Een agent wist de uithaal van de man nog af te weren met zijn arm, een andere raakte ernstig gewond aan zijn hoofd. De twee andere agenten trokken hun wapens en schoten de man dood voordat hij opnieuw kon uithalen. Een omstander raakte door een verdwaalde kogel gewond. De agent die aan zijn hoofd gewond raakte lag in kritieke maar stabiele toestand in het ziekenhuis.

Politiecommissaris William Bretton kon nog weinig zeggen over de identiteit van de dader en zijn motief. Dat hij het echt op de agenten had voorzien werd duidelijk uit videobeelden van bewakingscamera's en verklaringen van ooggetuigen. Zij hadden gezien dat de man op een straathoek hurkte om de bijl uit zijn rugtas te halen voordat hij op de agenten afstormde en met de bijl begon te zwaaien.


Bretton wilde niet uitsluiten dat de aanval op de agenten in Queens een terreurdaad was. Hij verwees daarbij naar het doodschieten van een Canadese soldaat eerder deze week in Ottawa.

24-10-2014, 13:00


Ff serieus, gaan we nu elke dag van dit soort berichtjes lezen??

hoe vaak wordt de politie in Nederland aangevallen, lezen ze dat ook in Amerika???

24-10-2014, 14:35
De dader was de 32-jarige Zale Thompson, die sinds kort tot de islam bekeerd was. De politie onderzoekt nu of islamitisch extremisme de aanleiding tot de aanval was. Commissaris William Bratton zegt dat onderzoek nu moet aantonen of het om een terroristische aanval gaat. Op de Facebookpagina van dader Zale Thompson staan Arabische geschriften en een oude zwart-wit foto van een militant met zwarte sjaal. Een medestudent zegt dat hij intelligent, hoogopgeleid is en een actief lid van de 'black powerbeweging' was.

24-10-2014, 15:56
Terreur? Las ik dat nou echt? Ik dacht alleen aan een mongool die niet goed bij zijn hoofd is. Maar zag 'terreur' aan het eind van het artikel niet aankomen.

24-10-2014, 16:34


Misschien had ie een boete gekregen waar die het niet mee eens was

ps dicavery haal je topic weg met je gebash

24-10-2014, 22:54
Dat eerder op een verwarde zwerver.

24-10-2014, 22:55
Dat lijk eerder op een verwarde zwerver.

24-10-2014, 23:00
Vals Vlagje weer. Morgen 1 in Europa zodat de cirkel rond is!?

24-10-2014, 23:36

Citaat door Smoothoperator:
Vals Vlagje weer. Morgen 1 in Europa zodat de cirkel rond is!?


Nou Tristan vd V was zeker geen valse flag was gewoon een nler die winkelend publiek doodschoot ik ben nog steeds bang als ik dit soort figuren zie rondhangen in het winkelcentrum ...










24-10-2014, 23:44

Citaat door 13579:
boeiend man


Zo boeiend dat er 3 topics over lopen .

25-10-2014, 01:34

Citaat door discover_me:
De dader was de 32-jarige Zale Thompson, die sinds kort tot de islam bekeerd was. De politie onderzoekt nu of islamitisch extremisme de aanleiding tot de aanval was. Commissaris William Bratton zegt dat onderzoek nu moet aantonen of het om een terroristische aanval gaat. Op de Facebookpagina van dader Zale Thompson staan Arabische geschriften en een oude zwart-wit foto van een militant met zwarte sjaal. Een medestudent zegt dat hij intelligent, hoogopgeleid is en een actief lid van de 'black powerbeweging' was.
False flag written all over it knul.

25-10-2014, 13:15

Citaat door discover_me:
De dader was de 32-jarige Zale Thompson, die sinds kort tot de islam bekeerd was. De politie onderzoekt nu of islamitisch extremisme de aanleiding tot de aanval was. Commissaris William Bratton zegt dat onderzoek nu moet aantonen of het om een terroristische aanval gaat. Op de Facebookpagina van dader Zale Thompson staan Arabische geschriften en een oude zwart-wit foto van een militant met zwarte sjaal. Een medestudent zegt dat hij intelligent, hoogopgeleid is en een actief lid van de 'black powerbeweging' was.
Als dit in de islam stond dan leefde jij allang niet meer en waren er geen ongelovige uberhaupt. Denk toch na

25-10-2014, 13:17



Citaat door khadya26:
Als dit in de islam stond dan leefde jij allang niet meer en waren er geen ongelovige uberhaupt. Denk toch na
Don't feed the troll.

25-10-2014, 13:19
waarom zijn het altijd bekeerlingen lol ik vertrouw die islamitische kaasjes niet meer denk ik

25-10-2014, 13:21

Citaat door Smoothoperator:
False flag written all over it knul.
idd het zijn de illuminatie of de zionisten


of de joden

Pagina's : [1] 2