Bekijk volle/desktop versie : En weddingplanner?



24-10-2014, 12:05
Salaam lady's

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel dames er een weddingplanner hebben ingeschakeld voor de grote dag? Is dat wel nodig of is het totale geld verspilling?
Aangezien je tegenwoordig zo makelijk alles op internet ( facebook ) Bijvoorbeeld kan in zien..

Wel handig voor de bruidjes die in paniek raken, moeilijk keuzes kunnen maken en vaak twijfelen?!

Hoe denken jullie er over?

24-10-2014, 12:54


Ik zelf zou een weddingplanner nemen. Die kan je helpen bij alles & vooral op je grote dag! Zodat alles goed verloopt en je wensen waar kan maken!

voor nannys & snoepbufffet pm me
of kijk op ons fb : kidss nanny.
allah ie kemel belghir

26-10-2014, 10:03

Citaat door onbekendje2:
Ik zelf zou een weddingplanner nemen. Die kan je helpen bij alles & vooral op je grote dag! Zodat alles goed verloopt en je wensen waar kan maken!

voor nannys & snoepbufffet pm me
of kijk op ons fb : kidss nanny.
allah ie kemel belghir
Leuk meid! Anders moet je even je diensten in je OT Zetten xx

26-10-2014, 10:29
Ik had daar ook over nagedacht.. Had toen ook 1 benaderd. Achteraf gewoon zelf aan de slag gedaan en de grote diensten al vast gezet. Dus is eigelijk onnodig. Maar ik ben echt zo een controlle freak dus zou t sowieso niet uit handen kunnen geven denk ik haha.

26-10-2014, 11:16


Geldverspilling. Wat een WP kan, kan ik ook. Daarnaast wil ik m'n eigen bruiloft organiseren en de touwtjes in handen hebben.

26-10-2014, 11:26
Ik had wel een weddinplanner.

26-10-2014, 16:55

Citaat door ZV_:
Geldverspilling. Wat een WP kan, kan ik ook. Daarnaast wil ik m'n eigen bruiloft organiseren en de touwtjes in handen hebben.
Ja zo ben ik ook. Ik wil alles zelf doen en het lijkt lastig maar zodra je eigenlijk afspraken maakt en mensen spreekt weet je het van zelf wel..

05-11-2014, 16:39
Hey meid,

Je kan mij pmén voor bruidsbanken en hennabanken. Ook heb ik een hennaset met hennakleding voor de la3roussa erbij.'
Een gastvrouw die je hele bruiloft organiseert en er voor zorgt dat de hele avond goed zal verlopen kan je ook via ons bereiken.
Voor elk budget hebben wij een passende oplossing!

En voor zeer ervaren, opgeleidde, leuke, gezellige Nanny's kan je mijn facebook pagina bekijken.
Als je ons toevoegt krijg je toegang tot alle foto's en berichten.
Wij hebben een super actie lopen!!
Er zijn nog slechts enkele data's over!
Tel: 0644982379

http://https://www.facebook.com/wedding.nannys

Groetjes,

Team Wedding Nanny's