Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse (28) gedood tijdens familiedrama



Pagina's : [1] 2

22-10-2014, 18:02
Afgelopen week is een vrouw in Rhone (Frankrijk) het slachtoffer geworden van een familiedrama.





De 28-jarige Marokkaanse bleek al snel gedood te zijn door haar echtgenoot, die de moord ook bekende tijdens verhoor. De vrouw werd vrijdagmiddag dood gevonden in haar ouderlijk huis in Rhone, meldt persbureau AFP. Het lichaam had meerdere steekwonden. Volgens de politie zou de man haar tien keer gestoken hebben. De 42-jarige echtgenoot ging na de moord zelf naar de politie om de moord op te biechten.


Tijdens zijn melding werd de politie al opgeroepen door de broer van de man. Hij voorzag grote problemen maar was al laat. Volgens Le Progres was het slachtoffer net aangekomen in Frankrijk. Een zoveelste geschil tussen beiden zou de druppel zijn die de emmer deed overlopen. Volgens ingewijden werd er vooral ruzie gemaakt over de financiën.


Zondag werd de hoofdverdachte voor de officier van justitie gebracht. Hij zit vast in afwachting van het lopend onderzoek en het proces tegen hem.

22-10-2014, 18:06


Allah istar waar gaat dit heen

22-10-2014, 18:10
ALLAH irhama amin, Inna Lilahi wa Inna ILAYHI rajihoun

22-10-2014, 18:46
Ik hoop dat deze teringleyer zwaar psychicsch zal worden en heel lang in de bak mag rotten.

22-10-2014, 18:58


Begrijpelijk met die Marokkaanse vrouwen van tegenwoordig..


wat voor een debiele antwoord is da en daarvoor moet hij haar vermoorden ofzo. en das de taak van de man om voor de vrouw te zorgen ma ja deze mannen van tegenwoordig...

22-10-2014, 19:01
Helemaal niet begrijpelijk natuurlijk

Maar het klopt wel dat VEEL Marokkaanse vrouwen niet meer te hanteren zijn.

Geen verschil meer met een blanda

22-10-2014, 20:03
pfff zeker weer een drug of gokverslaafde die iemand vermoord voor geld

22-10-2014, 20:03
Allah yi rhama... Ook nog op een vrijdag...

22-10-2014, 23:35
jullie weten niet eens wat er aan de hand is, en meteen de vrouw de schuld geven. Alsof mannen geen problemen veroorzaken met hun gok en drugsverslavingen, en slettebakken die hun geld opvreten. Doe dua voor die vrouw en moge Allah die man vergeven. Allah je7fad waha.

22-10-2014, 23:37

Citaat door casaoui01:
Helemaal niet begrijpelijk natuurlijk

Maar het klopt wel dat VEEL Marokkaanse vrouwen niet meer te hanteren zijn.

Geen verschil meer met een blanda
Maar de blanda's zijn juist behoorlijk populair onder de mocro's

23-10-2014, 01:29
Altijd lastig die materialistische vrouwen!
Ik zeg eigen schuld dikke bult!

23-10-2014, 02:15
Zoals ik dit nu lees blijkt het te gaan om een uit fatale ruzie over de financiën. Om nou zonder feitelijke kennis over de toedracht te roepen dat het haar eigen schuld is vind ik te voorbarig. Wat ik wel kan melden is dat de Marokkaanse vrouwen vandaag de dag op geldbeluste hoeren zijn die op uiterst slinkse wijze geld willen aftroggelen van de mannen. Waar wij mannen eisen stellen als betrouwbaarheid en eerlijkheid, selecteren zij mannen op basis van hun banksaldo en bezittingen. Ruzie om financiën? Als je trouwt met een vrouw die financieel afhankelijk is van jou zal dat slechts een kwestie van tijd zijn. Rood van de liefde wordt dan rood op de bank.

23-10-2014, 02:19



Citaat door chiquitaberkane:
jullie weten niet eens wat er aan de hand is, en meteen de vrouw de schuld geven. Alsof mannen geen problemen veroorzaken met hun gok en drugsverslavingen, en slettebakken die hun geld opvreten. Doe dua voor die vrouw en moge Allah die man vergeven. Allah je7fad waha.
Je ziet zelf, awatchma inou, veel Marokkaanse mannen zijn over het algemeen erg seksistisch, natuurlijk geven ze de vermoorde vrouw de schuld. En dan gaan ze nog huilen en klagen dat Marokkaanse vrouwen met niet-Marokkanen er van door gaan. Ik neem het ze niet kwalijk.

23-10-2014, 07:59
Moge Allah Ta'ala de familie bijstaan en steunen. En jammer dat men weer schreeuwt dat het de schuld is van de vrouw. De harten worden zwarter en zwarter. Moge Allah Ta'ala jullie op tijd redden en leiden.

23-10-2014, 08:28

Citaat door casaoui01:
Helemaal niet begrijpelijk natuurlijk

Maar het klopt wel dat VEEL Marokkaanse vrouwen niet meer te hanteren zijn.

Geen verschil meer met een blanda
Zouden ze onder het juk van de machoman willen geraken denk je?

Pagina's : [1] 2