Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik heb een vraag over baard



22-10-2014, 13:53
Ik weet dat ik een zwoele en smooth marokkaantje ben, maar waar ik naar verlang is een dikke en mannelijke baard. Ik ben 21 en een paar haartjes op de wangen. Ik wil evolueren van gladde boy naar mannelijke man. Van babyface naar 'huh weet je zeker dat je geen 30 bent?

Zelfs mijn 15 jarige buurman, die een volle baard heeft, lacht mij uit

Dus mijn vraag, wanneer weet je dat die komt? wanneer begon die van jou en hoelang duurde het voordat het voller werd.


Dit is overduidelijk voor mannen( dacht ik zeg het alvast, voordat behaarde vrouwen mij advies gaan geven)

22-10-2014, 13:57


Wahahahaha moet in je genen zitten..anders vergeer maar volle baard..die vraag kan een dame ook wel beantwoorden

22-10-2014, 14:19

Citaat door nasdrovia:
Ik weet dat ik een zwoele en smooth marokkaantje ben, maar waar ik naar verlang is een dikke en mannelijke baard. Ik ben 21 en een paar haartjes op de wangen. Ik wil evolueren van gladde boy naar mannelijke man. Van babyface naar 'huh weet je zeker dat je geen 30 bent?

Zelfs mijn 15 jarige buurman, die een volle baard heeft, lacht mij uit

Dus mijn vraag, wanneer weet je dat die komt? wanneer begon die van jou en hoelang duurde het voordat het voller werd.




Dit is overduidelijk voor mannen( dacht ik zeg het alvast, voordat behaarde vrouwen mij advies gaan geven)
Wil je evolueren? Doe wat aan die mini hersens van je

Geen dank pussy

22-10-2014, 14:32

Citaat door taha:
Wil je evolueren? Doe wat aan die mini hersens van je

Geen dank pussy
Ben jij niet diegene die een tijdje vroeg; wanneer is er een kamasutra beurs? Ga met je gore topics ergens anders heen. Probeer lexa.nl.

22-10-2014, 18:23



Citaat door nasdrovia:
Ben jij niet diegene die een tijdje vroeg; wanneer is er een kamasutra beurs? Ga met je gore topics ergens anders heen. Probeer lexa.nl.
Zou best kunnen. Nee dank je heb al een vent.

23-10-2014, 09:18

Citaat door taha:
Zou best kunnen. Nee dank je heb al een vent.
Dan vind hij het vast fijn dat je die dingen vraagt online. Man, wat is die vent van jou trots.

23-10-2014, 10:56
Ik zou de fijne haren die je hebt gewoon heel vaak scheren zodat ze wat dikker en voller teruggroeien vanzelf krijg je Inshaallah meer haargroei je bent nog best jong