Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tea tree essentiele olie



16-03-2005, 15:23
hey salaam alaykoem mensen, ik heb net olie gekocht en ik met mijn domme kop heb niet gevraagd waarvoor het te gebruiken is. ik ging blindelings af op het advies van iemand die ik gekregen had, en ik lees nu dat het schadelijk is voor de huid.. terwijl ik het wou gebruiken voor mijn huid! kent iemand deze olie?? zo ja, tel me everything about it!!

ma a salaama en k hoor nog van jullie..

16-03-2005, 15:27


het is voor je gezicht

16-03-2005, 15:28
en het is eennatuurlijk product

16-03-2005, 16:42

Citaat door maryam_maroc:
hey salaam alaykoem mensen, ik heb net olie gekocht en ik met mijn domme kop heb niet gevraagd waarvoor het te gebruiken is. ik ging blindelings af op het advies van iemand die ik gekregen had, en ik lees nu dat het schadelijk is voor de huid.. terwijl ik het wou gebruiken voor mijn huid! kent iemand deze olie?? zo ja, tel me everything about it!!

ma a salaama en k hoor nog van jullie..
Ik heb het ook voor me gezicht?
Waar heb jij het voor gekocht dan?

24-03-2005, 15:21


er staat op dat het schadelijk is voor de huid!! ik heb het in een winkel gekocht genaamd "de tuinen" blijkt achteraf dat het schadelijk is voor de huid. maaruh hoe pas je het op de huid toe??
salaam

24-03-2005, 19:30
het is ook goed voor een koorts lip!!

25-03-2005, 08:15

Citaat door maryam_maroc:
hey salaam alaykoem mensen, ik heb net olie gekocht en ik met mijn domme kop heb niet gevraagd waarvoor het te gebruiken is. ik ging blindelings af op het advies van iemand die ik gekregen had, en ik lees nu dat het schadelijk is voor de huid.. terwijl ik het wou gebruiken voor mijn huid! kent iemand deze olie?? zo ja, tel me everything about it!!

ma a salaama en k hoor nog van jullie..
Het schijnt voor pukkeltjes te zijn. Ik heb het uitgeprobeerd helpt niet!